5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!? :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smoking leo
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 352

    #1

    5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!? :)

    Korting op 420shop
    Nog een dagje of twee wachten en de bestelde zaden komen eraan...
    Ben van plan om ze een weekje te laten ontkiemen in propagator pro,
    Als de tijd rijp is overplanten (heb enkele verslagen doorlezen en heb de indruk dat je best gelijdelijk overgaat van kleinere naar grotere plantpotten ipv ineens in een grote pot te zetten? Heb ik dat goed opgemerkt of speelt het geen rol?)
    Als grond gebruik ik universele potgrond goed gemengd met 25gr Startrex en 3gr Mycotrex. Plantgaatje maken, 2gr Mycotrex erin doen en zaailing planten. De potten zullen +-5l worden. Een biotab 5cm de grond in en geen zorgen over PH en EC . (zuider)terras op en voldoende water geven met per liter water een grammetje Bactrex. De bovengenoemde voedingsstoffen zijn 100% bio en perfect voor beginners (zoals ik). Het is een set van Biotabs.eu.
    Eerste poging IMG_00000002.jpgIMG_00000004.jpgIMG_00000005.jpg is al 9weken ver en hoop nog een tweede oogst te forceren dit seizoen.
    Al iemand info of tips?
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

    Autoflowers zet je het best meteen in de definitieve pot.
    Je huidige planten staan er goed bij.
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • smoking leo
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 352

      #3
      Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

      Thx Q... Heb ik dat (toevallig) goed gedaan, nog snel ff een extreme close up van de vorige en dan verder want er was post uit het Noorden IMG_00000012.jpgIMG_00000010.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Setup voor morgen 'la fête commence'
      IMG_00000014.jpg
      Attached Files

      Comment

      • smoking leo
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 352

        #4
        Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

        Ik gebruik de propagator pro om snel en zonder veel moeite m'n zaad te laten ontkiemen...
        Vul de propagator met een bodempje perliet en bevochtig deze met water gemengd met een beetje bacto.
        Steek zaadjes in Spongepots, weer besprenkelen.
        Ledjes aan en bij de vensterbank zetten...
        Nu weekje geduld, nog wat potten en aarde gaan halen.
        IMG_00000016.jpg Temperatuur moet tussen 22 en 24 graden blijven af en toe is piepen

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

          Zo gauw de plantjes boven komen, moet je ze echt uit die propagator halen, want die leds geven te weinig licht, waardoor ze erg gaan strekken.
          seedpropagator-sanniesshop-dev.jpg Bakje spaghetti.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • El Plantos
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 1609

            #6
            Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

            Leuke propagator QnQ, zelf gebruik ik die van de action (€ 3,00), werkt ook prima op de vensterbank, maar dit geeft vast een beter resultaat.
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment

            • smoking leo
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 352

              #7
              Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

              Heb ik in mei gemerkt dan zijn er 4 van m'n kleintjes heengegaan omdat het wachten was op aarde... ze waren als vlechtjes ineen gegroeid :s
              God rest their souls
              MAAR!!!! Goede hints, tips en ervaringen zoals deze zijn ALTIJD WELKOM!!!!! Dus thx QnQ, peace

              Comment

              • smoking leo
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 352

                #8
                Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                Dag 3 PIEP IMG_00000017.jpg buingiorno prinsipescas

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                T.A.V Mike01:IMG_00000019.jpg
                Maar heb je eigenlijk toch niks aan vermoed ik ... Heb je link gechecked en DAT is wat ik zoek, thx mate

                Comment

                • smoking leo
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 352

                  #9
                  Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                  Update: de 3 staan er al fier bij. De andere twee laten hun snoetje ook al zien maar die nemen hun eigen tempo... Heb moeite met de juiste temperatuur te vinden want het s hier warm
                  IMG_00000024.jpg

                  Comment

                  • mike01
                    Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2012
                    • 645

                    #10
                    Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                    ja die link die ik je stuurde, kun je zeker goed gebruiken. Werk onwijs goed!
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment

                    • smoking leo
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 352

                      #11
                      Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                      Wegens verhitte discussie met vriendin moet ik verder gaan met helaas maar 1 plantje maar ja beter 1 plant als geen! To be continued als 1x Big Bang onder de Belgische zon
                      De zaailingen moeten zelfs vernietigd worden maar daar moeten we nog s goed over praten!!! Zal wel een goed huis voor de meiden vinden. PEACE OUT

                      Comment

                      • smoking leo
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 352

                        #12
                        Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                        Goedemorgen terug van weggeweest heb ondertussen mijn vorig dwarfje kunnen oogsten ongeveer 30gr afgekregen en naar mijn (niet al te bescheiden) mening shopkwaliteit IMG_00000037.jpgvan een deel het bladafval mooie boter getrokken IMG_00000045.jpg en van de rest thee getrokken waar ik een beetje limonade heb gemaakt (afgekoelde thee met soda, suiker) ook ijsblokjes van gemaakt.
                        Nu, de BB... DIE loopt lekker IMG_00000041.jpgIMG_00000042.jpg een bescheiden 87cm maar nog niet in bloei. Ben nieuwsgierig wanneer dat begint grtz peace out
                        Attached Files

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #13
                          Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                          Prachtog leo, je hebt je dwarfje optimaal benut als ik het zo lees
                          Wat je bb betreft, die STAAT ook lekker m8, de lichturen worden
                          korter Lé, we gaan het meemaken ltrs
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • smoking leo
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 352

                            #14
                            Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                            Laat die buds maar komen

                            Comment

                            • de oerhippie
                              Ultra Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 2132

                              #15
                              Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                              Hebben we in ieder geval nogiets positiefs om over te praten maatje,
                              je Brigitte Bardot Staat er heerlijk bij, rokje omhoog? charretelles dr bij?
                              Doe haar goed en je krijgt erwat voor terug, dat beloof ik je

                              Zet em op, je hebt het verdiend Leo, we maken er een feestje van als alles weer gesmeerd loopt makker=
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              Bezig...