Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

      maar mag er niet meer dan 5 in de tuin he

      Comment


        #18
        Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

        ondertussen hebben ze een nieuwe grow-spurt gekregen, en lijkt het weer in de bloei te gaan, kan er nog iets van toppen komen nu? ze zijn 10 weken oud (AF)

        Comment


          #19
          Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

          foto!
          __________________________________________________ ______________

          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


          sigpic

          Comment


            #20
            Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

            is prima mogelijk lijkt me hier hebben,
            ze ook aantal weken achterstand door dit k@t weer
            ach na omstandigheden maken ze het prima.

            Comment


              #21
              Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

              ik zal morgen foto's maken (in de gietende regen) !! ik wilde ze niet weggooien nog, maar heb ondertussen al wel wat nieuwe zaadjes ontkiemt, het blijft voorlopig dit natte waaierige rotweer zucht, het is een teleurstelling hoor die buitenkweek

              Comment


                #22
                Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

                bij deze de foto's dan, het viel wel mee met de regen vandaag
                de foto's zijn voornamelijk de mango AF, ze zijn 10 weken oud en hebben allemaal gewoon een nieuwe hoofdstam gemaakt lijkt wel, die nu tekenen van bloei beginnen te vertonen

                3-mango.jpg2-mango.JPG1.jpg

                en de verscholen WW die ook nog steeds leeft, geen AF en dus niet in bloei

                4-ww.jpg5-ww.jpg

                Comment


                  #23
                  Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

                  ehm... ja,... en,... tsja...


                  die WW,.. heeft allemaal 1 vingerig blad

                  dat word of een herma,.. of je moet er wat aan gaan doen,. .of op een andere plek zetten of weet ik wat,.. maar die heeft een boel stress

                  wat voor planten staan er in die planten bak?

                  de rest ziet er ook niet zo best uit indd
                  10 weken oud?!
                  wow

                  ik ga er eens over nadenken wat hier fout gaat
                  __________________________________________________ ______________

                  When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

                    Die WW is veel te vroeg naar buiten gegaan, en ik zie erg veel beestjes, luizen ?
                    Die Mango's zouden niet terug in groei moeten kunnen gaan, omdat het autoflowers zijn zeg je, maar hier en daar mis ik wat kartels op het blad, dat zijn wel symptomen van regenereren.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

                      ik laat die AF gewoon maar staan zolang er nog groei en bloei in zit, ik heb ook het idee dat ze regenereren, toch wel benieuwd wat ze gaan doen uiteindelijk, het is in ieder geval leerzaam zoiets!
                      die WW zal niks worden, maar doet ook nog steeds haar best, er zijn zover ik weet geen beestjes, wel erg veel slakken in de tuin, en met dit natte weer is daar weinig aan te doen, al mijn middeltjes spoelen weg
                      als het plantje het op gaat geven trek ik het eruit, staat verder niet in de weg tussen de lavendel en de sugarpeas

                      Comment


                        #26
                        Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

                        1.JPG

                        update van vandaag, de think different in het midden is omhoog geschoten, ze zien er eigenlijk wel goed uit, ze zijn blijkbaar gewoon overnieuw begonnen
                        (12 weken oud nu)

                        Comment


                          #27
                          Re: eerste buiten kweek (gaat niet zo goed)

                          ze zijn ondertussel lekker doorgegroeit, en vandaag zijn ze geknipt,
                          er was 1 blad met gele beestjes (bladluis?) en ook zitten er wat heeele kleine zwarte beestjes hier en daar, geen idee wat dat zijn
                          voor de rest valt alles enorm mee, had ik niet verwacht na het slechte begin!




                          een dilemma....ik wil ze niet te drogen hangen in mn kweekkamer, bang voor beestjes besmetting, dus nu hangt het in de woonkamer kast
                          (gelukkig ruikt mango best lekker)
                          Attached Files
                          Last edited by wonderland; 25 July 2013, 22:14.

                          Comment

                          Bezig...
                          X