Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 verschillende autoflowers op een balkon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 4 verschillende autoflowers op een balkon

    Zie 2 posts hierbeneden voor een nieuwe versie van de update..
    Last edited by Coizzz; 14 July 2013, 16:35.

    Comment


      #17
      Re: 4 verschillende autoflowers op een balkon

      Check deze even : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-s-en-Bijlagen

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: 4 verschillende autoflowers op een balkon

        Hmmm... zit ik over de 40 MB heen zeker. Al doe ik alle foto's altijd eerst verkleinen en daarna pas online zetten, dus ze gaan nooit als orgineel het forum op.....

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Goedenavond allen!

        Al mag dat goede er wel vanaf, want ik heb beestjesbezoek gekregen. Althans, dat is mijn vermoeden.

        De 5e week inmiddels en na morgen gaan ze de 6e week buiten in. Het is een tijdje geleden, maar jullie weten inmiddels wel hoe ze eruit zien als ze groeien, dus vandaar maar af en toe een update. Als er dus echt iets te melden is, zoals nu...

        Vorige week donderdag heb ik de planten voor het eerst een beetje voeding gegeven, biocanna vega, met een mengverhouding van 1:1000. Het blijft tenslotte 1 groot experiment. De volgende dag viel mij ineens allemaal kleine bruine vlekjes op en in 1e instantie dacht ik dat dat door die voeding kwam. Toen na een paar dagen kleine gaatjes begonnen te ontstaan, heb ik ze iets verplaatst en wat meer bescherming tegen de felle zon gegeven. Ik geef ze altijd 's avonds water en besproei de plantjes zelf niet, dus echt verbranding kon het zijn, zo dacht ik.
        Na enig speurwerk kwam ik uit op de mogelijkheid van wantsen (en ik weet dat die hier in de omgeving zitten, want ik ben ze al eens tegengekomen op het balkon). Na een nachtje wat knoflook geweekt te hebben, hebben ze een knoflookwater douche gekregen. Dit heb ik de volgende dag nogmaals gedaan en nu lijkt het rustig te blijven. Sommige gaten worden wel iets groter, maar er komt niet veel meer bij.
        Het lijkt dus te werken.
        Ze staan inmiddels wel weer gewoon op hun normale plek.

        De Royal Dwarf en de Easy Bud hebben de eer van het bezoek gekregen, de andere 2, de Quick Fruit en AK47 zijn uit voorzorg bespoten, want daar kwam ik alleen een beetje bladluis tegen.
        Voor beiden geldt dat het beperkt blijft tot een paar blaadjes per plant en verder staan ze er goed bij. Het is de komende dagen goed opletten en misschien nog maar een keer knoflookwater maken.
        Sowieso, want mijn overige beplanting gaat ook in rap tempo de lucht in.

        Over grootte gesproken, op de dwerg na, 12cm, zijn ze inmiddels de 20cm gepasseerd en blijven nog steeds lekker doorgroeien. Omdat ik er wel enigzins van overtuigd ben dat de bladaantasting niet van de voeding komt, hebben ze vandaag een 2e maal voeding gekregen, nu met een mengverhouding van ongeveer 1:750. Allemaal wederom een 100ml. Morgen weer normaal water en volgende week donderdag/vrijdag wil ik de normale mengverhouding gaan toepassen en dan een aantal weken volgens aanwijzing op de verpakking/aanwijzingen van dit forum.

        Genoeg getypt en dan nu over naar de foto's:

        EB
        Pic98.jpgPic97.jpg

        Sommige plekjes op onderstaand blad zijn inmiddels ook gaatjes geworden..
        Pic99.jpg

        RD

        Pic100.jpgPic101.jpg


        En dan nog 1 voor 1 een totaalplaatje..

        RD
        Pic102.jpg
        EB
        Pic103.jpg
        AK
        Pic104.jpg
        QF
        Pic105.jpg

        (en ik denk vrouwelijke eigenschappen bij 2 plantjes te zien.. denk, dus nog even geduld tot ik het heb uitgezocht )

        Tot zover...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        De Easy Bud is wat mij betreft vrouwelijk

        Pic106.jpg

        (uitsnede)
        Pic107.jpg

        Alleen bij de Royal Dwarf kan ik nog niet echt van die lichte haartjes ontdekken. Bij de andere 2 wel, al weet ik het nog niet zeker..

        Comment


          #19
          Re: 4 verschillende autoflowers op een balkon

          Hier is de dwarf nu pas goed begonnen met bloeien veel later dan de skunk en van dwarf blijft niet veel dwarf over is ondertussen de grootste plant geworden

          Comment

          Bezig...
          X