Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower
Mooi wark!
foto56.jpegfoto57.jpeg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Buitenkweek 5 verschillende autoflower
Collapse
X
-
Wat een timing haha! Doe zo voort! Ben heel benieuwd naar de verschillen die de dames gaan laten zien..
Leave a comment:
-
Ja eigenlijk wel.. tenminste toen ik vorige week keek en ik ontdekte kleine witte oksel haartjes bij de AK bleek dat die ineens bij elke plant zichtbaar waren. Ze doen het echt lekker allemaal. Ben benieuwd of er nog iets uit de blueberry kwam waar een tijd geleden het topje vanaf brak. Heb deze eraf moeten halen omdat die zo dood als iets was. De uitsteeksels van de plant groeien als kool.
Leave a comment:
-
Nou, laat die buds maar komen! Rustig beginnen met voeding inderdaad... Zijn ze alle vijf tegelijk in de bloei beland?
Leave a comment:
-
Momenteel zijn ze duidelijk aan het bloeien. Witte haartjes komen nu overal uit de toppen. Ik ben dus sinds vandaag toch maar eens begonnen met rustig voederen. Ik heb de ata terra max waarop staat: voor zowel de gehele bloeifase als wel de aanzet tot bloei. 1 tot 5 ml per liter water toevoegen. Gebruik nu eerst dus 1ml per liter water. Zullen is kijken wat het wordt. Gelukkig aardig weer voor de boeg.
Leave a comment:

Leave a comment: