Lowryder (2x) eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TrueShockz
    Expert Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 79

    #16
    Re: Lowryder (2x) eerste kweek

    Ik kan echt niet wachten tot ik mijn zaadjes krijg.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik kan echt niet wachten tot ik mijn zaadjes krijg.

    Comment

    • UrHoliness
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2013
      • 50

      #17
      Re: Lowryder (2x) eerste kweek

      Aloha!

      Deze subtropische temperaturen (35°) bezorgen me weer wat extra werk: om de 2uur naar de plantjes gaan zien of ze niet te droog staan!
      Het overzetten van 5L naar 10L is blijkbaar goed verlopen want ze doen het nog steeds goed

      Hier wat foto's van vandaag:
      IMG_4431.jpgIMG_4432.jpgIMG_4433.jpgIMG_4434.jpgIMG_4435.jpgIMG_4439.jpg
      This is how we chill from '93 till.

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #18
        Re: Lowryder (2x) eerste kweek

        Zeker die wat grotere plant ziet er mooi uit zeg

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #19
          Re: Lowryder (2x) eerste kweek

          Mooie structuur! Zien er gezond uit

          Comment

          • UrHoliness
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2013
            • 50

            #20
            Re: Lowryder (2x) eerste kweek

            Aloha!

            De plantjes hebben de laatste tijd iets te veel regen gezien, maar nu er nog geen knoppen aanhangen kan dat in mijn ogen geen kwaad
            Wel is er bij mijn kleintje iets opgevallen: de lobblaadjes onderaan zijn helemaal verdord
            Ik heb geen idee of zoiets fataal kan zijn voor je plantje, maar ik ben er niet echt gerust in.

            Hier wat foto's die ik vandaag heb getrokken:





            Dat was het weer voor deze week,
            This is how we chill from '93 till.

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #21
              Re: Lowryder (2x) eerste kweek

              Kan de foto's niet zien, maar dat de lobbladeren verdorren lijkt me vrij normaal.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • TrueShockz
                Expert Stoner
                Member
                • Jun 2013
                • 79

                #22
                Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                Bij mij geeft ie hier aan dat de Attachment ongeldig is

                Comment

                • herb
                  Senior Stoner
                  • Nov 2011
                  • 27

                  #23
                  Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                  Netjes hoor heb ook 2 lowriders

                  Comment

                  • TrueShockz
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Jun 2013
                    • 79

                    #24
                    Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                    Ik zit te twijfelen, royal dwarf royal queen lijkt mij ook wel leuk!

                    Comment

                    • Joscrossbot
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 112

                      #25
                      Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                      Heel mooi! Ik overweeg nu ook lowryders Veel succes!
                      Grtz Joske!

                      Comment

                      • TrueShockz
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Jun 2013
                        • 79

                        #26
                        Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                        Is dat een beetje goed spul dan?

                        Comment

                        • UrHoliness
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • May 2013
                          • 50

                          #27
                          Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                          Aloha forum!

                          Als eerste wil ik mij verontschuldigen voor het verkeerd uploaden van de vorige foto's & voor het niet reageren.
                          Voor de rest ben ik er ondertussen ook al achter dat het verdorren van de lobblaadjes niet meer als normaal is (nogmaals met dank aan het forum).

                          Omdat de vorige foto's niet lukte heb ik er vandaag wat meer moeite in gestoken

                          Dit zijn foto's van de grote:

                          IMG_4455.jpgIMG_4456.jpgIMG_4464.jpgIMG_4469.jpg

                          Hier foto's van de kleine:

                          IMG_4458.jpgIMG_4460.jpg.IMG_4472.jpg



                          Nog wat andere foto's:

                          IMG_4474.jpgIMG_4459.jpgIMG_4463.jpgIMG_4473.jpg

                          @TrueShockz : Dit is lowryder 2 (Lowryder x Santa Maria) welke erom bekend staat dat hij een van de betere plantjes is voor beginnende buitenkwekers & het is gewoon een lekker wietje.

                          Bedankt allemaal om te reageren, ik doe mijn best om wat meer online te komen

                          Adios!
                          Attached Files
                          This is how we chill from '93 till.

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #28
                            Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                            Nice ! Die staan er goed bij.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • UrHoliness
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • May 2013
                              • 50

                              #29
                              Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                              @ QnQ Thanks, ik ben er tot nu toe ook best tevreden mee voor een eerste kweek
                              This is how we chill from '93 till.

                              Comment

                              • UrHoliness
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • May 2013
                                • 50

                                #30
                                Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                                Nog snel een momentopname van de plantjes in dit heerlijke weer:
                                IMG_4476.jpg
                                This is how we chill from '93 till.

                                Comment

                                Bezig...