the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #421
    Re: the balconia flowers

    Komt goed zaza!

    Kleine update;

    autokweekje juli 2013 486.jpgkaal, maar de hippie zal aan je denken autokweekje juli 2013 506.jpg autokweekje juli 2013 507.jpg dag 10 droogproces autokweekje juli 2013 490.jpgvers topje paar dagen gelee autokweekje juli 2013 487.jpgbudshot!

    autokweekje juli 2013 505.jpgde weckpotten, sponsored by Blokker...2x 2ltr. en 2x 1.5 ltr Hierin gaat de smaak tot zn recht komen, ze willen graag gevuld worden! Fijne avond weer en laterz...de hipp
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #422
      Re: the balconia flowers

      Ha ga je dit jaar vroeg chanoeka vieren ? (foto 1)

      Helaas heb je daar 9 Armen voor nodig

      Verder....

      *zucht*

      Wat mooi.

      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • smoking leo
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 352

        #423
        Re: the balconia flowers

        Hmm... Moet gelijk geven aan Slakkemans het s tijd geworden om die kaarsen te laten branden met slechts een druppel olie...
        Daar zorgen WIJ wel voor he Hipmeister

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #424
          Re: the balconia flowers

          Lekker Hipp, die potjes gaan volkomen.

          Comment

          • de oerhippie
            Ultra Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Aug 2011
            • 2132

            #425
            Re: the balconia flowers

            Chanoeka, is dat kerstfeest R.? Dankjewel, kan ik gebruiken op de 4kante meter

            Jij krijgt em binnenkort op je bord, met de grote vloei zonder mes en vork Léo.. Holmes komt dichterbij, hehe

            Das de bedoeling Ronns, kijken hoever we komen, vul ze aardig af, toppen draai ik om telkens als t potje openstaat,
            ahbdtjes komen dr ook aan, weckpotje dr bij maar...laters, pm oké..? We spreken maat
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment

            • smoking leo
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 352

              #426
              Re: the balconia flowers

              Ff aan Esther Hmmm bedoel Escar die 9 armen worden wel geregeld , weet goed genoeg dat je 2ni kunt delen, zelfs niet 4 maar er is ALTIJD wel een hand over hehe

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #427
                Re: the balconia flowers

                Praten we hier over armen die een deel uit maken van een lichaam, een kandelaar of over 9 minder financieel bedeelden?

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #428
                  Re: the balconia flowers

                  Ehh beiden Ron, gezien de historie van Chanoekah
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • de oerhippie
                    Ultra Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Aug 2011
                    • 2132

                    #429
                    Re: the balconia flowers

                    Fotoupdate;

                    autokweekje juli 2013 515.jpgahbds bijna 7 weken, ondanks milky trichomen, volgende week knippen

                    autokweekje juli 2013 510.jpgAutoflowermix, bloei 3 weken en 6e dag, krijgen zo nu en dan de HPterra

                    autokweekje juli 2013 514.jpgSoortje onbekend, volgens mij indica zit op 7 weken bloei, klein gehouden ivm oppervlakte

                    Dat was em weer, laters medekwekers
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment

                    • Ronson
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 2379

                      #430
                      Re: the balconia flowers

                      Nou dat kastje van je komt voorlopig nog niet leeg. Die unknown soldier is nog best dik. Ga je geen bult aan oplopen volgens mij. Zijn die andere al een beetje droog?

                      Comment

                      • berry ryder
                        Special member
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2012
                        • 2666

                        #431
                        Re: the balconia flowers

                        De laatste weekjes en de hippie zun balkon is leeg.
                        Ze staan er lekker bij hip.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #432
                          Re: the balconia flowers

                          Thanks Ronns, dit is de 11e droogdag. Nogal druk en ben vanaf vrijdag een weekend in Belgie, dus wordt t maandag of dinsdag.
                          Wil ze niet te droog aantreffen, dus twijfel of het nog voor vrijdag in de weckpotten belandt!? Ltrz weer makker Verslag gaat goed?


                          Dat klopt Berry, zal ze erg gaan missen! Wat er staat gaat wel goed maat Dank je en suc6 met je Mega PP en de Amnesiac!
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • AlexSantana420
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Oct 2013
                            • 61

                            #433
                            Re: the balconia flowers

                            Die toppen zien er echt heerlijk uit ! Goed gedaan man
                            Keep on Smoking !

                            Comment

                            • Ronson
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 2379

                              #434
                              Re: the balconia flowers

                              Verslag gaat lekker verder. Doe gewoon me dingetje weer. Heerlijk pielen met me druppelaars, mag niet klagen.

                              Comment

                              • de oerhippie
                                Ultra Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Aug 2011
                                • 2132

                                #435
                                Re: the balconia flowers

                                Alex, dankjewel man! Volgend jaar is er zeker weer een Deense bij, als ze goed bevalt tussen de grote vloei, hehe


                                Ronns, kijk dikwijls bij je, kan me niet mengen in conversatie, geen binnenkweekervaring, maar wel aanmoedigen....
                                Als ze eenmaal goed afgesteld staan, heb je een luize-leven Ga zo door maatje!
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...