Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

    Korting op 420shop
    Inmiddels besloten een kweek verslag te maken. Ik zal iedereen zo goed mogelijk op de hoogte houden tot het einde van de kweek. Daarnaast zal ik zoveel mogelijk proberen te vertellen hoe ik alle problemen die zijn voorgekomen heb "opgelost" en alle info van dit forum heb toegepast op mijn kweek. Mijn intentie is een topic te openen waar beginnende (buiten) kwekers wat aan zullen hebben om zo onnodige vragen stellen te voorkomen wat de meeste mensen hier zoals ik al heb ondervonden prettig vinden...



    Eind mei heb ik in een impuls besloten wiet te gaan kweken op mijn balkon. Zit op 5 hoog en grootste gedeelte van de dag staat (met mooi weer) hier een volle bak zon op. Heb 2 zaadjes gehaald waaronder 1 bubba kush (greenhouse) en een shiva skunk (?). Later is hier nog Purple bij gekomen maar dat komt later in het verslag aan bod.

    Bij de growshop heb ik zaadjes gekozen en ben in mijn keuze puur op smaak en een beetje op sterkte afgegaan. Ben zelf een roker die de smaak erg belangrijk vind en wat de coffeeshops in groningen betreft stellen ze me over het algemeen zeer telleur. Toen ik thuiskwam op deze site beland en besefte me direct dat even simpelweg een goed wietje kweken geen optie is en dus als je resultaat wil er dus zeker aandacht aan moet besteden. Ook besefte ik me dat je het zo "moeilijk" kan maken zoals je zelf wil mbt ec ph ed. mocht ik me voor het zaadjes kopen me in het kweken hebben verdiept was ik ongetwijfeld voor autoflowers gegaan. Daarnaast besefte ik me direct dat met de soorten die ik heb je erg afhankelijk bent van de nazomer. Ondanks dat volhardend besloten deze kweek tot een zo goed mogelijke einde te brengen en van start gegaan... Sommige datums zullen er 1 of 2 dagen naastzitten maar probeer het zo precies mogelijk neer te zetten om een goed beeld te krijgen van het verloop van mijn kweek.

    30 mei

    Beide zaadjes ontkiemt op een laag wc papier met water doordrenkt en een laag plastic met gaatjes erover om het af te dekken zodat het vochtig blijft en kan ademen.

    31 mei

    In de avond toen ik thuiskwam waren beide zaadjes al ontkiemt en heb nog 1 dag gewacht tot het worteltje iets groter was voor ik ze in de zaai en stek grond heb gezet. Had gelezen dat je het beste kunt wachten tot ze ieg 2 cm zijn... Wat volgens mij achteraf weinig uitmaakt en je ze net zo goed direct in de grond kan zetten.
    Deze dag ook direct naar de tuinland gegaan voor zaai en stek grond en 2 plastic potjes met gaten in de bodem zodat het overtollige water eruit kan lopen en mijn zaailingen niet te nat komen te staan.

    01 juni

    De ontkiemde zaadjes geplant met het worteltje naar beneden +- 1 cm diep in de zaai en stekgrond. Heb er een stuk plastic vuilniszak met gaatjes erover heen gespannen om de boel goed vochtig te houden en zodat ze kunnen "ademen". Nadat ze waren gepoot heb ik een experiment van iemand gelezen op dit forum waaruit is gebleken dat je ze beter met het worteltje naar boven kon doen aangezien ze zich in de natuur automatisch omdraaien en zo het zaadhoesje beter af kunnen werpen (andere gedachtes hierover zijn welkom) Ieg in alle spanning het zo gelaten en veel gehoopt dat ze alsnog zonder problemen boven de grond zullen komen.

    2 juni

    Kwam thuis en de plastic vuilniszak erafgehaald. Toen direct in alle blijheid mogen aanschouwen dat ze beide zonder problemen boven de grond zijn gekomen en al tegen het plastic aanzaten.
    Maar goed plastic eraf en de zaailingen direct maar buiten gezet in de zon die vollop scheen. Ook las ik achteraf dat je ze beter niet direct in de zon kan zetten omdat ze nogal gevoelig schijnen te zijn als ze net zijn boven gekomen. Ieg heb ik hier gelukkig niks van vernomen en ze hebben het prima overleefd. Verder vroeg ik me hierna af of ik mijn gevoelige zaailingen snachts binnen moest zetten aangezien ze nogal gevoelig kunnen zijn. Ondanks ik de 1e 2 nachten ze wel binnen heb gezet bleek via de info op dit forum ze daar alleen maar sterker van als ze worden blootgesteld aan bepaalde factoren.

    DSC_0002.jpgDSC_0003.jpg



    4 juni

    Een barre dag waarin ik erachter kwam dat 1 van mijn zaailingen (shivaskunk) plotseling was geknapt. Bleek dat ik de zaailingen had in moeten graven tot aan de lobblaadjes waar ik achteraf pas na hier een topic over geopend te hebben achter kwam. Waarschijnlijk al bij een klein zuchtje wind geknapt... Eerst er een takje bij gezet en na het verkrijgen van de info via dit forum dat ik ze moet ingraven tot de lobblaadjes dat direct maar gedaan. Hopend op dat mijn shivaskunk het gaat overleven.


    DSC_0005.jpg

    Bubba kush ingegraven tot aan de lobblaadjes.
    DSC_0019.jpg

    Vanaf hier heb ik ze (onafgezuurd) water gegeven tot ze groot genoeg waren om over te potten. Het moment dat ik ze over ga potten zal zijn als ik de worteltjes aan de onderkant van de pot zie uitsteken.
    De reden dat ik niet ben begonnen met afzuren is het beperkte budget om een ph meter en salpeter zuur te kopen.

    12 Juni

    Inmiddels de shiva skunk die letterlijk stil bleef staan maar uit de grond getrokken. Had r misschien wat langer de kans kunnen geven maar ze liep al zover achter dat ik heb besloten dat het gedane zaak met haar is. Ik was nieuwsgierig naar de wortelvorming en die was ook niet langer dan 4 cm zonder uitlopers. Mijn overgebleven bubba kush is duidelijk zichtbaar gegroeid en de 1e wortel puntjes zijn al zichtbaar als ik van onderen naar de pot kijk.

    DSC_0067.jpg

    Wat me opviel aan mijn bubba kush (wat ik nu beginnersmiereneukerij noem) waren kleine bruine vlekjes aan de puntjes van de bladeren. In alle stress (aangezien ik net mijn shivaskunk uit de grond heb getrokken en van mijn balkon geflikkerd heb en dit mijn enige overgebleven plantje was) hier maar een topic over geopend wat het kon zijn. Uiteraard nadat ik eerst het topic had gelezen over bladproblemen, kon ik tot de enige conclusie komen dat het overvoeding moest zijn geweest. Iets wat niet mogelijk kan zijn aangezien ze in de zaai en stekgrond staat.


    13 juni


    DSC_0068.jpgDSC_0069.jpg




    Geen duidelijkheid gekregen wat het kon zijn en doordat het "verergerde" ben ik nog meer in de "stress" geraakt aangezien ik mijn laatste plantje en dus mijn 1e kweek niet wil verneuken.

    DSC_0070.jpgDSC_0071.jpg

    Ondanks dat het leek dat de in mijn ogen veronderstelde bladproblemen verergerden bleek gewoon dat ik me zat aan te stellen en heeft ze het verder prima overleefd

