5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!? :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gezelligheids roker
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 227

    #61
    Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

    het einde is er waarschijnlijk maar leo nog niet...hopelijk komt ie snel weer online met de foto's
    *zet tentje op*

    Comment

    • smoking leo
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 352

      #62
      Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

      De HACKER heeft me blijkbaar terug toestemming gegeven om terug op Jointjedraaien.nl te kunnen (LOSER)!!!! Aan de oerhippie niets als dank om het de geïnteresseerde dit subtiel duidelijk proberen te maken! Het is nu 2 jaar gezeik dat kan last heb van mijn maar de Belgische computer crime unit is er mee bezig dus hoop dat ik m s in de ogen kan zien!! ondertussen lekkere oogst gehad van 1 ik herhaal 1 (volgens de Belgische wet!!!) laten we zeggen dat ik een half jaartje toekom met deze. Escar ik trek mijn woorden terug, de plant was ZEKER m'n tijd en stress waard! Foto's komen eventueel moest het nog lukken?????
      Met veel respect aan m'n groeiinspirratie de HIP!!!!
      TTYL Holmes

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #63
        Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

        Linux installeren, ben je overal vanaf Leo
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • gezelligheids roker
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 227

          #64
          Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

          ik wacht vol smart op de foto's leo
          goed dat je terug bent
          en idd wat escar zegt, met linux heb je heel wat minder gezeik
          en een omgeving als redhead lijkt aardig op windows

          grtz

          Comment

          • smoking leo
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 352

            #65
            Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

            Heb ik weleens van gehoord maar met een BlackBerry tablet denk k dat ik vastzit met het bestuursysteem, desalniettemin Dank voor de raad

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #66
              Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

              ubuntu heeft een versie uitgebracht die goed werkt op een Balckberry.

              Trouwens alles wat android draait kan je Linux op installeren

              Sorry voor het off topic.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #67
                Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                /*
                Nerd mode on
                */
                {
                Leo, neem eens een kijkje op het forum van Hijackthis, daar helpen ze je van dat soort dingen af.
                Ook niet-nerds worden er erg goed geholpen.
                {
                Linux is ook niet onhackbaar, alleen merken de gebruikers het vaak minder snel
                Je kunt bijv. ook een CD/DVD branden met een live iso, dan doe je die cd erin, start je pc op, en je draait vanaf CD, zonder dus je HD te gebruiken. Dan kun je ongestoord je pc gebruiken.
                Van Mandriva kun je de iso van Kris van de ftp van mandrivaclub halen.
                }
                }



                Oh je hebt een blackberry ? Tja..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #68
                  Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                  Verdorrie Leo wat een gedoe. Hoop dat je systeem weer snel veilig op orde krijgt. Hoe is je rokertje verder, is dat nog goed gekomen?

                  Comment

                  • smoking leo
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 352

                    #69
                    Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                    Hartelijk DANK aan de wizzard QnQ!!!!!! Het is nu bijna 2 jaar bezig (jaloerse ex van mijn verloofde) heb enkele internetsecurity bedrijven gecontracteerd en het blijkt poepsimpel te zijn om iemands IP-adres te kraken (app van 5€?!?!) maar zoals er reeds vermeld is heb ik klacht ingediend en is de CCU ermee bezig, buiten dit forum geen interesse voor internet ma ben dat gestalk beu!!!! Ook dank aan de moderator(en) die me tijdig hebben gewaarschuwd dat er verdachte praktijken bezig waren.
                    Ooit komt mijn tijd! Ik heb geduld TTYL

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Sorry dat het even niet over onze moederplant gaat maar LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Comment

                    • de oerhippie
                      Ultra Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Aug 2011
                      • 2132

                      #70
                      Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                      Hé Makkert, ben je daar weer?! Heb maar effies op je topic aangegeven dat je dr tussenuit bent/was. Wat kon ik anders doen dan?
                      Geen dank, dit spreekt voor zich.Mooi dat de andere forumleden je kunnen helpen met wat anti-hack info, ik snap er de ballen niet van!
                      Oke, spreek je laters weer man, moed houden!!
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment

                      • smoking leo
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 352

                        #71
                        Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                        Aanschouw de vruchten van het labeur IMG_00000084.jpg (heb ik wel verdiend )
                        OUT my Friends

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #72
                          Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                          Ha! dat zijn altijd de lekkerste vruchten van allemaal. Laat het je vooral smaken Leo. Heerlijk die fruits of labour.

                          Comment

                          • smoking leo
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 352

                            #73
                            Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                            Thx Ron, apprecieer het ze zal geen schoonheidswedstrijd winnen maar heeft lekkere citrus smaak en heb al veel complimenten gehad van de (toch wel ietwat kenners) die ik heb laten proeven, cheers

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #74
                              Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                              Mooi man, als jij er blij van wordt is het goed toch.
                              Ff van die takken afritsen en dan kan het zo die pot in. WEED-3.gif
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • de oerhippie
                                Ultra Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Aug 2011
                                • 2132

                                #75
                                Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                                Dat zijn toch weer een aantal lekkere toppen, smaakt die goed das t belangrijkste
                                Een wietje hoeft er niet mooi uit te zien om lekker te smaken...
                                Proeven? Bewaar wat voor de hippie als hij komt...een echte fijnproever, haha laters en we spreken
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...