Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

    Korting op 420shop
    IMG_2637.jpgIMG_2921.jpgIMG_2922.jpgIMG_2966.jpgIMG_2969.jpgIMG_2967.jpgIMG_2968.jpg
    De eerste drie foto's zijn nog voor ze zijn omgepot.
    Van links tot rechts: - 1ste foto: Frisian Dew
    - 2de foto: Hollands Hope, Durban Poison & Frisian Dew
    - 3de foto: Hollands Hope, Durban Poison & Frisian Dew
    - 4de & 5de foto: Hollands Hope
    - 6de foto: Durban Poison
    - 7de foto: Frisian Dew

    Een laatste vraag: kan het kwaad dat de blaadjes 's avonds slapper hangen dan 's ochtends? Of is dit normaal?
    Als de zon schijnt staan ze wel mooi recht.

    Cheers
    Knowledge Speaks, Wisdom Listens

    #2
    Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

    Hahah je laatste vraag leuk
    Dan is de plant in rust stand ik noem het gewoon slapen.
    Als dit overdag gebeurd dan is er wel iets mis, maar ze zien er prima uit!

    Ik heb alle 3 de soorten in me la liggen, wou ze dit jaar ook neer zetten maar omdat vorig jaar me planten zijn gestolen is het een autoflower tuintje geworden

    Ik kom zeker je verslag mee lezen, ziet er goed uit en gaat vast goed komen!
    Maak er wat moois van en succes!

    Edit: zie ik nu pas, zorg wel dat de aarde niet te nat word!

    Comment


      #3
      Knowledge Speaks, Wisdom Listens

      Comment


        #4
        Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

        Oooh! Deze gaat wel goed! Veel succes, man! Ben benieuwd naar die Frisian Dew. Heb er ook een paartje staan!

        Comment


          #5
          Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

          mooie plantjes man, ze zien er wel een beetje licht uit?
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

            Thanks,

            Ik denk dat het door de kodak van mijn zus is, maar ze zijn in het echt wel degelijk donkerder, anders zou er een probleem zijn denk ik.
            Bij volgende foto's zal ik het apparaat anders instellen voor meer natuurlijke kleuren.
            Knowledge Speaks, Wisdom Listens

            Comment


              #7
              Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

              Even een algemene update:

              Deze week is het ontzettend slecht weer geweest, dus heb ik mijn plantjes voornamelijk binnen gezet achter het raam weliswaar.
              Heb ze buitengezet op momenten dat het zonnig was. Ik probeer de voeding wat in de hand te houden met het regenachtig weer.
              Althans dat ze goed zijn opgeschoten heb ik toch soms mijn twijfel over de Hollands Hope, aangezien deze haar bladeren veel minderen naar de zon richt dan de andere twee, is dit normaaln, of is ze ongelukkig?
              Verder ziet alles er goed uit, de Durban Poison groeit alsof haar leven ervan af hangt.
              En de Frisian Dew richt haar blaadjes prachtig naar de zon.
              Foto's komen volgende week normaal gezien.
              Cheers
              Knowledge Speaks, Wisdom Listens

              Comment


                #8
                Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                Ze zagen wat licht, doordat ze idd wat te nat stonden. Probeer ze iets droger te houden.
                Kun je de aarde niet afdekken ofzo, dan zouden ze naar buiten kunnen, want licht kunnen ze goed gebruiken nu.
                Dubbel glas houdt nog best veel tegen, zeker als het nog eens gecoat is.
                En de ene plant kan net even anders groeien als de andere eh..da's normaal. Zolang alles maar groen is.
                Succes, een goed begin.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                  Leuk kweekje! heb zelf ook durban en frisian staan het is de afgelopen tijd echt waardeloos weer geweest om ze buiten te hebben, vandaar dat ze misschien een beetje geel zijn, maar ze zien er verder goed uit, en dat komt nu met het zonnetje van de komende dagen helemaal goed! Je zegt dat je sommigen in de volle grond en sommigen in een pot 50L gaat zetten, weet je al welke waar gaat komen? En ben je plan om te gaan verduisteren? onze kweekjes lijken wel op elkaar, jij bent iets eerder begonnen, en zeker al een voorsprongetje met het belgische zonnetje
                  even een klein verzoekje, zou je misschien even in mn topic 'wie is wie' kunnen gluren? ik heb de durban en frisian door elkaar gehaald en weet niet meer wie wie is... misschien herken je jouw baby's er een beetje in! danku!!
                  veel succes en ik zal hier zeker af en toe binnendruppelen om te kijken hoe het gaat!