    Rond de 26 juni

    Inmiddels zijn we een een tijdje verder. Ik heb inmiddels mijn miniplantje overgepot (rond 15 juni) in een cementmixbak (70 liter?) waar ik over de hele onderkant gaten heb geboord voor de drainage. Daarna heb ik een laag hydrokorrels op de bodem van de bak gedaan om de grond extra luchtig te houden en zeker te zijn van een goede drainage. Om dat te garanderen de bak ook op 2 planken gezet zodat hij 2 cm boven de grond komt te staan.
    Ivm het lezen over stress bij het overpotten direct besloten over te potten in een zo groot mogelijke pot/bak zodat ik het maar 1 x hoefde te doen. Via een link van tuinland die ik op het forum had gepost waarin ik vroeg wat de beste potgrond zal zijn om mijn plantje verder te laten groeien kreeg ik het antwoord van iemand dat de Cocopeat prima was. Op dit moment was ik totaal niet bewust dat het kweken op cocos een andere aanpak kwa water ed geven heeft dan gewoon aarde die niet te nat mag staan. De cocopeat is voorbemest voor 6 tot 8 weken en gaf mij het voordeel dat ik de komende weken ivm geldgebrek nog geen voeding hoefde te kopen. Ondanks de onzekerheid of deze voorbemeste potgrond wel de geschikte voedingstoffen bevatte voor een wiet plant die in mijn gedachten misschien wel andere eisen nodig had dan de gemiddelde plant, is toch gebleken dat ze hier prima verder op kon groeien. Verder brak tijdens het over potten brak de helft van mijn wortel/modder kluit af waar ik op dat moment erg van baalde. Met alweer het oogpunt op het niet willen verliezen van mijn enige plantje. Toen ben ik direct gaan lezen over wat voor gevolgen dit kan hebben aangezien in de onderste afgebroken helft ook duidelijk wortels zichtbaar waren. Gelukkig blijkt het afbreken van je wortels alleen maar de aanmaak van wortels te stimuleren en was toen blij dat het gebeurt was.
    Verder heb ik na het overpotten niks van stress of stilstand gemerkt en is ze tot mijn verbazing direct zichtbaar verder gaan groeien.

    DSC_0198.jpgDSC_0199.jpg



    Na het overpotten weinig meer gedaan dan niet afgezuurd water geven en elke dag als een zware autist niets anders doen dan kijken of hij al gegroeid is. Mocht je willen zien dat je plant groeit ga dan niet elke dag zoals mij als een geobsedeerde mongool naar je plant kijken. En wacht tot 1 of 2 dagen. Dan merk je tenminste het verschil wel op...



    Rond 7 Juli

    Inmiddels zijn we weer wat verder en is mijn bubba poepie skatje kushje weer flink gegroeid. Van boven is het kwa vorm net een ster en perfect symetrisch.
    Daarnaast zijn de 1e 9 vingerige bladeren al zichtbaar (Het blijkt dat je aan de hoeveelheid vingers van je plant afhankelijk per soort kan zien hoe goed het met haar gaat en 9 schijnt een aantal te zijn waarmee ze laat zien dat het zeer goed met haar gaat). Ook zit er al een heerlijke herkenbare wietlucht aan de plant wat volgens mij nog niet zegt dat ze daadwerkelijk vrouwelijk is.

    DSC_0439.jpgDSC_0440.jpgDSC_0456.jpg


    Sommigen zal misschien al opgevallen zijn dat ik haar ze noem en er al vanuit ga dat ze vrouwelijk is. De bubba kush is een gefeminiseerd zaad en het is ook een beetje wishfull thinking. Ergens op dit forum heb ik gelezen dat 1 kweker de ervaring had met deze gefeminiseerde bubba kush zaden van greenhouse dat ze allemaal overduidelijk hermafrodieten zijn (tweeslachtig waardoor ze zichzelf kunnen bestuiven en zaden ontwikkelen) Wat we dus absoluut niet willen hebben en ik na dit gelezen te hebben behoorlijk baalde. Het blijkt dat alle zaden ondanks ze gefeminiseerd zijn altijd herma's kunnen worden en dat voornamelijk stress dit kan veroorzaken. In mijn ogen een soort overlevingsinstinct om zich toch voor te kunnen planten bij slechte omstandigheden. Hopend op dat deze persoon zijn planten stress hebben ondervonden en dit de oorzaak is van dat zijn planten herma's zijn geworden ga ik lekker vol passie door om deze kweek tot een goed einde te brengen.

