Wss skunk eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #76
    Re: Wss skunk eerste kweek

    Zo zie je maar als je er een tijdje niet bent... ze zijn allen lekker aan het bloeien, gaat wel goed. Hou ze goed in de gaten je toppen. Oogsten op het juiste moment....
    Jammer van de foto's, de volgde keer gaat het lukken! Ltrz weer
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Feyenoord1908
      Chronic Stoner
      • Feb 2013
      • 163

      #77
      Re: Wss skunk eerste kweek

      Hallo,

      een kleine update, De planten zijn verhuist naar een andere tuin wegens omstandighede,
      Eentje heb ik geoogst omdat er anders daar 6 zouden staan.
      Ik ga nog updaten met fotos aanstaande week, die ene plant is nu lekker aan het drogen. ik heb de kleine blaadjes ingevroren.
      omdat ik van plan ben hasj te gaan maken (ik wil alleen geen dure zeeven kopen)
      ik weet niet hoelang dat blad goedblijft in de vriezer maar als ik alles dalijk heb doe ik het in een keer.

      Groetjes

      Comment

      • Feyenoord1908
        Chronic Stoner
        • Feb 2013
        • 163

        #78
        Re: Wss skunk eerste kweek

        update hier zijn 2 van de 3 planten die ik nog heb wss feminized,
        heb last van hier en daar een rot plekje en maak me zorgen om de hoofdtop beetje bruim met een wildgroei aan trichomen,
        als het trichomen zijn.... en geen schimmel het is wat donker < camera verergert dit

        plants 2.jpgplantsss1.jpgplants3.jpg

        Comment

        • Feyenoord1908
          Chronic Stoner
          • Feb 2013
          • 163

          #79
          Re: Wss skunk eerste kweek

          De situatie is onhoudbaar, ik ga morgen oogsten.
          Jammer maar helaas

          Comment

          • Feyenoord1908
            Chronic Stoner
            • Feb 2013
            • 163

            #80
            Re: Wss skunk eerste kweek

            Geoogst,
            ik heb het opgehangen in dozen en over 2 weken maak ik foto van de droge wiet

            Groetjes

            Comment

            Bezig...