Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: the balconia flowers

    Looking good hippie.
    Zo ga je goed gevuld de winter in.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      Re: the balconia flowers

      Haha zijn er overal niet zo een mensen?
      Voor zover ik kan zien op je plaatjes moet je je niet teveel zorgen maken over rippers toch?
      Komt goed makker! langer of korter, nog enkele weekjes en jij bent weer een happy camper!

      laters maat!

      Comment


        Re: the balconia flowers

        mooie toppen zeker met die kleine plantjes ! Dat wordt smikkelen en smullen
        sigpic

        Comment


          Re: the balconia flowers

          Ja, volgens mij wel Hipp. Anders is het qua smaak wel. Maar ik kan er nog weinig over zeggen op dit moment. Er is ook een hoop fout gegaan me laatste ronde dus kan je eigenlijk geen zinnig antwoord geven of die K-Boost me nog wat extra grammetjes hebben gegeven. Als de basis niet perfect is haal je ook niet echt extra rendement uit die boosters. Maar dat geld ook voor de PKtjes en de legio aan middelen die in omloop zijn. Ik verwacht geen top oogst nu had ook al 1 plant om zeep geholpen. dat hakte er ook gelijk ff in. Maar goed volgende week gaan de Sweet N Sours in de Kiem. Het gaat ineens ontzettend hard hier, heb zelfs nog ineens alles in huis hahaha. Gisteren die schilders in me huis. Hebben niets opgemerkt. Morgen dat raam vervangen (andere Kamer). Dus nou moet ik op het drogen van me Blue Berrys wachten. Nou dat was nou niet echt mijn eigen planning maar relax. Kan wel weer gelijk door dan.

          Comment


            Re: the balconia flowers

            Sinds het begin van het kweekseizoen geen problemen gehad met blad of beesjes. Vandaag zoals altijd even de plantjes chekken, je weet het nooit.
            Kwam vanmiddag het volgende tegen onder het blad;

            autokweekje juli 2013 355.jpg Er heeft een of ander beesje eitjes gelegd en het zit vol van kleine zwarte rupsjes (of wormpjes?), jammer dat ik ze niet goed in beeld kan brengen.
            Dit ben ik tegengekomen bij mn Danisch Passion x AutoAKsnow. Natuurlijk de gehele plant bekeken, maar er is verder niets te zien Meteen het blaadje verwijderd
            zoals op de foto. Pff... ben effies blij dat er niet meerdere bladeren zijn die dit laten zien

            Iemand enig idee wat dit is, heb info over beesjes bekeken maar geen idee tot op heden, misschien kunnen de kenners die vaak met beesjes gestoeid hebben hier wat over
            vertellen? Voor de rest alles OK hier... laters weer makkers van het groene ?
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: the balconia flowers

              JO hippie,

              Wow wat een tering! Wat voor beestjes zijn dat? Worm -achtige dingen zei je?
              Moet ik toch ook even opzoeken. Mocht ik wat te weten komen, laat ik het je nog wel weten.
              Sterkte verder, en hopelijk blijft het bij dit ene blad.

              Laters makker

              Comment


                Re: the balconia flowers

                Datt zijn rupsen larven Hip

                Er is een vlindertje bij je op bezoek geweest

                Even goed de rest van de planten afzoeken, morgen en overmorgen ook
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  autokweekje juli 2013 356.jpg autokweekje juli 2013 357.jpg autokweekje juli 2013 358.jpg tijdje later en ze vreten dus dwars door het blad heen, kleine mfers!

                  Het postzegelloepje erbij; autokweekje juli 2013 359.jpg autokweekje juli 2013 360.jpg heb er wat weggehaald, wat zijn die hongerig zegzie die witte puntjes (eitjes) op foto 1
                  Waarschijnlijk een betere picture... toestelletje werkt meeals ik maar muisstil sta.. Blijf je bij je standpunt Escar? Hou het in de gaten voetbalrakker!
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: the balconia flowers

                    Ik weet hett een volle honderd procent zeker.

                    Alin het begin, ik had het zelfde probleem met de Gillende Negerinnen, zelfs een topic over gemaakt.

                    Zet ze in een kweekbak, de cyclus duurt niet zo lang (leuk om te zien).

                    Ze vreten drie of vier keer hun eigen lichaamsgewicht dus idd, snel handelen is noodwakelijk.

                    Helaas, gaat wat tijd in zitten echter het gaat wel.

                    Anders een pakje Capsanem van Knoppert kopen. (Bio Parrasiet die ze opvreet)

                    Wel zielig, er zijn al zo weinig vlinders, gewoon verplaatsen heeft mijn voorkeur.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: the balconia flowers

                      Oke, je overtuigd me heb het blad en al op t voorbalkon naar beneden gegooid tussen de struiken
                      Heb hier 2 kweekbakken staan, had ik t maar van te voren geweten vlinders zijn uniek.
                      Toen ik ze vond zaten ze nog aan de onderkant van het blad...blad onbeschadigd tot een 1.5 uur later...
                      Morgen weer goed kijken bij daglicht. Gaat op het kladblok bij beesjes, mooi werk Escar
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: the balconia flowers

                        Komt niet al te veel voor.

                        Het was mijn buurman, die mij dit vertelde.

                        Een paar uur later en je was het bokkie

                        Ze vreten zich echt flink in de rondte, je kan echt wel zeker zijn dat er een paar achter zijn gebleven.

                        Maak je niet gerust,die Deen kan dit wel aan.

                        Wel even de tijd nemen morgenochtend vroeg. ze vreten trouwens het meest gedurende de nacht.

                        Verder is de behandeling gewoon als met rupsjes.

                        Trouwens, dit vergeet je nooit meer,hoef je echt niet op te schrijven
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: the balconia flowers

                          Heb vanmiddag de DP x AAKsnow nogmaals bekeken op rupsjes maar er is verders niets te vinden
                          Nog 2 foto's gemaakt met het postzegelloepje Het bovenste puntje van de toppen; autokweekje juli 2013 361.jpg autokweekje juli 2013 362.jpgde bruine haartjes zijn in opmars
                          Eindelijk heb ik ze er van dichtbij er aardig scherp opstaan! De bloei is 5 weken en z'n 2e dag bezig, schiet al weer op. Wat gaat die tijd toch hard manne!! Morgen weer weekend! Laters weer...
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: the balconia flowers

                            Lekker Hoor, Heb je die rupsen al een beetje onder de knie gekregen? Heeft Escar je ff goed geholpen daar. Ik denk zeg ff nix, want ik weet helemaal nix van die kruipende dingentjes. Nog een klein stukkie hipp dan kan je survival kitje weer uit de la komen

                            Comment


                              Re: the balconia flowers

                              Daar gaat je probleem loze run=/ jammer zeg. Maarr. Misschien krijg je binnen kort wel een aantal vlinders te zie bij je aan de voorkant
                              sigpic

                              Comment


                                Re: the balconia flowers

                                Ja hoor Ronns, wat Escar zei; komt niet te veel voor.! Ze heeft waarschijnlijk dus op 1 blad haar eitjes gelegd. Het blad zat helemaal bovenaan, stak uit de hoofdtop.
                                Aanwaaiende slakken(jes) die uit de bomen vallen heb ik afgelopen jaren ook veel gehad, en dit jaar rooie vliegjes op de bloeiende ahbd, piece of cake...
                                Schaartje is geslepen, drooghokkie in orde... ik heb dr zin in 7 weekjes bloei? zie de pics Een wat betere oogst dan mn kleine AFjes.. laters Ronsie voetbalm8
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X