    18 Juli

    Inmiddels weer een tijdje verder en is mijn plantje weer zichtbaar gegroeid. De eerste insecten heb ik ook op mijn plant gevonden en het bleek de varenrouwmug te zijn. Dit vliegje legt eitjes in je potgrond die larfjes worden en zich voeden door te knagen aan je wortels wat we dus niet willen hebben. Hier heb ik een topic over geopend over wat ik hier tegen kan doen en werd geadviseerd om de "bayer garden - bodeminsecten in gazons" hier tegen te gebruiken. Dit er dus bij gedaan in de hoop dat ik die kutlarfjes niet meer in potgrond ga hebben. Verder zat het moment eraan te komen dat mijn voorbemeste potgrond leeg raakt van voeding. En om zeker te zijn wanneer het moment is om bij te voeden heb ik na advies op dit forum een fertometer aangeschaft. Na het gebruik van de ferto meter merkte ik dat in de rand van mijn bak nog wel genoeg voeding zat en redelijk vlakbij de stam er geen voeding meer in zat. Aangezien ik op coco's kweek er voor gekozen om de canna coco a+b voeding te gebruiken.

    Verder ben ik er tegen aan gelopen dat growshops niet altijd even professioneel zijn doordat ik thuiskwam met canna coco voeding die al 5 jaar geleden weggegooid had moeten zijn. Flink balen en teruggegaan naar de growshop waar ik gelukkig wel mijn geld terug heb gekregen en bij een andere growshop de canna coco kunnen halen die nog wel lang genoeg houdbaar is.

    DSC_0456.jpg

    Rond de 22 juli

    Inmiddels voor het eerst bijgevoed. De helft voeding per 10 liter water gedaan aangezien er nog voeding van de voorbemeste potgrond in zat en ik overvoeding wil voorkomen.

    23 Juli Purple zaadjes!

    Wietzaadjes gevonden in een beetje purple wiet wat ik heb gekregen. Voor de grap ontkiemt (vind het te laat om nog serieus te beginnen) en er zijn 2 van de 3 ook ontkiemt. Helemaal vergeten dat ik ze aan het ontkiemen was en na 6 dagen maar weer eens gekeken. 1 "zaadje" heeft tijdens het ontkiemen op vochtig wc papier al bijna volledig haar zaadhoesje afgeworpen zonder dat ze in de zaai en stekgrond staat met een wortel van al wel 5 cm. Van het andere zaadje is het kiem worteltje nog maar 2 cm. Heb ze vervolgens met zijn 2een in de pot met zaai en stekgrond gedaan waar eerst de shiva skunk in zat. Ben benieuwd wat er van komt.

    26 juli back to bubba

    Ook maar cannazym aangeschaft en dat er ook voor het eerst samen met de canna coco a+ b voeding (nu volgens de hoeveelheid op het schema) bij mijn plant in het potgrond gevoegd. Ik geef om de 4 dagen onafgezuurd water met voeding en cannazym. Mijn plantje lust de voeding en zym wel want ze knalt echt de lucht in. Echt een prachtige plant! Ik heb haar al ten huwelijk gevraagd en kan niet wachten tot dat beantwoord word met dikke toppen zonder vaginale schimmel toprot infectie. Ook zijn er al een tijdje 11 vingerige bladeren zichtbaar!

    DSC_0567.jpg

    30 juli.

    Weer bijgevoed volgens schema maar nu ipv 5 liter water 10 liter gedaan. Er is aardig wat ontsnapt via de drainage gaten aan de onderkant maar weet nu wel zeker dat de voeding door de hele bak zit. Wat vorige keren te weinig gebeurde.

    31 juli
    Mijn plant heeft op bepaalde plekken symptomen van overvoeding laten zien en heb besloten nu om de 5 dagen bij te voeden volgens de hoeveelheid van het schema. Ondertussen bij warm weer om de bovenste laag niet teveel uit te laten drogen voeg ik af en toe een beetje water in de pot.


