(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #256
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    chemiel, ik heb ind geprobeerd ze iets te remmen, maar heb alsnog 1,88 en 1.96m planten staan

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    sebboz omdat je om een daytime foto vraagt speciaal voor jou deze dan, en nog wat niewe fotos erbij voor de rest.
    ook de 3 andere dames deze maal weer,ik weet bijna zeker dat ze na hun niewe plek moeten...dit gaan ze nooit meer halen de 3 dames buiten.

    voor sebboz







    DE DAME ZONDER GEN 200...









    DEZE IS VAN 3 DAGEN GELEDEN NOG.



    staff

    Comment

    • Nik
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 2207

      #257
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Mooie kiekjes kan jij trekken!
      Mooie plant ook, lijkt me heel interessant voor buiten die gen200

      Grtz
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment

      • stafford
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 2382

        #258
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        Dankjewel maar nik,
        Niet alleses komt puur door die gen 200.
        Het word voor de plant alleen wat makkelijker,
        Waardoor je een boost effect krijgt,
        En een hogere weerstand

        Comment

        • de oerhippie
          Ultra Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 2132

          #259
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          Dat zijn mooie plaatjes Staff, wat moet ik er aan toevoegen?
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #260
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            week 7 er snel laten aankomen??

            Comment

            • Sebboz
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 126

              #261
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Mooie buds man :p en die paars getinte bladeren maken het af !

              Nu maar hopen dat de rot niet te hard inkickt he , bij mij al enkele plekjes rot ontdekt. snel verwijdert natuurlijk!

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #262
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                noman alles komt goed

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                vandaag een spontane invasie aanval op de bloeier,
                sochends niks aan de hand,na het wandelingetje met de honden,
                bij terugkomst zie ik spontaal overal witte vlieg op en rondom me plant
                en 2 trips,
                gelijk na de grow gereden en brimex insecten spray kant en klaar gekocht (biologische)
                de blaadjes voorzichtig behandeld allemaal van boven en onder,
                en 15ml op 500ml water via de grond meegegeven (ja omdat dat namelijk kan ook)

                en een uur later ongeveer waren die etters dood op het blad overal terug te vinden
                hopen dat het bij 1 maal blijft,

                de witte stipjes zijn de dooie witte etters,




                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #263
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  Zet je ze snachts binnen neer?
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #264
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    nou binne binne, in de stal,maar daar is het net zo koud,
                    de reden waarom omdat me al 3x de planten gestolen zijn,
                    dat gebeurd geen 4e keer meer emiel

                    Comment

                    • Sebboz
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2012
                      • 126

                      #265
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      Goed gezien staff. Ik zou normaal zeggen KILL IT. KILL IT WITH FIRE. Maar jou manier is wel beter haha

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #266
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        Nog wel althans sebboz,
                        Ook ik kan tegen problemen aanlopen,
                        Of een fout maken :p

                        Maar komt wel goed allemaal.
                        Kweet wat ik doe met verstand.

                        Comment

                        • stafford
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 2382

                          #267
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                          mini update,

                          alleerst deze gekke spin viel me dus als het ware aan, ben niet bang voor spinnen, maar voor deze malloot nam ik een stapje terug,
                          iemand enig idee welke soort spin dit is ???



                          Dan de overige 3 dames, die gaan dus toch na binnen, het mooie goeie nazomer weer is dus nu echt voorbij na morgen,
                          regen regen regen, wind wind wind,hagel hagel hagel, dat is het enige wat je hoort nog en eraan zit te komen,
                          helaas, de buiten kweek zit erop,dan maar door na binnen waar het wel nog tropisch is

                          en de dames nog flink kunnen bloeien in ideale omstandigheden.





                          de flink bloeiende dame zal ik wel buiten afmaken,ze gaat nu rond de 4e week en moet er nog 4, maar deze kan ik dus verschuilen onder de partytent.
                          zodat ze niet nat word,

                          De Hoofdbud.



                          en deze was ik helemaal vergeten dit was het weekend rokertje van afgelopen weekend.

                          BIOLOGISCHE WIET niks mis mee lijkt me zo toch met biokweken ?


                          Gr staff

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #268
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            Tof, ziet er echt wel goed uit!
                            Nog veel last van insecten?

                            De laatste weken zijn echt zwaar buiten, maar
                            ze zien er wel bestendig en verzorgd eruit.

                            Smakelijk allesinds!

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #269
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                              nee was echt uit het niet eens aanval, alsof ze het roken.

                              heb brimex bio gebruikt en nu is het in orde was er gelijk erbij
                              gelukkig snel voorbij dat insecten gezeiks

                              besteed er ind veel tijd in, ondanks dat het buiten planten zijn, besteeds je er toch behoorlijk wat tijd in als je alles bij elkaar telt,
                              maar je krijgt er natuurlijk paar maandjes later wel iets moois voor terug.

                              gr staff

                              Comment

                              • El Plantos
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 1609

                                #270
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                Super mooi staan je planten erbij! Hopelijk blijft het bij deze ene aanval idd!
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...