Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

    Begrijp het, misschien kan je eens over binnen nadenken. Sorry had een internet storing kon de hele dag niets. Ja en vraag een beetje rond iedereen heeft zo zijn eigen favorietje. qua topboosters, er zijn er zoveel. Deze k-boost werkt goed voor mij maar ik heb eigenlijk ook nog niets anders gebruikt. Dus kijk idd ff rond je heb tijd zat nog.

    Comment


      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

      Ik ken het, haha.
      Ja ik heb over binnen kweken nagedacht. Maar door paar irritante instanties lijkt het me geen goed idee


      Vandaag ook nog is lekker die brimex ontvangen, en dan ff lekker die raare beestjes de pijp uit helpen ^^
      Last edited by SweetMango; 3 September 2013, 12:20.
      sigpic

      Comment


        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

        Vandaag de Brimex binnen gekregen, en ben gelijk wezen spuiten zo als Escargot mij had verteld. Daar voor had ik nog ff foto's gemaakt. Ook omdat ik met 2 rare bladeren zit waarvan 1 mij beetje laat na denken van dat klopt niet. Voor de rest is er helemaal niks aan de hand. Ik geef ze ong 1x water per 4/7dagen, ze mogen van mij lekker moeite er voor doen. Vinden ze tot nu toe blijk baar niet erg dus kga er lekker mee door.

        Mijn oudste blueberry is ong 35cm
        Mijn switch plantje is 25/26 cm
        Knak plantje is gewoon 30cm met een kleine dunne miezerige steel
        En het trage plantje is nu 23 cm met het zelfde probleem als Knank plantje. Weet niet hoezo mijn blueberrys een dikkere stam hebben.. Weet iemand misschien waar het aan zou liggen? ik heb sins vorige week pas die stokjes er bij gezet, omdat ik bang was dat ze zouden breken.

        Foto's:
        Oude BlueBerryBlue W6.jpgBlue W7.jpgBlue W5.jpgBlue W8.jpg<zijn dat verbranden plekken?

        Switch PlantjeIMAG0781.jpgIMAG0782.jpg

        De trage met iets raars op het bladIMAG0778.jpgSlowpoke (2).jpgSlowpoke.jpg
        KnakjeKnakje1.jpgKnakje4.jpgKnakje2.jpgKnakje3.jpg

        Nou maar hopen dat ik van die beestjes afkom. En dat mijn planten gewoon normaal blijven doen. Maar dat zien we weer over 2/3 dagen. Dus tot dan!
        sigpic

        Comment


          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

          Voorlopig ziet het er goed uit. Smokin, nog ff dat gespuis weg dan heb je weer mooie plantjes. Ze schieten mooi in bloei ook. Die BB's gaan al hard man. Ik ben tevreden
          Lekker zo doorgaan!...

          Comment


            IMAG0795.jpg


            ~Ja, die BBs die gaan ook een blijvertje zijn. Zijn mooi plantjes, en groeien goed. Alleen vind zo jammer dat me dwarfs nog zo zwak zijn..
            Last edited by SweetMango; 4 September 2013, 12:41. Reden: Foto toegevoegd
            sigpic

            Comment


              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

              Nee joh dat is normaal, haartjes sterven af en er komen weer nieuwe bij.
              Brimex is niet echt schadelijk voor je plant.

              Het is een spray van natuurlijke enzymen en zuren die de beestjes zwak maken, niet je plant.
              Heb je ook de Massai gekocht ?

              Spint is heel moeilijk te bestrijden, je kunt het vrijwel alleen beperken, dus zorgen dat het zich niet verspreid.

              Je moet 5 dagen na de behandeling over stappen op een ander product, dan na 5 dagen weer een keer spuiten met knoflook soep.

              En ik zat er op de WC aan te denken....


              Shit je hebt het switch plantje ook nog.

              Stop onmiddellijk deze te verhuizen.

              Kijk goed of deze plant ook besmet is.
              De switch plant kan namelijk de spint van de ene kant naar de andere kant van jouw huis vervoeren.
              Last edited by Escargot; 4 September 2013, 20:16.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                SMOKINGDAD GO'S GUERILLA WORD VERVOLGD !!!!! ( wou ik ook , maar toen werd ze )

                Comment


                  Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                  En ik zat er op de WC aan te denken....


                  Shit je hebt het switch plantje ook nog.

                  Stop onmiddellijk deze te verhuizen.

                  Kijk goed of deze plant ook besmet is.
                  De switch plant kan namelijk de spint van de ene kant naar de andere kant van jouw huis vervoeren.
                  Eerst even, lol.

                  Dat had ik al gedaan een paar dagen de voor. Omdat ik die witte/zilver achtige spikkels gewoon niet vertrouwde
                  En ik heb nog niet de andere besteld. Zal het wel ff gaan doen.
                  sigpic

                  Comment


                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                      Niet veel te melden behalve dat ik op mijn BB's de beestjes zo ver ik zie kwijt ben. Dankje Escargot
                      Ik heb nog wel wat lopen op de trage Dwarf, maar heb vandaag weer gespoten. Heb geen spint, wat ik eerst wel dacht. Maar ik kan het niet meer vinden zo IDC...
                      Alles gaat voor de rest goed. Ook heb ik 2 nieuwe plantjes opkomst. En ik denk dat ik ze micro ga zetten. Heb nog wel een kastje die ik kan omtoveren en nog plek in me huis waar toch niemand komt, dus moet goed komen!

                      Ook denk ik dat ik nu in week 2 zit.

                      Oudste BlueBerry (55Cm)Blue W10.jpgBLue W11.jpgBlue W12.jpg
                      Switch (42CM)Switch.jpgSwitch2.jpgSwitch3.jpg
                      Knakje (40CM Ong)Knakje14.jpgknakje15.jpg
                      Trage versie(30CM)Slowpoke5.jpgSlowpoke6.jpg

                      Hoe krijg ik die foto veranderd die als een Thumbnail word gezien..?:o
                      En foto's gedraaid?:o
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                        Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                        Oh lekker hoor die teens. Ja die zijn lekker in de Puberteit geschoten nou. Begint een beetje een kippenhok te worden nou he. Met al die veel eisende vrouwen om je heen. Kijk uit hoor want die willen een hoop van je "me time" gaan opslokken. Zal je ochtend krantje maar gaan opzeggen, daar krijg je nu geen tijd meer voor.
                        Ze gaan lekker Smokin....Houden zo man...

                        Comment


                          Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                          Ik had gezegd dat het spint of thrips konden zijn en het spul wat ik je aanraadde werkt tegen beide.

                          verder, wouwie, jij ook al micro.

                          Wordt nog gezellig deze winter.

                          Alleen Ron, we moeten hem nog even over halen gewoon door te blijven kweken.
                          Hij neemt altijd rustig de tijd voor zijn volgende kweek
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                            Haast is niet goed =] Maak ik alleen maar fouten mee..

                            Ja, micro lijkt me wel grappig. Plus ik kan nog wat gaan klote met die planten dan, wat me ook leuk lijkt. Plus ik vraag me nog af of ik een autoflower kan kruisen. Lijkt me ook leuk, soort van eigen wietje maken. Yup, yup, grote plannen.
                            sigpic

                            Comment


                              Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)

                              Je lijkt mij wel, ik wil ook alles en dan nog het liefst alles tegelijk
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X