Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lekker makkelijk, A.M.S. en Easy Sativa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lekker makkelijk, A.M.S. en Easy Sativa

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Die planten hebben nog WEKEN nodig voor jij kan oogsten dus bereid je maar voor
    Feit! De toestand van de sativa zal zienderogen achteruit gaan, tenzij...

Bella,

Aangezien ik het niet 100% zeker ben vraag ik het maar aan u.
    Zou het niet verstandig zijn deze plant nogmaals over te potten?
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Zo'n grote plant heeft in de volle grond een wortel die 2 meter diep gaat, dan kan je het wel uitrekenen verder.
      Denk dat ze inderdaad last heeft van krappe schoenen, tis ook niet dat die emmers tot het randje vol zitten eh

Ik zie geen herma eigenlijk, maar je zou misschien verstandig doen alle planten heel goed te checken of je ergens ballen ziet, anders heb je kans dat je straks nog meer herma-zaad vind.
      Als je vergelijkmateriaal voor man/vrouw nodig hebt kun je hier wellicht wat vinden.

* Ik zat me ook al af te vragen waarom ik deze nog niet eerder gezien had
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanks voor de antwoorden, hier kan ik tenminste iets mee. Ze staan nu in een pot van 20 liter, waar toch zeker 19 liter aan potgrond zit. Maar ik heb besloten jullie advies op te volgen, zal zo even langs de bouwmarkt gaan en een speciekuip van 40 liter gaan kopen. Hoop toch wel dat de plant dan niet veel groter wordt, want ik had wel verwacht dat je gewoon de lengte kon beperken door een kleine pot te gebruiken. Achja weer een goede les geleerd!

PS; ik heb de planten nog even nagekeken en het is inderdaad geen herma. Heb even door het forum lopen zoeken en het is gewoon een calyx sorry voor deze vraag dus.
        Terminate the hate and spread the positive

Comment

Zo gezegd, zo gedaan. Speciekuip van 45 liter. Even gaatjes boren in de onderkant en volgooien die hap.

DSC_1353.jpgDSC_1354.jpgDSC_1355.jpgDSC_1356.jpg

Zoals te zien is zit nog niet de hele pot vol, maar dat komt morgen wel goed.

Comment

komt denk ik wel nog een rokertje vanaf hoor, ik heb nu ook AMS staan alleen dan indoor

Succes !
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Comment

Zo weer update tijd. De planten veranderen niet zo veel meer, behalve dan dat er toppen aan komen. De speciekuip heeft de grote plant goed gedaan, de vergeling breidt zich niet verder uit

Hier wat fotos van de grote plant. Zoals te zien is wordt alles een beetje paars, maar dit maakt volgens mij niet zoveel uit. Volgens mij zitten we rond 3/4 weken bloei.
                DSC_1358.jpgDSC_1359.jpg
                DSC_1367.jpgDSC_1368.jpg

en hier de fotos van de kleine plant. Deze is ongeveer een weekje later in bloei geschoten.
                DSC_1361.jpgDSC_1360.jpg
                DSC_1365.jpgDSC_1366.jpg

Ik heb nog wel een klein vraagje. Bij die kleine plant, wat zou die bruine vlek kunnen zijn? Gewoon wat verdort blad?

Comment

Trouwens wel een eerste topje weg moeten knippen door rot. Rot verwijdert en nu hangt t te drogen. Wel heel erg fluffy als je het mij vraagt, maar dat kan ook komen omdat het nog veeeeeel te vroeg was voor dit topje

Comment

Dat bruine in het blad is wat vreetschade en dat het toppie fluffie was is dat deze idd veel te vroeg is.

Zeker als het de Sativa is
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Nou bij de sativa vallen er steeds meer topjes weg door rot, gelukkig is de schade nog beperkt. Hoop wel dat ik snel kan oogsten. Volgens het boekje hadden ze al klaar moeten zijn ook wordt het lastig om nog fotos te plaatsen, mn laptop laadt namelijk niet meer op

Comment

IMG-20131009-WA0012.jpg

Ik hoop dat t zo gelukt is? Met mn telefoon een foto plaatsen is nog lastiger dan ik dacht. Maar zoals je ziet is mn hoofdtop eraf gegaan. Er kwam meer en meer rot in de plant en ik wilde op zn minst dit veilig houden. Er zaten wel wat kleine stukjes rot in, die zijn er nu uit. Nat en met takken erbij was het 100 gram. Ben er ontevreven over de compactheid tot nu toe. Het ligt nu te drogen en we zien wel hoe t eruit komt.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En sorry voor de zooi op mn bureau haha

Comment

Zo weer een tijdje verder. De sativa ben ik nu steeds deel voor deel aan het oogsten, maar ik vind de smaal cht vies tegenvallen. Misschiennis het de bloeivoeding die er nog niet helemaal uit was. Hopelijk is dat bij de volgende lading niet meer het geval. De AMS is helemaal om, die had gelukkig niet de zelfde vreemde geur. Als tie droog is zal ik eena een rookrapport geven.

DSC_1395.jpgDSC_1392.jpg

Comment

Het spoelen is idd erg belangrijk 10 dagen alleen water is nodig.

Houd daar in de toekomst rekening mee.

Hoop dat het na het curen nog mee valt.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja daar ben ik achter gekomen, maar gelukkig heb ik mijn tweede plantje nog, de AMS. Deze smaak was een stuk beter en het effect was ook een stuk meer aanwezig. Helaas niet zo'n mooie opbrengst als jij hebt weten te behalen, maar jij hebt er denk ik wel wat meer tijd in gestoken ook

Comment

Nou mijn verslag gaat ook ten einde komen. De planten zijn allebei om en zo goed als droog. Van de AMS heb ik 37 gram droog af gehaald, wat ik op zich nog wel mooi vond voor de eerste keer. Ik heb hem zelf nog niet gerookt want ben een tijdje gestopt met blowen. Vam vrienden van me heb ik vernomen dat dit wietje toch echt wel inslaat. De sativa was echter een enorme tegenvaller van de hoofdtop kwam 9.4 gram ongeveer maar deze was te vroeg geoogst omdat ik die niet wilde verliezen aan rot. Van de rest vam de plant had ik maar 7 gram, de rest was ten onder gegaan aan rot. Ik heb gister een topje mee gegeven aan een maat van me, moet nog even wavhten op zijn commentaar. Over een maandje volgt er een eigen rookverslag van mezelf.
                                Gr

Comment

Bezig...
                                X