Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x Lowryder Auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 x Lowryder Auto

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben hier nieuw en heb nooit eerder een plant gekweekt. Ik doe dit omdat ik enorm veel heb gelezen op forums en het steekt me aan om hier ook dan aan te beginnen. Puur omdat het van jezelf is en het als hobby wil uitoefenen. Ik hoop hierdoor dan ook ervaring op te doen en uiteindelijk niet meer naar de shop te hoeven om het te kopen.


    Ik ben enorm laat begonnen met het ontkiemen van mijn Lowryder zaad waardoor ik waarschijnlijk niet optijd klaar ben of zelfs het weg kan gooien. Nogmaals het is nu alleen proberen en kijken wat het uiteindelijk gaat worden. Hoop uiteindelijk wel dat ik er iets vanaf kan halen.

    Zaad :
    1x Lowryder

    Medium :
    1x 15L pot gevuld met Plagron Growmix

    Voeding:
    Power Roots ( Beginfase/Groei )
    Terra Bloom ( Bloei )
    GreenSensantion ( Bloei )

    Wat ik heb begrepen is dat de lowryder niet al te veel voeding nodig heeft. Ik ben dus ook begonnen door alleen maar Power Roots te geven.

    Na het ontkiemen is deze meteen in de 15L pot gegaan en staat nu al 1 week buiten.


    Is het overigens goed om de plant in de avond binnen te zetten ivm de kou? Ik weet het namelijk niet omdat ik dan het gevoel krijg dat de plant "klappen" krijgt met het temperatuur verschil.

    Foto's komen eraan, momenteel ziet hij er gezond uit.

    Groet,

    GreenHulk.

    #2
    Re: 1 x Lowryder Auto

    Ze is alweer wat gegroeid, alleen heb ik wat minder nieuws... Ze is toegetakeld door een unkown zwarte mormel, het leek op een kever achtig iets ( te donker om het te zien ). Pokke beest heeft een anderhalve blad opgegeten in de nacht buiten. Heb het beestje uiteindelijk doormidden geknipt.

    Iemand die mij kan helpen met mijn vragen ?

    Comment


      #3
      Re: 1 x Lowryder Auto

      Heb je geen kleine transparant tentje ofiets?
      ken de luchtvochtigheid beter hoog houden lijkt me.
      neem anders ook bladvoeding erbij, zal het proces
      versnellen.

      groetjes

      Comment


        #4
        Re: 1 x Lowryder Auto

        Je mag ze gewoon 24/7 buiten laten staan, beetje in de wind, en vooral zoveel mogelijk direct licht.
        Als het echt gaat vriezen, -2 of -3 ofzo, mag ze naar binnen.

        Luchtvochtigheid hoef je niks aan te doen buiten, dat doet de natuur voor je.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: 1 x Lowryder Auto

          @ Akamg, ik heb nog wel een soort van een kleine kas waar die nog in past, kan zo ook de luchtvocjtigheid hoog houden? Waar kan ik eventueel bladvoeding halen en van welke merk?

          @ QnQ, thanks voor de info, kan alle advies gebruiken

          Comment


            #6
            Re: 1 x Lowryder Auto

            Hallo allen,

            Ik zou nog met een foto update komen. Bij deze de LowRyder auto.

            Comment


              #7
              Re: 1 x Lowryder Auto

              Hallo allen,

              Hier een nieuwe update.

              Ik heb gemerkt dat ik wat lichte puntjes hier en daar tegenkom in de bladeren. Heb ook gezien dat er uit de nieuwe bladeren kleine gaatjes zie zitten en of niet helemaal door ontwikkelt ( heb geen vreemde beestjes gezien ) Iemand enig idee wat het kan zijn ? Overigens ben ik nog niet bezig met voeding aangezien dit al is verwerkt door Plagron Growmix. Ik voeg bij elke waterbeurt wat power roots van plagron mee. Als de plant in de bloei gaat wil ik green sensation en Terra Bloom van Plagron toevoegen.

              Ik merk wel dat als ik mijn neus tegen de plant aanhoud dat er een klein beetje lekker geur vanaf komt.

              Iemand die mij wat advies kan geven met mijn vragen en vertellen hoe ze er nu bijstaan?

              Super bedankt!

              GreenHulk.

              Comment


                #8
                Re: 1 x Lowryder Auto

                Niemand?

                Comment


                  #9
                  Re: 1 x Lowryder Auto

                  Hmm.... is er dan op zo'n grote forum dan ook echt niemand die iemand wil helpen met wat advies? Lijkt erop alsof het niet interessant genoeg is.

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 x Lowryder Auto

                    Heb ook wel s zulk blad gehad met hele jonge plantjes, volgens mij was de aarde te rijk aan meststoffen voor het jonge grut.
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 x Lowryder Auto

                      Zit er dan zoveel voeding in de plagron growmix? Damn, wat zou ik het beste kunnen doen?

                      Comment


                        #12
                        Re: 1 x Lowryder Auto

                        Voorlopig nog geen voeding geven, mooi buiten laten, we krijgen nog een beetje zomer en blijven speuren naar beestjes, want die zijn altijd in de buurt.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 1 x Lowryder Auto

                          Hierbij weer een update,

                          Ze is alweer wat gegroeid en krijgt meer bladeren. Ik geef om de twee dagen kraanwater, puntjes zijn al iets weggetrokken in de bladeren. ( Is het normaal dat er een aantal fruitvliegjes van canna planten houden? Elke dag zitten ze op de pot of op de bladeren te niksen )

                          Heb een aantal vraagjes,

                          Wanneer zal ze in de bloei schieten of is dat al aan de gang? ( ik rook wel een combinatie van iets zoets en woody toen ik mijn neus erop hield. )
                          Zal ik naast Terra Bloom van plagron ook Green sensation toevoegen of is dit niet nodig?

                          Hoe snel is zo'n Lowryder Autoflower eigenlijk klaar?

                          Thanks alvast!

                          Last edited by Frederik443; 6 September 2013, 14:26. Reden: spelling

                          Comment


                            #14
                            Re: 1 x Lowryder Auto

                            Is de buiten forum gewoon niet interessant en weinig bezocht of zijn de mensen niet echt behulpzaam hier op jointjedraaien op QnQ na? Vraag me toch elke keer af waarom mensen de topic wel bezoeken maar niet willen ondersteunen hier.

                            Comment


                              #15
                              Re: 1 x Lowryder Auto

                              er is genoeg intresse hoor, maar de reden dat de meeste niet reageren zal zijn omdat je te gemakkelijk bent....

                              is ze al in de bloei
                              wat kan ik doen tegen lichte puntjes op het blad (wat is het)
                              moet ik naast deze voeding ook die gebruiken ?

                              mischien eerst zelf zoeken, lees lees lees, en kom je er dan niet uit dan stel je een vraag...en moet je zien wat een reactie je krijgt
                              omdat je nieuw bent wil niet zeggen dat je er zelf geen energie in moet douwen

                              grtz

                              edit : als iemand het hier niet mee eens is mag het rustig gezegt worden.
                              Last edited by gezelligheids roker; 8 September 2013, 13:57.

                              Comment

                              Bezig...
                              X