Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Momenteel is alles om. De ww en de ak hangen te drogen en de rest zit momenteel in luchtdichte bakken. De ak en ww zijn wel degene met de dikste en en meeste toppen. Rechts in de kast is ww en links is ak. Ben benieuwd als ze droog zijn.
Zo, daar zijn we weer. Zaterdag met z'n 3 een stevige Blueberry gerookt. Eerst een kwartier plat gelegen van het lachen en vervolgens flink gespaced. Lekker spulleke dus! De AK en WW staan momenteel nog steeds. Trichomen zijn milky momenteel dus mogen nog even staan. Wist niet precies hoelang ze nog moesten maar staan nu ongeveer een week of iets langer zonder voeding. Vandaar dat ze geel zijn. Zijn toch wel de 2 meest productieve planten geweest van deze kweek. Niet alleen de hoofdbud is dik maar ook een aantal mooie zijtoppen. Helaas op de foto's niet zo goed te zien.
Ondertussen zijn de Blueberry en de Lemon skunk ook omgehaald. Kon het gisteren ook niet laten om toch even knetter te draaien van de NL. Smaakte al aardig goed en klapte in als een bom! Waarschijnlijk ook omdat ik al lang niet gerookt heb. De WW en de AK staan nog altijd te broeien. Hier een foto van de kleine Lemon skunk oogst.
Staan nu iets meer als 6 weken in de bloei. Dus qua wat DHS opgeeft komt de bloeiperiode ongeveer wel overeen. Duurde alleen behoorlijk lang voordat ze in de bloei gingen.
Zo, we zijn weer terug.. Planten lopen redelijk geel aan maar zijn dan ook bijna op hun einde denk ik en krijgen al een paar dagen geen voeding meer. De NL is gisteren al omgehaald. De trichomen waren voor de helft ongeveer amberkleurig. Helaas niet zoveel opbrengst van die plant. Deze was ook een beetje spastisch tijdens de groei en had wel veel maar vooral kleine topjes. Daarvan volgen foto's en gewicht nog.
Oke mensen beetje vreemd maar
ik denk dat de hoofdtoppen van mijn ww en ak al klaar zijn om geoogst te worden. Haartjes in die top zijn bijna allemaal bruine n de trichoompjes zijn grotendeels amberkleurig volgens mij. Ik wil graag een high wietje. Het zijn alleen die hoofdtoppen die al amberkleurige trichoompjes hebben als mijn microscoopje me niet bedriegt tenminste, kan maar 60x vergroten. veel haartjes in de andere toppen in dezelfde plant zijn nog helemaal wit! Hulp gezocht! Wil niet graag mijn shizzle vernaaien doordat het te lang staat. Heb een paar foto's maar zijn niet heel duidelijk.
EDIT: nogmaals goed gekeken en vergeleken en is nog niet aan oogsten toe alleen de white widow begint als ik goed kijk wel wat amberkleurtjes te krijgen dus verwacht dat het dan redelijk snel gaat?
Leave a comment: