Even kort voorstellen:
Dit is mijn tweede kweek tot nu toe, heb verleden jaar een plantje gekregen en vond dit echt superleuk om te doen, dat ik het dit jaar opnieuw wou doen.
Zoals de titel zegt gaat het hier om drie plantjes, een 100% sativa, 50% 50% sativa/indica en een 100% indica.
De zaadjes heb ik besteld bij Dutch Passion, en het ontkiemen ging veel vlotter dan verwacht.
Heb ze ontkiemt bij een temperatuur dat rond 24° lag tussen vochtige doekjes en na twee dagen konden ze al gepland worden.
De zaadjes heb ik ontkiemt de 9de van april, dus ik zit nu ongeveer al een dikke maand verder.
Ik heb nog wat foto's van hoe ze waren en wat ze nu zijn.
Verder geef ik ze rhizotonic, cannacure en canna bio terra.
De grond waar ze in staan is licht bemest met een zuurtegraad tussen 5,5 en 6,5.
De grond is ook voor 30% samengesteld uit vulkanisch materiaal wat voor een luchtige grond zorgt.
Verder heb ik er nog hydrokorrels bij gedaan voor een betere drainage.
Ze staan al een kleine week buiten, en doen het verder prima, maar heb nog niet al te veel ervaring met kweken.
Van de drie plantjes ben ik nog van plan er twee in de volle grond te zetten. De derde staat al in een 50l pot.
Alle tips of opmerkingen zijn welkom.
IMG_2637.jpgIMG_2921.jpgIMG_2922.jpgIMG_2966.jpgIMG_2969.jpgIMG_2967.jpgIMG_2968.jpg
De eerste drie foto's zijn nog voor ze zijn omgepot.
Van links tot rechts: - 1ste foto: Frisian Dew
- 2de foto: Hollands Hope, Durban Poison & Frisian Dew
- 3de foto: Hollands Hope, Durban Poison & Frisian Dew
- 4de & 5de foto: Hollands Hope
- 6de foto: Durban Poison
- 7de foto: Frisian Dew
Een laatste vraag: kan het kwaad dat de blaadjes 's avonds slapper hangen dan 's ochtends? Of is dit normaal?
Als de zon schijnt staan ze wel mooi recht.
Cheers
Dit is mijn tweede kweek tot nu toe, heb verleden jaar een plantje gekregen en vond dit echt superleuk om te doen, dat ik het dit jaar opnieuw wou doen.
Zoals de titel zegt gaat het hier om drie plantjes, een 100% sativa, 50% 50% sativa/indica en een 100% indica.
De zaadjes heb ik besteld bij Dutch Passion, en het ontkiemen ging veel vlotter dan verwacht.
Heb ze ontkiemt bij een temperatuur dat rond 24° lag tussen vochtige doekjes en na twee dagen konden ze al gepland worden.
De zaadjes heb ik ontkiemt de 9de van april, dus ik zit nu ongeveer al een dikke maand verder.
Ik heb nog wat foto's van hoe ze waren en wat ze nu zijn.
Verder geef ik ze rhizotonic, cannacure en canna bio terra.
De grond waar ze in staan is licht bemest met een zuurtegraad tussen 5,5 en 6,5.
De grond is ook voor 30% samengesteld uit vulkanisch materiaal wat voor een luchtige grond zorgt.
Verder heb ik er nog hydrokorrels bij gedaan voor een betere drainage.
Ze staan al een kleine week buiten, en doen het verder prima, maar heb nog niet al te veel ervaring met kweken.
Van de drie plantjes ben ik nog van plan er twee in de volle grond te zetten. De derde staat al in een 50l pot.
Alle tips of opmerkingen zijn welkom.
IMG_2637.jpgIMG_2921.jpgIMG_2922.jpgIMG_2966.jpgIMG_2969.jpgIMG_2967.jpgIMG_2968.jpg
De eerste drie foto's zijn nog voor ze zijn omgepot.
Van links tot rechts: - 1ste foto: Frisian Dew
- 2de foto: Hollands Hope, Durban Poison & Frisian Dew
- 3de foto: Hollands Hope, Durban Poison & Frisian Dew
- 4de & 5de foto: Hollands Hope
- 6de foto: Durban Poison
- 7de foto: Frisian Dew
Een laatste vraag: kan het kwaad dat de blaadjes 's avonds slapper hangen dan 's ochtends? Of is dit normaal?
Als de zon schijnt staan ze wel mooi recht.
Cheers

Comment