Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder (2x) eerste kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Lowryder (2x) eerste kweek

    Een goede layout maakt het lezen inderdaad al aangenamer . Altijd jammer dat toprot.. ik heb er ook ieder jaar last van. Gelukkig betrof het hier zo'n 40 gram natte buds. Al had dit wel zo'n 10 gram droge wiet kunnen zijn.

    Zo'n tuinhuisje is zeker ideaal om te verduisteren, mits het er niet te vochtig is (al zal dat wel meevallen nu in de zomer). Tip: loop vannacht nog een keer het schuurtje in om te zien of er nergens licht door een kier komt van bijvoorbeeld een lantaarnpaal. Licht zorgt dat de THC deels afbreekt tijdens het drogen.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #47
      Re: Lowryder (2x) eerste kweek

      @ Weedy Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat er altijd 50% kans was dat er toprot zou ontstaan dus dat maakt het allemaal wel wat minder erg. Wat het niet minder erg maakt is het feit dat die 40gr al droog gerekend was!

      Bedankt voor de snelle reactie
      This is how we chill from '93 till.

      Comment


        #48
        Re: Lowryder (2x) eerste kweek

        Damn, dat is toch een leuk aantal grammen ;(. Achja, zolang je nog maar genoeg kwalitatieve wiet overhoud is alles prima toch? . Succes verder!
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #49
          Re: Lowryder (2x) eerste kweek

          Prima te lezen hoor, toprot is altijd rot , dat is ook de enig rede waarom ik verduister (volgend jaar eens AF proberen), toevallig gisteren mn plantje geoogst omdat de weersverwachting slecht was... en nu schijnt de zon weer, hehehe had ik kunnen weten natuurlijk, niet heel erg want er zaten al wat ambertrichomes op en ik ben toch meer van de high wietjes dus ik heb wel iets om van te smullen.

          Succes, en de bloei zal over een paar dagen wel zichtbaar zijn.

          Comment


            #50
            Re: Lowryder (2x) eerste kweek

            JO Urholiness,

            ja idd jammer van die rot. langs de andere kant die LR die een NL blijkt te zijn is een pluspunt^^. Ik heb ze zelf ook staan momenteel en doen het aardig.
            Ivm met het verduisteren, ik zou het niet doen, mijn NL's zijn voorzichtig aan de bloei begonnen. Ik reken begin tot half oktober eer ze klaar zijn.
            De dagen zijn nu immers al aan het korten, dit is de periode dat "gewone" planten in bloei gaan. Je wint er in mijn ogen dus niks mee , behalve de nodige stress me dunkt.
            Ik hoop toprot te vermijden door het tentje dat ik zet over de bloeiende plant. Wordt ze niet nat van regen en nauwelijks van dauw. Let wel ze nergens de zijkanten of dak raakt en laat twee zijden open voor verluchting.
            GZ

            Comment


              #51
              Re: Lowryder (2x) eerste kweek

              @Bongool

              Ik probeer haar toch wat vroeger in bloei te zetten. Ik doe het voornamelijk om het aantal goede zonuren in de bloeiperiode te maximaliseren, als er in september en oktober geen straaltje zon te bespeuren is heeft ze toch nog in de augustus-zon haar bloeiperiode kunnen inzetten. Ook qua temperatuur is het wat aangenamer voor de plant.
              Het zal altijd wel een beetje afwegen zijn wat nu het beste is en wat het meest gaat opbrengen, maar bij ons buitenkwekers is het uiteindelijk toch moeder natuur die het verloop bepaald

              @ Brandti

              Ken het gevoel, de lowryder was ook nog niet helemaal rijp! Maar we hebben ondertussen toch maar lekker ons eigen gekweekt wietje
              This is how we chill from '93 till.

              Comment


                #52
                Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                Aloha Forum!

                De laatste dagen is het weer tegengevallen.
                Er is helaas ook niet zo veel vooruitgang te zien:

                1) Northern Light
                De Northern Light wordt nog steeds 12u per dag verduisterd, ook heb ik de onderste takken naar onder gebogen zodat de rest meer zon krijgt.
                Je kan op de derde foto zien hoe ik dit heb gedaan.
                IMG_4535.jpgIMG_4550.jpgIMG_4538.jpg

                Ik heb de plant enkele dagen geleden geflushed & ben daarna begonnen met terug wat voorzichtiger voeding te geven, maar ik blijf last hebben van gele bladeren. Misschien kan iemand van jullie me helpen om de vergeling tegen te gaan?
                IMG_4536.jpgIMG_4539.jpg

                Op deze foto's kan je zien dat hij nog niet spectaculair aan het bloeien is ondanks het feit dat hij nu toch al haast een week verduisterd wordt.
                IMG_4540.jpgIMG_4544.jpgIMG_4537.jpg

                2) Lowryder #2

                De rest van de Lowryder laat ik rustig zijn plan trekken, hij maakt ondertussen wel lekker veel "sugarleafs" aan waarvan ik samen met het ander knipafval een lekkere cake mee ga maken.

                IMG_4545.jpgIMG_4546.jpgIMG_4547.jpgIMG_4548.jpg

                Dat was het weer voor dit verslag.
                Ik moet dus een oplossing zien te vinden voor de vergeling van de blaren van de northern light & afwachten of het bij die lowryder nog iets wordt.

                Adios!
                This is how we chill from '93 till.

                Comment


                  #53
                  Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                  Als ik jou was zal ik toch nog ff snel de NL plant over potten in een grote pot, misschien kan je dan zo nog de bladeren redden.
                  Ik vind de plant wel te groot voor zo'n klein potje. Als ze verse potgrond krijg dan kan ze daar weer lekker van eten en of je ook geen voeding meer te geven.

                  succes.
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    #54
                    Re: Lowryder (2x) eerste kweek

                    Aloha forum!

                    Nog snel een klein verslagje tussen de examens door

                    De Lowryder is ondertussen de pijp uit, ik heb er nog zo'n 2 gram kunnen afhalen (beter dan niets).

                    De Northern Light gaat lekker, de takken worden meer en meer bezet door mooie witte kroontjes. Hij begint ook al aardig te ruiken .

                    Hier wat foto's van 16-08:
                    IMG_4562.jpgIMG_4553.jpgIMG_4569.jpgIMG_4568.jpgIMG_4566.jpgIMG_4554.jpgIMG_4551.jpg

                    Deze foto's zijn van vandaag:
                    IMG_4600.jpgIMG_4599.jpgIMG_4598.jpgIMG_4609.jpg

                    Dat was het voor dit verslag, als de examens gedaan zijn kan ik terug uitgebreidere verslagen maken

                    ADIOS!
                    This is how we chill from '93 till.

                    Comment

                    Bezig...
                    X