    2 augustus

    Mijn Bubba kush maar eens getopt. Verder de pot met 2 purple plantjes al 2 keer per ongeluk omgeschopt. Plantjes met worteltjes compleet bloot op de grond gewoon weer redelijk voorzichtig terug gepot en ze doen het nog steeds. 1 plantje begon een beetje rood te kleuren wat dan ook niet zo raar is.


    4 augustus

    Nu 4:37, Een paar uur verder en ik heb mijn 1e kweekverslag getypt. Blij dat ik niet heb geblowd anders was er niks van terecht gekomen. Nu lekker slapen en hopen dat ik wat mensen enthousiast met mijn verslag kan maken. Vanmiddag foto's van mijn purple plantjes waarvan 1 duidelijk sneller groeit en vanmiddag mijn bubba kush weer bijvoeden.

    Tot de volgende update!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
    Last edited by chemmie; 24 June 2015, 23:37.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    #2
    Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

    Mooie plantjes! Die bubba kush heb ik ook zawdjes va gekocht. Wel van big buddha. Ben beniuwd naar dat soortje. Ik volg

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta
    -

    Comment


      #3
      Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

      Altijd leuk thanx!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      71 views 1 reactie, daar doe ik het voor
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        #4
        Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

        Mooie plant! succes

        Comment


          #5
          Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

          Thx! Morgen weer update, foto van de purple en van mijn bubba kush die vergeleken bij de laatste foto weer flink uit zn voegen is gebarsten.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment


            #6
            Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

            5-8

            EEN GOUDEN DAG! De voorbloei van mijn bubba kush is inmiddels begonnen! Ongelooflijk blij aangezien ik veel over herma's bij deze zaden heb gelezen en er toch alleen duidelijk vrouwelijke stampers uit komen!!!

            Gister 5 Liter voeding erbij gedaan en vandaag weer 5 liter plus cannazym! Hierbij ook de foto's van mijn purple plantjes waarvan 1 inmiddels ook een wit pisteltje begint te krijgen. Zou lachen zijn als ik daar ook nog een jointje van af kan halen!

            DSC_0682.jpgDSC_0684.jpgDSC_0686.jpgDSC_0687.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Op de foto lijkt er een stuifmeelballetje te zitten maar hier komt ook duidelijk een wit haartje uit

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            En om dit te vieren doen we er een liedje bij: https://www.youtube.com/watch?featur...&v=m2SyHGhI37Q

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ook wat foto's gemaakt van wat bladproblemen! Als iemand weet wat dit kan zijn en hoe ik dit op kan lossen hoor ik dat graag? Ik vermoed bij een aantal foto's dat het overvoeding is gezien het verbranden van de bladeren en denk ik stamrot te hebben wat overigens nog niet zacht is. Verder zijn 2 van de onderste bladeren geel... Hoop op jullie hulp!

            DSC_0689.jpgDSC_0690.jpgDSC_0691.jpgDSC_0692.jpgDSC_0693.jpgDSC_0694.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Of heb ik tekorten (micchien calcium) is het te warm geweest afgelopen dagen? Hier een overzichtfoto van alle onderste bladeren die er duidelijk lichter van kleur uit zien dat de rest van de plant...

            DSC_0696.jpgDSC_0697.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Kan zijn dat sommige vlekjes komen van het verdelgingsmiddel tegen varenrouwmuglarfjes wat op sommige bladeren terecht is gekomen... Verder kom ik er niet 100% uit
            Last edited by chemmie; 5 August 2013, 16:38.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              #7
              Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

              geef je ze nou 5 liter voeding of 5 liter water met voeding? en is het niet een beetje veel voor 2 planten? en ik denk dat het idd komt vab het verdelgingsmiddel of voeding eroverheen heb dat ook gehad en die gele blaadjes lijken mij day die te weinig licht krijgen en eraf vallen maar ik ben ook maar een beginner dus zeker zou ik het niet kunnen zeggen

