Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wss skunk eerste kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wss skunk eerste kweek

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 wss zaadjes ik heb er 3 2 weken geleden ontkiemt en de andere 2 heb ik vorige week ontkiemt.
    alles is uitgekomen, en ik heb de jonge 2 in turfbakjes met pokon stekgrond, en de grotere staan al in 10l emmers met universele potgrond.
    Als voeding ben ik van plan Pokon voor groenten en fruit biologish omdat ik las dat 10ml te hoge ec geeft doe ik 4ml en ik heb brandnetel gier.
    omdat mijn grond (door dat slechte natte weer) te nat en de drainage gaten verstopt heb ik vandaag hydrokorrels op de bodem gedaan en gemengd in de grond.
    ook heb ik er een klein beetje pokon koeienmest op de grond gelegd ( er staat dat dat de wortels van jonge planten niet verbrand)
    Ik zet ze zoveel mogelijk buiten maar de regen werd echt te veel nu zet ik ze als het droog is buiten en als het koud/regent binnen.
    dit kan ik niet altijd doen, ik heb nu het tl licht in de schuur aanstaan dan is het lichter dan buiten maar ik weet dat de zon veel beter is.


    Bedankt voor het lezen en graag zou ik jullie mening horen of ik het nog een beetje goed doe goed1.jpggoed2.png
    11
    Prima
    0,00%
    0
    goed genoeg
    54,55%
    6
    Muahhhh
    27,27%
    3
    Slecht
    18,18%
    2

    #2
    Re: Wss skunk eerste kweek

    hey als ik jou was zou ik voor een andere soort voeding gaan.. Pokon is gevaarlijk spul, mijn planten zijn er 2 jaar geleden aan dood gegaan denk dat je beter af bent met een flesje groeivoeding.. je planten kunnen gerust buiten blijven staan joh

    Comment


      #3
      Re: Wss skunk eerste kweek

      wss geen zaad meer kopen.

      Weedseedshop

      http://weedseedshop.comOne good misleading bargain offer (wss-skunk) the rest are overpriced and unlabelled Nirvana-Seeds. Sensi Seeds is the owner of this shop since 2009, so you will get your seed - but you can buy the same much cheaper everywhere else! Result: Don't use this Site!

      BRON
      als er gaten onder in de emmer zitten gewoon de plantjes buiten laten staan.
      hoe meer je ermee gaat slepen en al die onzin hoe meer je ze stresst!
      verder zwijg ik liever want de tranen springen me ervan in de ogen
      Last edited by angel777; 24 May 2013, 22:29.
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Wss skunk eerste kweek

        Dat is dus kritiek waar ik niet zo veel aan hebt,
        mijn zaden zijn slecht oke het is mijn eerste kweek ik wist dat ook niet van tevoren.
        Dit weer kan nooit goed zijn voor de planten zoveel regen hagel zelfs en vorst aan de grond.
        ik kan me niet voorstellen dat als ik ze savonds in de schuur zet als het onder de 10 graden is dat slecht kan zijn.
        de drainage was zo slecht dat ik wel hydrokorels moest gebruiken dit kon ik ook niet weten van te voren omdat ik niet wist dat het dit weer zou worden.

        Comment


          #5
          Re: Wss skunk eerste kweek

          je vraagt 'n mening en als die niet positief is kun je er niks mee!!!
          ik geef je 2 tips en dan ga je 'n kweker die al meer dan 20 jaar in het vak zit 'tegenspreken'!!!

          zoek je info maar hier verder dan
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Wss skunk eerste kweek

            Je zegt dus dat heel veel informatie niet klopt. geschreven op dit forum door ervaren kwekers,
            ik ga nu niet alle links erbij zoeken

            -Als het heel veel regent zet je ze binnen of beschut anders word de grond zo nat dat je schimmel kan krijgen en de wortels krijgen geen zuurtstof
            -Als de temperatuur onder de 10 graden celcius gaat dan zet je jonge planten meestal warmer als het kan ( dat is ook een voordeel van buitenkweek in potten)

            mijn grond was zo nat dat het een compact blok was dat kan nooit goed zijn voor de wortels, ik sleep er niet de hele tijd mee alleen bij zware regen of lage temperatuuren
            zeg dan wat er aan dit verhaal niet klopt. of dat de informatie gewoon niet klopt want daar baseer ik me op.

            Comment


              #7
              Re: Wss skunk eerste kweek

              stuur me je email adres per pm en ik stuur je wel wat foto's van de tuin hier zodat je ziet dat ik je niet zomaar wat wijs maak!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Wss skunk eerste kweek

                Als de potten te nat worden door de regen, kun je die van een paraplu voorzien. Gewoon een stuk ondoorzichtig plastiek over de pot, voorzichtig rond de stam, zodat de pot beschermd is tegen regen, maar het plantje volop licht krijgt. Beter dan heen en weer sjouwen met de plantjes.

                Comment


                  #9
                  Re: Wss skunk eerste kweek

                  Heej angel sorrie dat ik zo reageerde,
                  ik ben ook maar een noobje ik las het gewoon ff op een verkeerd moment.
                  het is goede kritiek en ik hoop dat ik van slecht naar matig kan gaan.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Bedankt Goede tip !
                  zat ik zelf ook al aan te denken maar ik had alleen niet echt geschikt materiaal.
                  Ik heb alluminium folie en huishoud folie maar ik denk niet dat dat volstaat

                  Comment


                    #10
                    Re: Wss skunk eerste kweek

                    Ik heb nu nog geen zeil omdat ze nog niet boven de rand uitkomen,
                    dit ga ik zeker doen, ik laat ze nu gewoon lekker buitenstaan en ik zie wel wat er gebeurt
                    een voordeel ik hoef niks te doen geen water te geven maar gewoon afwachten.
                    Dat is misschien nog wel het moeilijkst maar het hoort erbij.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wss skunk eerste kweek

                      Ik ben flink aan het knutselen geweest en best blij met het tijdelijke resultaat
                      zo staan ze lekker droog en krijgen ze wel zon

                      23.jpg11.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: Wss skunk eerste kweek

                        en als er wind komt...
                        dan is het *bots* koppie stoot, luizie dood...

                        maar de plant word er denk ik ook niet beter van...


                        ik denk niet dat dit een blijvende oplossing is...
                        het is beter om iets anders te verzinnen...

                        misschien een spaarlampje binnen tot het wat groter is, en gewoon buiten kan overleven ...?
                        de temperaturen zullen dan buiten ook wat beter zijn...

                        maar dit is geen succes...

                        hoop dat het wat word!

                        dit is trouwens een topic is 2012 kweekverslagen....


                        het huilen staat me nader dan de glimlach...

                        __________________________________________________ ______________

                        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Wss skunk eerste kweek

                          Ik heb een 60wat spaarlamp zou dat beter zijn voor dat jonge spul ?
                          zo ja dan haal ik ze naar binnen is dat niet teveel stress ?
                          Waarom moet iedereen nou huilen, Ik doe ook mijn best maar ik volg iedere tip op en nog is het niet goed....

                          Comment


                            #14
                            Re: Wss skunk eerste kweek

                            Wat is er weer niet goed? je moet de mensen hier niet tevreden houden maar wel je plantjes,niet teveel "geven" enzo,zeker in het begin niet.
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment


                              #15
                              Re: Wss skunk eerste kweek

                              Ik heb mijn les geleerd ik geef niks meer alleen een slokje water als ze flauw dreigen te vallen < dat zei iemand tegen me vond ik wel grappig

                              Comment

                              Bezig...
                              X