Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

    Pompoenen hahaha volgens mij ben je net zo dyslectisch als ik ben. Morgen Smokin.

    Comment


      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

      Haha, yup. Maar dan voraal met schrijven.
      sigpic

      Comment


        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

        Weer een update.
        Niet veel gebeurt. Buiten het feit dat mijn micro kweek verbrand is.. En de Royal Dwarfs gone zijn.. Groeide niet meer, zwelde ook niet op. En de andere die begon rare kleuren te geven dus dat vertrouwde ik niet meer dus hoppa. Bij me micro kweek.. Ja.. Lampen te laag/Verkeerde lampen.. hier een foto van de minst ergste..IMAG0851.jpg Ik heb ze getopt.. Maar denk dat ik ze gewoon weg doe. Kvind de Royal dwarfs niks, misschien probeer ik er nog is een buiten in het bos aangezien ze niet groot worden.. Maar denk het niet.
        BlueBerrys staan binnen ivm met de kou buiten. Kunnen ze niet goed tegen.. Paarse is heel erg minder. Moet goed zoeken om het te vinden dus vind het goed zo. Moet wel ff zeggen ik ruik ze echt niet.. misschien omdat ik beetje verkouden ben maar daar voor rook ik ze ook al echt niet. Geweldig dus!


        Nou, en omdat ik toch veder wil met mijn micro kweek heb ik zaden bestelt bij Growerschoice. Auto Reg Lemon haze/ Auto Sweet Mango. Duurde wat langer dan verwacht voor dat ik ze binnen had maar oke. Toen ik de zaadjes der uit haalde.. Vond ik die van de Lemon toch wel lichter dan ik gewent ben.IMAG0868.jpg (ze zijn lichter in het echt..)Zaadjes moeten toch beetje bruine kleur hebben?Vind niet erg dat ze lichter zijn hoor, zolang ze maar ontkiemen:p en groeien ofc..
        Heb er 2 laten ontkiemen 1 is boven gekomen andere is nog niks gebeurt dus die heb ik ff in glas water gelegd met spa water. Hopen dat die ook wat gaat doen.


        Maar goed, hier de fotos van de blueberrys!
        Bloei Week.. Denk dat ik nu halverwege 3 zit..
        Switch BB:Switch 30.jpgSwitch 26.jpgSwitch 28.jpgSwitch 27.jpgSwitch 29.jpg
        Grooste BB:Blue w25.jpgBlue w26.jpgBlue w29.jpgBlue w27.jpg Weet niet wat het is, maar Escar had het ook en toen was er ook niks aan de hand.. Dus ja maak me niet echt zorgen.

        Tot de volgende keer!
        Attached Files
        sigpic

        Comment


          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

          He daar zijn ze weer. Begon me zorgen te maken. Ik zie lemon haze, mooi soortje is dat. Ga ik ff in de gaten houden bij je. Heb ook wel eens aan die lemons gedacht. alleen wil ik dan alleen de gefeminiseerde zaadjes en geen AFjes. Wil altijd nog wel het idee hebben dat pappa de switch naar bloei heeft gemaakt. Hoop dat die bb's nu ff lekker gaan zwellen voor je.

          Comment


            Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

            Afjes heb ik even geen andere keuzen in. Volgend jaar wil ik in het bos gaan kweken. En daar komen normale te staan.
            Dat ik ze niet fem heb gekocht heb ik express gedaan. Kwil namelijk me eigen mix maken gewoon voor de fun:p
            sigpic

            Comment


              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

              Leuk man, dan heb je wel iig een hoop zaden om mee verder te experimenteren. Die BB's van mij smaken echt lekker. Denk dat jij ze ook wel lekker zal vinden straks

              Comment


                Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                Beste planten lief hebbers,

