Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polm Gold outdoor, twee stuks!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Polm Gold outdoor, twee stuks!

    Zo hier dan eindelijk het slot!!!

    De foto's van de planten net voor de oogst!! Helaas hadden ze allemaal een toch nog een beetje toprot, maar gelukkig viel de schade mee, maar heb wel helaas daardoor net iets eerder geoogst dan ik van plan was.

    1.jpgDSC00874.jpgDSC00875.JPGDSC00876.JPGDSC00884.JPG de grote polm gold

    DSC00885.jpgDSC00886.jpgDSC00888.JPGDSC00889.JPGDSC00890.JPG de NL Special


    DSC00892.jpgDSC00893.jpgDSC00894.JPG De kleiner zusje (polm Gold)


    Lekker laten drogen. Zoals je kan zien heb ik ook een grote doos omgebouwd tot drooghok!!

    DSC00901.JPGDSC00905.JPGDSC00907.JPG

    De opbrengst is van de planten zijn er 3 die ik heb gekweekt dus ook die van de al veel eerder geoogste plant, zijn ze toch alle drie 25 gr, grappig dat wel dat ze allemaal gelijk waren met de opbrengst. De grote Polm Gold die heeft (dus de 4e plant) heeft duidelijk veel meer opgebracht, maar deze is veel lichter/fijner van structuur. Ik heb het nog nagevraagd op deze forum of die nu een fluffy top is, maart ze zeiden dat het wel goed/normaal was voor buiten planten, ik zelf vind het toch anders dan die andere planten, is volgens mij toch wel een beetje fluffy, maar dat komt denk ik omdat ze een beetje bestuift is en ongeveer 40-50 zaadjes heeft voorgebracht.

    Okay nu het de uitkomst van de planten:

    De onbekend(waarschijnlijk PP).Deze plant stonk erg veel tijdens de kweek. Is goed te roken, uitwerking onwijs high, super sterk, heb geestelijk heb ik nog nooit zo krachtig wietje geroken. Bijna geen bodystoned. Ik zelf vind deze te heftig. Ze ruikt nu wel lekker.

    Polm Gold. Deze planten ruik je bijna niet tijdens de kweek totdat ze gaan bloeien en dan ruiken ze heel anders dan indica's, ruikt ongeveer naar lemon, moeilijk uit te leggen. De kleine zus is gewoon van structuur en rook prima. Uitwerking is behoorlijk bodystoned en je zit als je stoned ben in je eigen wereld, je kan er ook lekker op slapen. Deze ruikt niet echt lekker, een soort kruiden of zo, maar zeker dus niet lekker. De grote zus is dus veel meer fluffy, maar rook prima met de verdamper!!. Verder is hetzelfde als haar zusje.

    DSC00961.JPGDSC00964.JPGDSC00965.JPG

    De NL Special. Deze plant begint na een week of vier wel te ruiken tijdens kweek. Ze is wat moeilijk te roken want het is wel een echte plank wiet, maar ze rookt goed verder.(ook tijdens knippen) super veel thc, als ik het goed zegt. De uitwerking is SUPERRRRRR vind ik!! Je word er helemaal happy van deze wietje, je krijgt een vrolijk gevoel en een soort geluksgevoel van. Na een tijdje wordt je er ook erg geil van, hahaha leuk voor je vrouwtje!!
    Ze ruikt heerlijk als je haar gaat roken.

    DSC00966.JPGDSC00967.JPGDSC00971.JPG

    Tot slot. de winnaar moeten jullie wel kunnen raden en ga zeker de volgende keer verder met NL Speciaal. Als bonus heb ik 5-6 waarschijnlijk goede zaden van deze plant gekregen, en waarschijnlijk is kruising van een PP plant. Een paar huizen verder had iemand dus een mannetje staan, heb wel gezegd dat ie dat volgende keer maar niet meer moet doen, maar voor deze keer vind ik het wel grappig!! Deze zaden van de Polm Gold zijn groen en heb er niets aan, deze ontkiemen niet. Ik heb een hoop geleerd en ben tevreden hoe het ging deze keer. De volgende keer ga ik veel vroeger zaaien en paar weekjes groeien onder de TL verlichting en dan naar buiten en dan echt wel ga verduisteren en dan heb je super wiet en ook geen last van toprot!!!!


    Groeten allemaal en veel plezier met de Hobby!!!
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      #77
      Re: Polm Gold outdoor, twee stuks!

      Mooie oogst kerel . Daar kun je weer even van genieten.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #78
        Re: Polm Gold outdoor, twee stuks!

        Lekker oogstje geniet ervan.

        Comment


          #79
          Re: Polm Gold outdoor, twee stuks!

          Thx mannen.

          Ohja, de opbrengst van de grote polm gold is twee keer zoveel als de andere planten.

          wie nog opmerking of tips heeft hoor ik het graag!!

          laterrrr
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            #80
            Re: Polm Gold outdoor, twee stuks!

            Close!! Bye bye
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment

            Bezig...
            X