(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #286
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    Echt niet duidelijk, maar zag 1 blaadje al donkergroenig worden die erbij uitstak (niet te zien op deze foto) precies dezelfde kleur als van een verdort rottopje die ik eerder heb verwijderd... En heb er net in lopen graven want toen ik met mn vinger erop drukte voelde het erg vochtig/slijmerig! in tegenstelling tot de andere toppen waar niet op 1 plekveelbruinehaartjes uitkomen en ook niet vochtig aanvoelen...


    DSC_0239.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Waarschijnlijk te onduidelijk om te zien maar zodra ik op die bruine haartjes drukte kwam er wel duidelijk veel vocht uit. Van pluis was nog niks te zien... Maar goed voelde het echt niet..

    DSC_0170.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Weet niet of je er wat mee kan... Maar mijn vermoeden was echt beginnend toprot (mischien heel vroeg stadium) Heb ik te vroeg gehandeld volgens jou of?
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #287
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Jup rot,

      Op foto 2 is het echt 1klein klein stukje maar.

      Niet eraan komen en dan aan je andere toppenzitten,
      Zoverspreid je het
      Gr

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #288
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        Het zit er al wel 5 dagen en is amper uitgebreid... dacht dat het snel zou gaan? Of komt het omdat ik mn plant snachts binnen zet dat de uitbreiding ervan toch werd beperkt?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        net in 1 van mn hoofdtop 1 donkergroen blaadje gevonden die er met een beetje weerstand toch makkelijk uitkwam... zal de rot daar ook al toeslaan? Er valt verder echt niks te zien, maar toch die kleur van dat ene blaadje...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Dit ook rot ofniet? (laatste hoor)
        DSC_0244.jpg
        Last edited by chemmie; 9 October 2013, 12:31.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #289
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          Oh, excuus, dit is staff's topic.
          Ik raak helemaal in de war.
          Last edited by QnQ; 9 October 2013, 14:46.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #290
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            Die kaas of boterham gooi ik toch ook weg hoor Q.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #291
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Zal het voortaan op mn eigen pagina houden, ondanks staff er naar vroeg...
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #292
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                rond 28 oktober plus minus is deze dame er ver klaar voor,
                dan nog weekje spoel en moet ze ver aant eind zijn, tussen 7enhalve week en 8 in.

                de lijn is 2.10 hoog, dus ga maar na hoe hard deze soort groeit,
                gister kreeg ik een antwoord, van nik dat deze soort wel tot 8cm in topdagen kan groeien,
                nik dat was de exacte correcte info,







                SMILE FOR THE CAMERA.

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #293
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  Nou dat wordt wel je bordje leegeten hoor Staf.

                  Je weet wel als je op bezoek komt bij een familie Surinamers, zo'n heerlijke gezellige Negerin die al kokend gezellig de ruimte in kwebbelt.
                  Het eten ruikt en smaakt verukkelijk en de volgende gang komt er aan, ja kan nu al bijna geen pap meer zeggen.
                  Maar het is gewoon te verleidelijk.

                  Ik denk dat deze gezellige dikkert dit voor jou in Petto heeft.

                  Ik zou maar even gaan vasten als ik jou was.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #294
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    Wauw staf dat worden vette buds!
                    Hopelijk kan je er het rot uithouden, maar met dat silicium bereidingetje van je zal dat wel geen probleem zijn he



                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • DenSchimmige
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2013
                      • 1132

                      #295
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      <3 them close ups.

                      En vloeibaar kaarsvet om de plant te helen? (als een soort van gips)

                      *schijft op in notities*
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #296
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        Als een soort van pleister werkt dat kaarsvet, zodat het vuil (schimmel en andere narigheid in de plant har geval) niet in de wonde van de plant kan.
                        Ik gebruik gewoon ducktape, maar kaarsvet is beter
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #297
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                          Hoe gaat het aan deze kant? Houden de dames het nog een beetje vol?
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #298
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            jahoor, maar hopen dat we nog wat mooie droge dagen tegemoet krijgen,
                            al die regen en kouw is nouw niet bepaalds het fijnst voor cannabis,

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #299
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug



                              Wat Hoort Niet Hier Op Me Foto Thuis??????



                              Comment

                              • Goudeerlijk
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2012
                                • 796

                                #300
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                Een schaamhaar waar een vlieg aan hangt?

                                Gr Goud

                                Comment

                                Bezig...