Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x Dark Devil van sweet seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 x Dark Devil van sweet seeds

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Begin juli ben ik begonnen met het ontkiemen met 5x dark devil van sweet seeds.
    Dit soortje is een kruising tussen de befaamde Big Devil XL van sweet seeds en een paarse chritral pakistani van Big Budha seeds.

    Vanaf 6 juli heb ik de ontkiemde zaadjes in 2.4 l stekgrond gezet.
    Na 2 weken hadden 4 van de 5 het gehaald, de mooiste heb ik overgepot in 29 l gemengde universele potgrond en kokosaarde.
    De overige drie heb ik op een guerilla-spot in het bos gezet en tot nog toe doen ze het goed, ze staan wel een week of drie achter op t.o.v. het plantje bij me thuis.

    Het plantje thuis krijgt ongeveer om de 2 dagen 6 l water en om de 5 dagen geef ik groeivoeding voor groene planten mee van het plaatselijke tuincentrum met
    NPK waarden: 7-3-6.

    Het plantje meet momenteel 70 cm en is al bijna 3 weken in de bloei.
    Indien ik niet te maken krijg met toprot of andere kwaaltjes oogst ik ze pas als bijna alle trichomen mooi amber zijn omdat ik er een lekker stoned voor-het-slapen-gaan wietje aan wil overhouden.
    Al bij al denk ik dat ze nog wel een maandje kan staan voor ze oogstrijp zal zijn.
    Binnen een paar weken rij ik waarschijnlijk nog eens richting Nederland en dan stop ik in een growshop voor een microscoopje zodat ik de trichomen in de gaten kan houden.

    Tot de volgende update

    Groeten van orgasmatron!!
    Attached Files

    #2
    Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

    Leuk plantje.

    Comment


      #3
      Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

      Dank je Heribei
      T'is de eerste keer dat ik kweek en denk niet dat het de laatste keer zal zijn, het bevalt me zeer goed
      Ik ben vergeten te vermelden dat dit plantje een autoflower is.

      Comment


        #4
        Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

        T'is een prachtige zomerse dag vandaag met een strak windje, ideaal weer dus voor onze groene (in mijn geval groen/paarse) vriendjes.
        De grond voelde nog een beetje vochtig aan dus ik heb haar vandaag 3 l i.p.v de gebruikelijke 6l water gegeven zodat ze toch mooi de dag door kan.
        Ze staat er vandaag bijzonder gelukkig bij de blaadjes in de toppen staan mooi rechtop.
        Ze begint ook al heerlijk te ruiken, een lekker zoete wierook geur.

        Als ik vanavond tijd heb ga ik misschien nog eens langs de guerillaspot. Aan de struiken rondom mijn plantjes had ik meeldauw opgemerkt dus dit ga ik goed in de gaten houden.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

          Interessant soortje lijkt me. Deze ga ik volgen, was al een tijdje nieuwsgierig naar de zaden van Sweet Seeds.

          Veel geluk ermee!
          2x Green House Seeds - Green-o-Matic
          2x Barney's Farm - Crimea Blue

          Comment


            #6
            Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

            Dank je Dprime
            Ik heb ook jouw verslagje gevolgd met de green-o-matics, jij weet van wanten met autoflowers
            Mijn keuze voor sweet-seeds genetica is er gekomen doordat ik vorig jaar op vakantie in Portugal wat cream-caramel (ook een sweet seeds soortje) heb weten te scoren.
            Dit was echt een van de beste indica soortjes dat ik ooit heb gerookt, zal ook wel aan het vakantie-effect hebben gelegen
            Maar in het algemeen weten de Spanjaarden en Portugezen wel wat van 'la mota' af.
            Voor deze eerste kweek ging de keuze voor mij tussen de dark-devil en cream-caramel auto.
            Het is de dark devil geworden omdat er kush genetica in zit en ook wel omdat paars mijn lievelingskleur is en paarse soortjes naar't schijnt goed bestand zijn tegen schimmels e.d.

            Comment


              #7
              Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

              Haha ook een paarse plantjes liefhebber. Ik volg je sws!
              Mooie toppen gaan dat worden.
              Ben ook echt fan van paarse plantjes.

              Comment


                #8
                Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

                Neefje van mijn vriendin heeft me gisteren 5 van die zaden cadeau gedaan na een vakantie Madrid !
                Deze volg ik zeker, ben er heel benieuwd naar!
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #9
                  Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

                  Hah, 't was m'n eerste kweek maar ze, de wietgoden waren mij gewoon gunstig gezind denk ik. :p
                  Die namen alleen al klinken zeer aantrekkelijk. Ja 't zien er vette plantjes uit met die paarse tint in!
                  Ben momenteel ook op zaden aan 't wachten van een soortje met een lichte paarse/blauwe schijn: Crimea Blue van Barney's Farm.
                  Kush-invloeden in die dark devil? Dat moet nog wat worden
                  2x Green House Seeds - Green-o-Matic
                  2x Barney's Farm - Crimea Blue

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

                    Gaat zeker wat worden k'kan al niet wachten om ze te kiemen, maar eerst men royal haze afbloeien, nog min. 5 weken te gaan :-p
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 x Dark Devil van sweet seeds

                      Mooie plaatjes! Ik ben zelf ook aan die plant begonnen alleen de meest gezonde die ik heb weggegeven word veel paarser! Bijna zwart zelfs. Het plantje ruikt wel heerlijk!

                      edit: Oeps ik zie nu pas dat ik een oud topic omhoog gooi, mijn excuses!
                      Last edited by Balkonanas; 21 June 2014, 16:37. Reden: excuses voor bump

                      Comment

                      Bezig...
                      X