(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #241
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    ze blijven zwellen en witter worden,
    hier dan nog een paar mooie pics van vandaag,
    enjoy.

    FLOWER WEEK 3 AND 2 DAYS.







    Comment

    • SweetMango
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1252

      #242
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Ziet er mooi uit met die mooie paarse bladeren. Nice hoor^^
      sigpic

      Comment

      • PAIN
        Special member
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2012
        • 238

        #243
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        Ze zien idd mooier en mooier uit ja !!! paars , wit en groen ... vraag me af hoe ze op het eind zullen uitzien
        Keep up the good work hehe

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #244
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          Kzouw zeggen kom maar een roken op het eind en bouw maar een smoke rapport hier

          En cookaap ook voor zijn laatste reactie,
          Haha die vond ik echt goed cookaap.
          :p

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #245
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            Oei staff ze word ziek, ze krijgt last van een te dikke parelketting

            Nee, echt mooi man je bent die planten echt aan het opvoeren, en ze houden ervan zo te zien.
            Nice die paarse bladeren, dat maakt het growen echt leuk.

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #246
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Hehe cookaap dankjewel.

              Ja ze presteren goed in ons klimaat.
              Is echt een aanrader voor buiten ook.

              Wel raad ik mensen in de toekomst aan die deze soort buiten willen growen.
              2 stappen als raad optevolgen,

              1= later beginnen pas.
              2= optijd verduisteren laat je haar 40cm worden,word ze in de bloei alsnog 1m 20

              En verduisteren is een must,me maatje had ook 4cloontjes.
              Hij heeft de verduister techniek toegepast en zijn oogst is klaar en droog.

              Zijn gewicht 1,9kg droog.
              Gedeeld door 4 = 475gram per plant.

              Ze waren ook tussen de 1.80 en 1.95m zoals mij,
              Ook deze zijn op dezelfde manier gekweekt,echter het verschil is,
              Ik wouw het zo natuurlijk mogelijk laten gaan,
              Hij koos voor de snellere manier.

              Het is niet een hele moeilijk plant om te groeien en bloeien.
              Echter wanneer ze gaan als een raket bouw de ec wat op,
              Wanneer de spurt eruit gaat zak je terug na 1,3 ec in bloei.
              Niet hoger daar houdt deze strain niet van.

              Ze zijn sterk, punten lijst kwa prestatie en robuust.

              Wind & regen 9.5
              Schimmels 9.5
              Gevoelig voor te nat 5.0
              Gevoelig bij overvoeding 5.0
              Groei proces 9
              Bloei 9.5

              Ontwikkeling en hars productie in nederlands klimaat ook specht weer.
              10!!

              Ongedierte verdraagzaamheid 8.5.
              Dorstig 5.0 (postief) 1.90 a 2.00m plant in 65l kuip,
              Neemt voldoende met 1750 a 2l om de dag

              Geur,voornamelijk in de ochtend en avond erg sterk,en goed reukbaar.

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #247
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                Ruilen? Daar gaat wat meer vanaf komen dan mijn bubbatje
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #248
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  Zie wat lekkers daar, mooie foto's.. laat t zonnetje haar best doen, vinden ze lekker laters staff
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #249
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    Dankjewel mensen voor de leuke comments

                    Chemiel bubble is mooie plant,
                    Dat komt wel goed we krijgen weer 24 graden
                    Dus maak je niet druk

                    Staff

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #250
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      hey stafford die planten zien er heel mooi uit pik
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • Sebboz
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2012
                        • 126

                        #251
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        Wouw man , frosty buds dat je daar hebt zit idd ongeveer even ver als mij !

                        Heb je ook daytime pics ?

                        Keep up the good work !

                        Comment

                        • stafford
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 2382

                          #252
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                          Poepie dankjewel kut :p

                          Sebbosz jazeker kijk ff pagina 12 en 11

                          Gr staff

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #253
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            Heb mijn 1e tak al moeten oogsten door een lompe verplaats actie... Ook zijn van een paar takken de bladeren erg geel wat geen tekort maar denk teveel aan pk13/14 zal zijn geweest... Ik hou vol tot het einde! Moet helemaal goedkomen en bij jou al helemaal zie ik!

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Wat voor aarde, voeding en truucjes gebruik je eigenlijk? Kan het zo 123 niet in je verslag vinden
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #254
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                              Goldlabel grond.
                              Opgegroeid in 20l potten.
                              Erna begin voorbloei omgezet na 65l kuipen.
                              De voeding is enkel plagron alga grow en bloom bio.

                              Het grootste deel genetica is sativa (haze)
                              Dus ga je met een lagere e.c dosis als max te werk.
                              Terwijl een indica juist een hogere dosis e.c nodig heeft.

                              De e.c is op zijn max 1.3

                              De p.h is 5.8 a 5.9

                              Fosfor heeft dit jaar plaats gemaakt voor citroen ph-.

                              Als start gebruikte ik atami rootbastic gratis samples.

                              Als boost nu voor de hars aanmaak gebruik ik atami bio boomblastic.

                              Mijn geheim was gen200.
                              En natuurlijk topkwaltijd stekken,want als de stek niet van topkwalitijd is.
                              Kome. Ze er niet in!
                              Dit geld voor zaad idem dito.

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #255
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                Door ze in 20 liter potten te houden totdat de voorbloei begint, rem je ze zo wat in de groei om ze niet te groot te laten worden of?
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...