Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3X super lemon haze SLH buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 3X super lemon haze SLH buiten

    Hallo allemaal!


    Dit wordt mn laatste update voor ik naar sziget (boedapest) ga Op de fotos kun je zien hoever mn planten nu zijn. Als je goed kijkt (inzoomen:p) kun je zien dat er al wat witte, en vreemd genoeg bruine, haartjes zitten. In de laatste twee zie je hoe een van de onderste zijtakken eruit ziet. Al behoorlijk veel vertakkingen vind ik zelf. Dit gebruiken we als vergelijkingsmateriaal voor na mn vakantie. Rond de 14de zal ik weer een update geven. Hopelijk zijn ze dan goed in bloei(A). Ze zijn dan 3 weken verduistert. Zoals ik hierboven al zei zal een huisgenoot erop passen. Ik heb hem alles mooi uitgelegd. Of iig de basis, ben allang blij als ze er redelijk uitzien wanneer ik terugkom. Mag me gelukkig prijzen dat hij de moeite wil nemen! Laten we op het beste hopen, een goede 2 weken allemaal, tot ziens!


    Greetz
    Attached Files
    Last edited by Cyber; 1 August 2013, 17:26. Reden: bijlage vergeten

    Comment


      #17
      Re: 3X super lemon haze SLH buiten

      ja het leven van een student in nijmegen is niet verkeerd nee, maar schoon plantje heb je daar staan succes ermee kerel

      Comment


        #18
        Re: 3X super lemon haze SLH buiten

        Hee Guys!


        Nou Sziget was super! heb nu al veel heimwee Zit een goede kans in dat ik volgend jaar weer ga. Mn plantjes leven nog. Daar ben ik al heel blij mee. En ze zijn ook nog eens in bloei geraakt tijdens mijn afwezigheid. Bekijk de foto's maar Aan het weerbericht te zien komt er komende week weer wat zon aan. Altijd fijn.

        Ik ben trouwens overgestapt op algra bloom 2ml/L. Afhankelijk van zijn reactie bouw ik dit op naar 4ml/L.
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: 3X super lemon haze SLH buiten

          Jongens ik heb hulp nodig!

          Blad probleem bij een van mijn planten ontdekt, de grootste ook nog eens kijk maar naar de foto's. lijkt me duidelijker dan dat ik het omschrijf..

          thanks!
          Attached Files

          Comment


            #20
            Re: 3X super lemon haze SLH buiten

            anyone ?

            Comment


              #21
              Re: 3X super lemon haze SLH buiten

              lijkt mij op vervelende beestjes
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                Welk ongediertie kan t zijn?

                Comment


                  #23
                  Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                  Teveel voeding
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                    Te nat, zuurstoftekort bij de wortels.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                      Ik zal ze eens een tijdje geen water geven, ff kijken wanneer ze dorst hebben. En de voeding ook rustig aan opnieuw opbouwen dan. Tot nu toe is waar het blad beschadigd was erger geworden maar niet uitgebreid naar meer bladeren, gelukkig. Ik zal over een paar dagen laten weten hoe de situatie is.

                      Thanks voor de reacties!

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                          Hee!


                          Al ff geen update dus hier; Helaas geen foto's mijn toestel is weg ter reparatie en mijn leentoestel is de moeite niet waard Maar ze staan mooi in bloei! eentje loopt iets achter, wel in bloei maar nog weinig tot geen thc vorming. De andere twee beginnen al behoorlijke toppen te krijgen. Ik heb de onderste takken moeten verstevigen want ze gingen hangen van t gewicht Altijd een mooi teken. Ik hoop over een week weer mijn telefoon te hebben. Dan maak ik weer wat mooie pics


                          Greets

                          Comment


                            #28
                            Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                            Hee guys,


                            Heb mn mobiel nog niet terug maar van iemand eentje geleend om wat foto's te maken. Je kan duidelijk zien dat er twee goed toppen aan het maken zijn. en de laatste plant is wel in bloei maar loopt behoorlijk achter, helaas (laatste twee foto' s). Hoe vinden jullie ze eruit zien voor een lemon haze?
                            Attached Files

                            Comment


                              #29
                              Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                              Nog wat pics

                              Bij de laatste twee foto's heb ik geprobeerde de zakjes onder de toppen te fotograferen. Deze zakjes beginnen steeds groter en dikker te worden. Moet ik vrezen voor zaak ontwikkeling Dat mijn plant zichzelf gaat bevruchten?
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                                Die zaadhoezen zijn wel erg dik.
                                Volgens mij ben je zaad aan het kweken in de top.

                                Comment

                                Bezig...
                                X