Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: the balconia flowers

    Je hebt er maar druk mee Hippie. Staat er goed bij hoor...Die gaan nu ook goed aanslaan. Keep it up Hippe

    Comment


      Re: the balconia flowers

      Zie ik daar haar blonde krullen boven piepen ja



      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: the balconia flowers

        Die DP/AK ziet er lekker uit nice work vriend! Smoke ze

        Comment


          Re: the balconia flowers

          Escar; Het weertje zit nog steeds mee, na morgen weer effies knalle met een piekje van 28 graden

          Ronns; Druk heb ik het niet, gewoon water geven met de juiste dosis HP terra, de Deense krijgt de volle laag!

          Die Nik, deze gaat knalle, sterke genen die Deen(se), ondanks de afgelopen regenbuien nog weinig spetters gehad qua ingebouwd balkon, heeft zn voor en nadelen, heb +- 3 uur volle zon p/dag als ze er is.
          Degene die vooraan het hekwerk komen staan en afbloeien in het nazeizoen krijgen het meest op zn flikker... maar als het vol is is het vol

          Leo m8, ja ik sta dr ook van te kijken, ze is opgegroeid in 10x10 in zaai/stek, van 5ltr naar 15ltr, semi-AF, 1.15m. groot en lust haar slokje wel, de terra 5ml/ltr. De rest ok! Laters en spreken mekaar makker.....

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Angel, ik ga er wat meer plaatjes ingooien anders kijk je niet mee "lege pagina's had je toch niks aan..? Geen probleempjes en alles gaat zoals het gaat, mooi zomertje...
          De kleinen groeien flink, sneller als begin mei, slechte start. De Deense drukt door... Als die geoogst is, dan weer ruimte voor de rest. Hoe ist daar, spreek je laters makker...
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            Re: the balconia flowers

            We zijn eruit wat de dames en de heren betreft. Van de 4 Autoflowermix zijn er 2 kerels gespot. Ze zijn nog klein maar het wordt een specialiteit van me
            Routineklusje als je altijd reguliere zaden gewend bent. Misschien zou het zo moeten zijn want het is kweken op de vierkante meter, goed gegokt dus met ontkiemen.

            autokweekje juli 2013 244.jpg De 2 kereltjes, mijn toestel is niet in staat om hun kleine balletjes op de foto te krijgen. Had van de 4 Ahbd's ook 2 kerels en heb ik even aan de
            voorkant van het huis door laten groeien. Zelfs 1 daarvan was een herma, eerst balle en dan sinds vandaag bloeiverschijnselen. Meteen de kliko in dus.
            autokweekje juli 2013 245.jpg
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: the balconia flowers

              Die kleintjes hebben het goed naar hun zin. Als het goed is krijgen we nou wat mooiere dagen. Zullen ze wel lekker vinden die overvloed aan licht. Mooi verders weer

              Comment


                Re: the balconia flowers

                @Angel, ik ga er wat meer plaatjes ingooien anders kijk je niet mee

                ik reageer nooit echt veel
                af en toe schreeuw ik ff wat tussendoor
                daaruit kun je wel afleiden hoe ik over je tuintje denk
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  Re: the balconia flowers

                  Ziet er leuk uit!

                  En lekker zeg, dat je geen problemen heb gehad.
                  sigpic

                  Comment


                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      Re: the balconia flowers

                      Komt er nog een Auto Bombje bij of is die voor BF part 2?
                      smoke ze Watson

                      Comment


                        Re: the balconia flowers

                        Leo nog bedankt voor je respect. Wou ik nog ff kwijt

                        Comment


                          Re: the balconia flowers

                          Tsja en ik las hier dat het hoge druk gebied zich nog steeds uitbreid richting het noorden..

                          Het was hier gisteren ruim 30 graden, ik hoop dat de meteo jullie niet in de steek laat.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: the balconia flowers

                              Heej,

                              Ik citeer jou "Ja, wat ik voorstelde. 10ltr pot vullen met light mix, kuiltje graven ten grootte van een 10x10 potje, zaai/stek erin en hup, het kiempje erin..."
                              Dat is echt een goede manier kan ik je vertellen een maat van mij had 5 zaadjes 3 zaaide die normaal in potten en eentje deed hij eerst zoon gat met stekgrond erin.
                              Die ene plant die niet overgepot werd deed het stukken beter !

                              Het is kleinschaalig maar wel toevallig of niet

                              Good luck

                              Comment


                                Re: the balconia flowers

                                hmm eerder gelezen ga ik ook s proberen klinkt goed
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X