(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #361
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    Oorspronkelijk geplaatst door stafford
    Vale, wat wil je nog meer??
    Ik kan niet aan jou wensen voldoen dan verban je me van je forum.
    Met weer een andere excuus,

    Dat is een vuile kut opmerking van je stafford, dit neem ik je zéér kwalijk!!!

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #362
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Oorspronkelijk geplaatst door vale

      Dat is een vuile kut opmerking van je stafford, dit neem ik je zéér kwalijk!!!

      vale, wat is er een vuile kut opmerking aan?
      om een echt beeld te kunnen geven,zul je al met 50 tallen moeten werken.
      en dan elke plant gaan bijhouden van begin tot eind.

      ik ben een hobbyist, en 5planten is meer als zat voor mij en werk genoeg,
      dus aan je wens kan ik in iedergeval nooit voldoen.

      echter heb ik het idee dat jij al een tijd op meerdere de pik hebt,
      maar ik ben het een beetje beu altijd dat gehaat van jou en dat misgunnen,
      oja ik ben niet de enige heb ik al begrepen inmiddels,
      als je telkens wat te klagen enzo hebt, doe het voortaan in je eigen topic en verziek de mijne er aub niet verder mee.
      tenzij je eens respect gaat teruggeven,
      vergeet de basis niet,
      geven is nemen,
      en nemen is geven vale.

      kan dat gehaat nou eens voorbij zijn?

      bij voorbaat dank alvast
      staff
      Last edited by stafford; 27 October 2013, 03:47.

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #363
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        Als jezelf al aangeeft dat je meerdere moet zetten, moet je eens nadenken voordat je hier iets gaat aanprijzen met enkel 3 planten als bewijs..... beetje naïef en ietwat misleidend.
        Je kunt mijn gedrag melden aan de crew als het je niet aanstaat btw, ga geen eigen rechter spelen en mij verbieden ergens te reageren!

        Voor de rest ben je vrij om te denken wat je wilt, echter mij van iets beschuldigen zonder bewijzen zegt meer over jouw manier van denken dan van mijn manier van reageren.
        En respect verdien je of niet, dat krijg je niet zomaar.......

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #364
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          staff?

          5 dagen geleden omgehakt en nu al droog?
          is dat niet wat snel?
          voor de rest ziet het er goed uit man!

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #365
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            Mooie potente opbrengst nog, ondanks het vroeg oogsten.

            En staff ik en nik helpen je al een beetje met gen200, ik heb t nu ook en nik gaat het kopen.
            Het maakte mij niet zoveel uit wát voor bloeibooster ik had als die maar goed is.

            Ik twijfelde tussen green sensation en gen200, ik hou wel van originaliteit en gen200 leek me een goed middel.
            Niet alleen omdat staff het goed vindt maar de informatie die ik heb gezocht was ook mooi.

            We zullen het zien!

            Comment

            • SweetMango
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 1252

              #366
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Wauw cmon guys. Chill.
              sigpic

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #367
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                Vis klopt 5 dagen.

                Kacheltje erbij op 20graden.
                En zwenkventilator verder lag ze verdeels over net rekje.
                Met nog een oude afzuiger van destijds me binnenkweek.
                Die ik maar aangesloten had,omdat de geur echt te sterk was.
                En door het hele huis ging.

                @vale als je ook maar een beetje interesse toonde in andermans hobby,
                Hoe kom je dan bij 3planten??

                Het waren er 5 inmiddels nog 4.

                De revegger verwacht ik niet veel van.

                Elk jaar kampen hier mensen met rot en noodkap,
                Het verlies van hun opbrengst.

                Echter bewijst het zich nog steeds dat er geen dauw en rot aan te pas zijn vale!
                In jou ogen vind je me maar waar lullen meschien.

                Maar in hun ogen kan ik meschien wat voor de toekomst betekenen
                Omdit vervelende probleem grotendeels te voorkomen kunnen.

                Ik gebruik dit middel al langer,en tot de dag op vandaag.
                Zie ik verbeterede resultaten.

                er volgens nu zelfs members die dalijk ook een verslag bijhouden gaan met resultaten postief & negatief.

                Staff

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #368
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  Whatever..... ik ben helemaal klaar met jou gezien je uitlatingen op de chat
                  Je doet je best maar hier op het forum, maar ga niet achterbaks lopen lullen over mij op het forum.


                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #369
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    Achterbaks,
                    Achter baks is me een blijvende berispering te geven
                    Zonder waarschuwing vantevoor!!

                    Omdat ik voorheen met citaat op mensen reageerde zodat het overzichterlijker was
                    Maar jij vond het noodzakelijker om het op een lullige manier te doen..

                    Dus alsjeblieft,
                    Ik vraag je vriendelijk om niet meer te reageren of dom commentaar in me topic te geven.

                    Oke vale? Mod of niet toon het voorbeeld
                    Ik ben helemaal klaar met jou vervelend eigenwijs mannetje.

                    Bij voorbaat dank
                    STAFF!

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #370
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      Oorspronkelijk geplaatst door stafford
                      Achterbaks,
                      Achter baks is me een blijvende berispering te geven
                      Zonder waarschuwing vantevoor!!

                      Omdat ik voorheen met citaat op mensen reageerde zodat het overzichterlijker was
                      Maar jij vond het noodzakelijker om het op een lullige manier te doen..
                      Ik moet je hier even verbeteren. Het was Monty die je een blijvende berisping had gegeven, niet Vale.
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #371
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        Hij jd,

                        Vale ook tijdje terug ivm met citaat reageren.
                        Erna kwam pas een mail hoort dat process niet andersom?

                        Any way het is goed zo.
                        Hoofdstuk afgesloten in mijn ogen met vale.

                        Gr staff

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #372
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                          Nee, dit was een waarschuwing die vanzelf verloopt. Naar mijn mening is eerst een waarschuwing geven en vervolgens nog een pm sturen dubbel op.
                          De waarschuwing kan tenslotte ook een bericht bevatten, waarom 2 berichten in plaats van één denk ik dan.
                          Wat mij betreft is het hoofdstuk ook afgesloten, terug naar de orde van de dag
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • El Plantos
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 1609

                            #373
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            Kom Staff, laat eens wat mooie foto's zien

                            Greetz and peace 2 all the smoking brothers!
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment

                            • DenSchimmige
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 1132

                              #374
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                              Waarvan? de revegger? :p
                              rest ligt toch plat?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nik
                              Verzamel jij bloempotten ?
                              Is het raar dan om er veel te hebben?
                              Pas verhuisd Mensen hier zullen eerst ook wel gedacht hebben.
                              Eerst een partij hout m'n schuurtje in. ff later een partij piepschuim... daarna een partij bloempotten.
                              staan daar alleen ter opslag vond het zonde om ze weg te gooien :p
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment

                              • Sebboz
                                Elite Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2012
                                • 126

                                #375
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                Man die wiet ziet er heerlijk uit Staff , goed gedaan !

                                Comment

                                Bezig...