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk 4

              Comment


                #8
                Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                Oorspronkelijk geplaatst door delicious View Post
                geef je ze nou 5 liter voeding of 5 liter water met voeding? en is het niet een beetje veel voor 2 planten? en ik denk dat het idd komt vab het verdelgingsmiddel of voeding eroverheen heb dat ook gehad en die gele blaadjes lijken mij day die te weinig licht krijgen en eraf vallen maar ik ben ook maar een beginner dus zeker zou ik het niet kunnen zeggen

                mooi kweekverslag heb het met veel plezier zitten lezen grs en succes

                Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk 4


                Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk 4

                Comment


                  #9
                  Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                  5 liter water met voeding en cannazym om de 4/5 dagen... Gezien de beperkte hoveelheid wat eronder uit de pot komt zou ik dit op moeten schroeven naar ongeveer 7,5 liter? (denk ik) Het zijn er inmiddels 3. Shiva skunk is dood en de 2 purples krijgen nog geen voeding en zijn net overgepot in de voorbemeste cocopeat...
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    #10
                    Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                    ik denk dat het wel ongeveer goed zit. kun je het niet aanvoelen door de pot op te tillen en te voelen hoe zwaar die is, Of je vinger in de grond te steken? Van kokos weet ik niet zoveel misschien is het een idee om ze minder water te geven en wat vaker in plaats van om de 4/5 dagen zelf doe ik dit door iedere dag te kijken en af en toe een dag over te slaan als het nog nat is. Hoop dat je er wat aan hebt (ben ook maar een newbie)

                    Comment


                      #11
                      Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                      25 % van al het water moet bij coco's na het water/voeding geven weer onder uit de pot komen. Denk dus niet dat dat een oplossing is. Ook is mijn bak +- 70 liter waardoor ik maar 1 keer in de 4/5 dagen water hoef te geven... Ieg bedankt voor je hulp maar wacht toch liever op een reactie van iemand die daadwerkelijk weet waar ie t over heeft...
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        #12
                        Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                        Til je potten eens op, voel of ze droog zijn en geef aan de hand daarvan water.
                        En stop maar met voeding geven; alles hoopt zich op den duur en dan komen de problemen pas echt.

                        Hier krijgen ze alleen gier gemaakt van cannabisafval en de bloeiende krijgen nu een paar dagen PK13-14. En een paar beschadigde bladeren, in welke vorm dan ook, kijk ik niet naar; er zitten genoeg bladeren aan!
                        Rot zie ik ook niet, alleen een bruine plek op je stam. Niks aan doen, kan een schuurplek zijn of een verkleuring in het weefsel.

                        Denk eraan:
                        Teveel maakt alles geel

                        Comment


                          #13
                          Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                          Als ik nu stop met voeding geven waar moet mijn plant uiteindelijk dan de voedingstoffen vandaan halen? Water geven zit wel goed, daar zal het niet aan liggen. De blad "problemen" zijn ook minimaal en over het geheel ziet mijn plant er gezond uit. De voorbloei is inmiddels begonnen en hoop natuurlijk op een goede oogst... Hoe kan ik dit bereiken als ik nu stop met voeding geven?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Cannazym kan ik ieg wel blijven geven neem ik aan? En vale klopt het dat ik las dat jouw mooie planten ook water krijgen die niet is afgezuurd of vang je regenwater op?
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment


                            #14
                            Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                            Cannazym ken en gebruik ik ook niet (onnodig geld verkwisten )
                            Zodra je kunt zien dat je plant om voeding vraagt, kun je weer bemesten.

                            Ik zuur niks af, meet helemaal niks.
                            Fertometer heb ik intussen doorverkocht aan een kameraad, die heeft er meer baat bij dan ik.
                            Het is een buitenkweek, ik zie het nut er niet van in om binnen technieken toe te passen op een situatie waar ik in feite heel weinig invloed op heb.
                            Indien er regenwater voorradig is krijgen ze dat, anders gewoon leidingwater.

                            Comment


                              #15
                              Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

                              Ik laat het wel op zijn beloop, gezien het uiterlijk van de gemiddelde plant op dit forum denk ik dat er er weinig met die van mij aan de hand is.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              Bezig...
                              X