(Staff) na een lange tijd weer terug
Collapse
X
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
vale, wat is er een vuile kut opmerking aan?
om een echt beeld te kunnen geven,zul je al met 50 tallen moeten werken.
en dan elke plant gaan bijhouden van begin tot eind.
ik ben een hobbyist, en 5planten is meer als zat voor mij en werk genoeg,
dus aan je wens kan ik in iedergeval nooit voldoen.
echter heb ik het idee dat jij al een tijd op meerdere de pik hebt,
maar ik ben het een beetje beu altijd dat gehaat van jou en dat misgunnen,
oja ik ben niet de enige heb ik al begrepen inmiddels,
als je telkens wat te klagen enzo hebt, doe het voortaan in je eigen topic en verziek de mijne er aub niet verder mee.
tenzij je eens respect gaat teruggeven,
vergeet de basis niet,
geven is nemen,
en nemen is geven vale.
kan dat gehaat nou eens voorbij zijn?
bij voorbaat dank alvast
staffLast edited by stafford; 27 October 2013, 03:47.Comment
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Als jezelf al aangeeft dat je meerdere moet zetten, moet je eens nadenken voordat je hier iets gaat aanprijzen met enkel 3 planten als bewijs..... beetje naïef en ietwat misleidend.
Je kunt mijn gedrag melden aan de crew als het je niet aanstaat btw, ga geen eigen rechter spelen en mij verbieden ergens te reageren!
Voor de rest ben je vrij om te denken wat je wilt, echter mij van iets beschuldigen zonder bewijzen zegt meer over jouw manier van denken dan van mijn manier van reageren.
En respect verdien je of niet, dat krijg je niet zomaar.......Comment
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Mooie potente opbrengst nog, ondanks het vroeg oogsten.
En staff ik en nik helpen je al een beetje met gen200, ik heb t nu ook en nik gaat het kopen.
Het maakte mij niet zoveel uit wát voor bloeibooster ik had als die maar goed is.
Ik twijfelde tussen green sensation en gen200, ik hou wel van originaliteit en gen200 leek me een goed middel.
Niet alleen omdat staff het goed vindt maar de informatie die ik heb gezocht was ook mooi.
We zullen het zien!Comment
-
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Vis klopt 5 dagen.
Kacheltje erbij op 20graden.
En zwenkventilator verder lag ze verdeels over net rekje.
Met nog een oude afzuiger van destijds me binnenkweek.
Die ik maar aangesloten had,omdat de geur echt te sterk was.
En door het hele huis ging.
@vale als je ook maar een beetje interesse toonde in andermans hobby,
Hoe kom je dan bij 3planten??
Het waren er 5 inmiddels nog 4.
De revegger verwacht ik niet veel van.
Elk jaar kampen hier mensen met rot en noodkap,
Het verlies van hun opbrengst.
Echter bewijst het zich nog steeds dat er geen dauw en rot aan te pas zijn vale!
In jou ogen vind je me maar waar lullen meschien.
Maar in hun ogen kan ik meschien wat voor de toekomst betekenen
Omdit vervelende probleem grotendeels te voorkomen kunnen.
Ik gebruik dit middel al langer,en tot de dag op vandaag.
Zie ik verbeterede resultaten.
er volgens nu zelfs members die dalijk ook een verslag bijhouden gaan met resultaten postief & negatief.
StaffComment
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Achterbaks,
Achter baks is me een blijvende berispering te geven
Zonder waarschuwing vantevoor!!
Omdat ik voorheen met citaat op mensen reageerde zodat het overzichterlijker was
Maar jij vond het noodzakelijker om het op een lullige manier te doen..
Dus alsjeblieft,
Ik vraag je vriendelijk om niet meer te reageren of dom commentaar in me topic te geven.
Oke vale? Mod of niet toon het voorbeeld
Ik ben helemaal klaar met jou vervelend eigenwijs mannetje.
Bij voorbaat dank
STAFF!Comment
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Ik moet je hier even verbeteren. Het was Monty die je een blijvende berisping had gegeven, niet Vale.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Nee, dit was een waarschuwing die vanzelf verloopt. Naar mijn mening is eerst een waarschuwing geven en vervolgens nog een pm sturen dubbel op.
De waarschuwing kan tenslotte ook een bericht bevatten, waarom 2 berichten in plaats van één denk ik dan.
Wat mij betreft is het hoofdstuk ook afgesloten, terug naar de orde van de dag
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Kom Staff, laat eens wat mooie foto's zien
Greetz and peace 2 all the smoking brothers!Why drink & drive, if you can smoke and fly!!
Comment
-
Re: (Staff) na een lange tijd weer terug
Waarvan? de revegger? :p
rest ligt toch plat?
Is het raar dan om er veel te hebben?
Pas verhuisd Mensen hier zullen eerst ook wel gedacht hebben.
Eerst een partij hout m'n schuurtje in. ff later een partij piepschuim... daarna een partij bloempotten.
staan daar alleen ter opslag vond het zonde om ze weg te gooien :pIf life keeps putting you down, You better stay highComment




Comment