Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• tinustussengas
    replied
    Re: Buitenkweek 5 verschillende autoflower

Oke lieve kijkbuiskindertjes,

Nog even wat foto´s dan. Volgens mij staan ze nu bijna 4,5 week in bloei. Zouden allemaal zo´n 6 á 7 weken bloeien volgens mij. Waarschijnlijk gaan we hier overheen. Lemon skunk zou 8 weken moeten maar vraag me af of die het zolang red Ach we zien het wel..

foto70 (1 van 1).jpgLinks de top van de WW
    foto71 (1 van 1).jpgLinks de top van de AK
    foto72 (1 van 1).jpgLinks WW, Rechts AK, Midden voor LS
    foto73 (1 van 1).jpgGrappig die kristalletjes

Verders hebben we nog op foto 1 vooraan: BB, achteraan NL en wat foto's van de bladproblemen.
    foto66.jpegfoto67.jpegfoto68.jpeg

Leave a comment:

• JiMBR0wsKi
    replied

Nah...toch niet zoveel loos misschien. Is toch meestal dat eenmaal flink in de bloei er wat vergeling onderin ontstaat. Als het maar niet teveel omhoog kruipt. Als er genoeg pk in je voeding zit trek je je plant er wel doorheen. Je zou dat er ook extra bij kunnen gooien.
    Hoe gaat het eigenlijk met je andere autos? Fotos van je gele en groene planten?

Leave a comment:

• belladonna
    replied

Zou me er nie zo druk om maken elke plant in bloei krijgt af en toe een geel blad verder doe je plant het mega goed

Leave a comment:

• tinustussengas
    replied

Blijft toch vreemd. Langzaamaan toch steeds meer geel verkleurende bladeren. Vooral de grote bladeren worden steeds geler. Geloof niet dat er te weinig voeding in zit omdat alle nieuwe bladeren wel gewoon groen zijn en bij de LS en BB de puntjes van de bladeren zelf een heel klein beetje vergeling geven, ofterwijl voeding in overvloed..

Leave a comment:

• JiMBR0wsKi
    replied

Als het verder uitbreid is het natuurlijk niet goed. Al in de blad probleem oplosser gekeken? http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser Daar kun je uitgebreide uitleg vinden hoe een specifiek voedingstekort zich laat zien.
    Wat ik over Atami kan vinden is dat het 1 tot 5ml/liter per dag kan zijn. Dus daar zit wel wat ruimte om bij te voeden als je nu 3ml per 2 dagen geeft.
    Beestjes geven vaak puntjes op je blad of gaten.

Leave a comment:

• tinustussengas
    replied

Die gele bladeren baren me toch wel zorgen. Het lijkt erger te worden naar boven toe. Ben bang dat er ongedierte in zit. Heb mijn planten ook al een paar keer bespoten met mijn bestrijder van de action. Hoop dat het niet meer erger wordt. Hierbij wat foto's van de top van de LS en de AK en foto's van de gele bladeren. Sorry voor de gedraaide foto's deze zijn vanaf mijn phone.
    Attached Files

Leave a comment:

• tinustussengas
    replied

Iedereen bedankt voor zijn bijdrage! Ik gebruik de atami terra max. Beschik helaas niet over ph/ec meter etc. Namelijk mijn eerste kweekje en wou gewoon is kijken hoe het gaat. Ze krijgen momenteel om de dag 3 ml voeding per liter water mee. Adviseren jullie om dit te verhogen?

Leave a comment:

• JiMBR0wsKi
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Peterww View Post
    jemig wat een kut antwoorden geef jij zeg, gedurende ik dit topic meekijk.
    luister niet naar Jimbrowski.
    Volgens mij zijn we hier om het over planten te hebben en niet om te vertellen wat we van elkaar vinden. Ik zeg graag wat iemand KAN/MAG doen en niet wat ie MOET. En daarbij ben ik nog eerlijk door aan te geven dat ik ook niet alles weet. Anders dan sommigen.
    Maar vooruit Whatevah
    Last edited by JiMBR0wsKi; 19 July 2013, 08:41.

Leave a comment:

• BRR
    replied

Ik heb precies hetzelfde en weet ook niet of dit nou iets ergs is ?

Leave a comment:

• JustStartGrowing
    replied

Welke voeding gebruik je? En je ec/ph?

Leave a comment:

• Peterww
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door JiMBR0wsKi View Post
    Ik zie niet hoe snel het vergelen gaat maar zo op het oog lijkt er niet veel aan de hand.
    jemig wat een kut antwoorden geef jij zeg, gedurende ik dit topic meekijk.

je planten zijn te groot voor je medium op dit moment. Dat wil zeggen; Alle voeding is uit je aarde. Je zou ze eigen moeten overpotten naar grotere potten of in de volle grond. De onderste bladeren geven een tekort aan.

keep them green, en luister niet naar Jimbrowski.

Leave a comment:

• JiMBR0wsKi
    replied

Ik zie niet hoe snel het vergelen gaat maar zo op het oog lijkt er niet veel aan de hand.

Leave a comment:

• theprodigy80
    replied

Luizen?

Leave a comment:

• tinustussengas
    replied

Hoi mensen, zijn we weer. Vraagje.. mijn planten beginnen van onderaf steeds meer gele/afstervende bladeren te vertonen, iemand enig idee wat dit kan zijn? Ze krijgen iedere dag ongeveer 0,4 a 0,5L water en om de dag 3ml voeding per L mee. Een aantal die makkelijk loslieten heb ik er al af gehaald.

image(3).jpegimage(4).jpeg

Leave a comment:

• tinustussengas
    replied

Ze gaan gelukkig allemaal weer aardig door.. Hangen nu allemaal wat minder. Leek wel of de ene dorst had en de ander het niet aan kon. Gelukkig zijn ze allemaal weer redelijk in evenwicht en groeien de topjes lekker. Toch blijft die NL van mij een vreemd ding. De grootste plant met ook veel vertakkingen maar wel hele smalle blaadjes, achja zitten veel topjes in dus zal wel goed zijn. De WW die op sterven na dood was is nu zo ongeveer mijn mooiste plant. Op de foto het topje van de LS. Heb bij elke plant ook nog wat gaten voor de waterafvoer toegevoegd.

foto62.jpeg
    Last edited by tinustussengas; 15 July 2013, 00:57.

Leave a comment:

Bezig...
X