                  paz
                  I plant a little tree in my front yard
                  precious little tree in my front yard

                  Comment


                    #10
                    9.jpg10.jpg11.jpg

                    De volgende foto's zijn van de Arianwen aka Durban Poison en Angelina aka Frisian Dew eerst voor ik ze heb gepot en dan erna.
                    Even voor de duidelijkheide twee eerste foto's van de reeks is de Durban Poison (zwarte pot) de kleinere maar iets meer vrolijkere is de Frisian Dew
                    14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg20.jpg

                    Bij de volgende foto's staan ze in de grond.
                    22.jpg23.jpg24.jpg26.jpg28.jpg29.jpg
                    De eerste die in deze reeks is Anastacia, de andere drie is Arianwen.

                    Heb ze geplant op plaatsen waar ze meest aan lucht hebben in volle grond, de sativa staat nog beter dan de Frisian.

                    Alle tips en reacties zijn welkom

                    Ik hou jullie op de hoogte van mijn kinderen.

                    Cheers
                    Knowledge Speaks, Wisdom Listens

                    Comment


                      #11
                      Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                      Mooie planten hoor.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                        Mooie plantjes ook al is het niet zulk prachtig weer

                        Comment


                          #13
                          Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                          hey, ziet er mooi uit hoor! vooral je eerste plantje in de volle grond (de hollands hoop is dat geloof ik) ziet er erg mooi compact uit!
                          enne dankzij je foto's ben ik er zelf nu ook wel uit wie wie is
                          zelf heb ik ze nu ook allemaal de deur uit gezet, en ze staan inmiddels in de potten en volle grond. eigenlijk wilde ik dat al 2 weken eerder doen, maar het weer liet het even niet toe..
                          ben je eigenlijk van plan om te gaan verduisteren?
                          peace!
                          I plant a little tree in my front yard
                          precious little tree in my front yard

                          Comment


                            #14
                            Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                            Dank je, ja dat is ook een 100% indica, als ik geloof wat ze op de site van dutch passion schrijven.
                            Ik vind het wel leuk want ik kan ze wat vergelijken in de structuur tussen sativa, indica en een mix van de twee.
                            Nee ik ben niet echt van plan te verduisteren, ze zouden in principe beter bestand zijn tegen schimmels en infecties, dus laat ik het nu aan moeder natuur over met hier en daar wat voeding.
                            Ik heb er goed vertrouwen in, ze zijn ook beter afgestemd op koelgematigd klimaat dan meeste binnenkweek soortjes.
                            Ga jij verduisteren?

                            Cheers
                            Knowledge Speaks, Wisdom Listens

                            Comment


                              #15
                              Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope

                              die durban poisen is een super plant en lekker vroeg klaar reken maar 2week van september die frisian dew die duurt wat langer
                              maar als ik de weergeleerden mog geloven gaat september mooi weer worden dus het moet helemaal goed komen

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              die durban poisen is een super plant en lekker vroeg klaar reken maar 2week van september die frisian dew die duurt wat langer
                              maar als ik de weergeleerden mog geloven gaat september mooi weer worden dus het moet helemaal goed komen

                              foto van avatar is ook een durban poisen

                              Comment

                              Bezig...
                              X