Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3X super lemon haze SLH buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3X super lemon haze SLH buiten

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!


    Bij deze mijn buitenkweek verslag van de zomer 2013. Het zijn drie super lemon hazes (SLH). De zaden komen van de green house. Op 3 april zijn de plantjes voor het eerst boven de grond uitgekomen. Op 17 juni waren ze alle drie een meter hoog. En onlangs, 24 juli, ben ik begonnen met ze te verduisteren.

    De planten zitten in smart-potten van 19liter. ik geef ze een N-P-K oplossing van 20-20-20. Aangezien dit nogal sterk is blijf ik op een halve dosering zitten. Ergens deze dagen ga ik over op bloei voeding van plagron. Ik hoop dat ik met de gegevens hierboven een enigzins volledig beeld heb gegeven van hoe ik het aanpak en wat er hiervoor heeft plaatsgevonden. Ik heb trouwens tot nu toe weinig problemen gehad, afgezien van een keer teveel voeding of te laat water geven.

    Natuurlijk zijn jullie benieuwd naar de foto's Dit zijn de foto's van hoe ze nu zijn, ongeveer anderhalve meter hoog. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met problemen en andere tips kunnen geven!


    Cyber

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oh een eerste vraag;p Dit vroeg ik me al langer af en kon er niet veel info over vinden. Er zijn al enkele witte haartjes zichtbaar. Het vreemde is dat terwijl mijn planten nog in de voorbloei zitten enkele haartjes al behoorlijk donker bruin zijn. Wat ik kon vinden is het het niet echt een goed teken was. Maar waar het door komt en of het nodig is iets ertege te doen kon ik niet vinden. Wat weten of denken jullie ervan? Thanks!
    Attached Files

    #2
    Re: 3X super lemon haze SLH buiten

    Zien er super uit! Zou me geen zorgen maken over die bruine haartjes.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: 3X super lemon haze SLH buiten

      Hee Rodigan,


      Thanks ben zelf ook blij over hoe ze ervoor staan. Ja we zullen het snel zien of de bloei gaat zoals ie moet. ik las trouwen bij jou verslag dat je ook student bent wat een mooi leven hebben we toch! Toevallig ook Nijmegen?

      Peace

      Comment


        #4
        Re: 3X super lemon haze SLH buiten

        Oorspronkelijk geplaatst door Cyber View Post
        Toevallig ook Nijmegen?
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: 3X super lemon haze SLH buiten

          Op kot?

          Comment


            #6
            Re: 3X super lemon haze SLH buiten

            Studentenkamer*
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #7
              Re: 3X super lemon haze SLH buiten

              aah! Ja sorry ben niet heel bekend met de belgische taal. Maar ja op het balkon staan ze. En nu met het verduisteren ook af en toe op mijn kamer, in de avond en voor t slapen weer naar buiten. Want ondanks dat ze nog niet in bloei staan ruiken ze al behoorlijk!

              Comment


                #8
                Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                leuke kerstboompjes

                Comment


                  #9
                  Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                  mooie vorm idd:p Oh trouwens ik ben vergeten wat info te geven over de strain. Wellicht leuk om te weten:

                  Prijzen: 1e prijs High Times cannabis cup 2008 en 2009
                  Genetica: Lemon Skunk x Super Silver Haze
                  Effect: Slaat snel toe en duurt lekker lang, geeft een sterk high

                  Bloei binnen:Bloei buiten: Klaar begin van oktober. Opbrengst tot 1000 gr/plant.
                  THC: 22.9%

                  ik hoop btw. op meer dan 100gr per plant. Moet te doen zijn toch?


                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  ik weet dat 1000gr perfecte omstandigheden en verkoop praat is. En ik niet alles perfect doe

                  Comment


                    #10
                    Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                    Met een goeie nazomer kan dat lukken ja.
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                    Comment


                      #11
                      Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                      1000 Gram gaat hem niet worden hoor en je kan al voor bloei zien zeker als je hem verduisterd

                      Gr Bella
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                        mooi!
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #13
                          Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                          Thanks voor de reacties! Ja laten we maar hopen op zoveel mogelijk(a) ik vertrek zondag voor negen dagen. Hopelijk als ik terugkom is de bloei goed ingezet! Mijn huisgenoot past op mn katjes en de plantjes. Zal wel goed gaan lijkt me.

                          Comment


                            #14
                            Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                            zijn flinke joekels hoop dat t verduisteren gaat lukken
                            ben zelf ook bezig met SLH en groeit als een speer nu

                            en wat voor zakken gebruik je voor je planten want zien er best handig uit.

                            gr
                            SLH. TRAINWRECK. WW. STEK.

                            Comment


                              #15
                              Re: 3X super lemon haze SLH buiten

                              Hee Rakker,


                              Interessant dat je ook SLH groeit! Ook buitenkweek? Ja als je niet op past groeien ze zo de twee meter voorbij geloof ik maar je bedoelt waar ze in staan? Dat zijn smart-potten. Heeft behoorlijk wat voordelen. enige nadeel is wel binnen water geven is niet handig.

                              :
                              De smartpot is gemaakt van een stof die ademt, hierdoor komt er meer zuurstof in de aarde waardoor het bodemleven wordt gestimuleerd en wat ten goede komt aan de wortels. De smartpot zorgt voor meer zuurstof in de aarde.
                              Deze stoffen pot laat overtollig water door, hierdoor is de kans op teveel water geven nauwelijks meer aanwezig. Teveel water geven is een veel en snel gemaakte fout. De smartpot zorgt voor een betere waterhuishouding.
                              De temperatuur is stabieler ten opzichte van een plastic pot. Een normale pot ademt niet en daardoor kan de temperatuur flink oplopen. De smartpot zorgt voor een stabielere temperatuur.


                              Bij de dutch-headshop in 7 maten verkrijgbaar. Ik heb de 19,3L variant
                              Ik ga btw. jou kweek ook volgen!


                              Greetz

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
                              Met een goeie nazomer kan dat lukken ja.

                              Ja en mocht het nou heel schandalig slecht worden dan kan ik ze altijd binnen onder een lamp zetten. Liever niet al zijn ze dan wel beschermt tegen toprot ( best een bietje bang voor )
                              Last edited by Cyber; 30 July 2013, 15:44.

                              Comment

                              Bezig...
                              X