buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rizzle
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2012
    • 10

    #61
    Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

    Rookverslagjeee

    Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

    Comment

    • qorsan
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2012
      • 31

      #62
      Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

      de oosterse zijn niet goed :/ op 1 na , die 1ne is wel beste wat ik ooit heb gerookt van mijn eigen kweekjes , smaak is echte haze
      de galaxi & starberry zijn ook goed gelukt die komen hard aan

      een totaal van 80 gr droog

      Comment

      • Rizzle
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Oct 2012
        • 10

        #63
        Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

        Die oosterse moest je een tijdje curen en nie aan zitte hehe . Maar mooi dat je jog wat lekkers te roken hebt man

        Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

        Comment

        Bezig...