                Hier een foto update.
                Berry Switch 1.jpgBerry Switch.jpgBerry Switch 2.jpgBerry Switch 3.jpgBerry Switch 4.jpg Switch BlueBerry
                Berry.jpgBerry W1.jpgBerry W2.jpgBerry W3.jpg Andere BlueBerry


                IMAG0886.jpg me lemon haze nu 3/4 dagen oud?
                Andere zaadje van me lemon haze is niet gescheurd niet niks. Heb nu nog een mango en nog een lemon haze aan het ontkiemen en de mango doet het duidelijk beter waar door ik dus begin te denken dat GC mij geen goed rijpe zaadjes heb gegeven.. Zucht.. Maar ff mailtje sturen dus..

                Ook heb ik me verbranden plantje tijdje terug getopt. En het is goed gegaan =] Deze gaat naar mijn broer waarschijnlijk.
                IMG-20131010-WA0002.jpg

                Tot volgende keer!
                sigpic

                Comment


                  Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                  Dat verbrande plantje heeft wel net haar eerste haartjes laten zien.

                  dus je moet het zelf weten, ik denk dat die nog een kans hoort te krijgen.

                  Nu natuurlijk met een redelijke afstand van de lamp
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                    Ja idd, wil nog ff kloten met ze. Ik heb er 2 en ik ga er 1 naar mijn broer doen(de gene op de foto)
                    sigpic

                    Comment


                      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                      Aangezien je bij de Switch BlueBerry een foto neemt van de gele blaadjes neem ik aan dat je er niet 100% gerust op bent.
                      Wel, neem van me aan dat dit totaal geen probleem vormt. Heb het ook steeds voor hoor!

                      Best laat je ze hangen tot de plant ze zelf loslaat. Afstervende blaadjes bezorgen de plant nog wat voeding.

                      Verder ziet alles er hier goed uit!
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                        Geeft idd beetje mixed feelings. Maar aangezien het onder zit.. Neemt mijn ongerustheid niet de over hand!

                        En bedankt
                        sigpic

                        Comment


                          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                          Sorry Mensen, Maar ik ga toch even het ongeruste noobie spelen.

                          Ik ging zo juist mijn planten bekijken en op de blueberry in de witte bak zag ik dat 4 bladeren weer die rare schimmel ding heb. Begin me nu toch wel zorgen te maken aangezien ik nog steets niet weet wat het is. Ik denk dat het meeldauw is, kan iemand het beamen?IMAG0896.jpg
                          Ook heb ik nog iets bij die plant.. IMAG0892.jpg zeg eerlijk. Daar heb ik echt geen idee wat het kan zijn. Heb montys blad probleems oplosser nu aantal keer gelezen.. Maar denk dat het misschien een combo kan zijn van dingen.. Te nat kan het denk ik neit zijn. Heb er al een paar dagen geen water hoeven geven.. Dus misschien ook weer wel... Aargh!!

                          Als iemand weet wat het is, dan zou ik graag willen weten wat het is. Wat ik er aan kan doen, hoef je niet persee te vertellen. Ik wil eigenlijk dus alleen weten of ik goed zit

                          Alvast bedankt!
                          sigpic

                          Comment


                            Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                            He verdorrie al weer. Het zit je niet echt mee ook. Het lijkt op een schimmel idd. . Ik zou kwa water geven idd ff wachten dat je grond weer wat droger is. Te nat kan ook een oorsprong van die schimmels zijn. Maar ben zelf niet echt een expert hiermee. Ik ben er van overtuigd dat iemand hier wel wat op weet. Ff kijken wat escar zegt. Verder alles ok met jou en de plantjes?

                            Comment


                              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                              Ja hoor, de rust is terug. Plantjes gaan goed behalve deze dan dacht echt ff dat ik van die schimmel af was!

                              Der is zelfs nog een Lemon Haze boven gekomen! Hehehe ^^
                              sigpic

                              Comment


                                Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                                Dat is goed om te horen iig

                                Comment

                                Bezig...
                                X