zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zulv
    Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 21

    #1

    zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

    Korting op 420shop
    hallo iedereen

    mijn naam is zulv en ik wil jullie mijn eerste kweek presenteren.
    ben hier al een tijdje aan het meelezen, maar nu post ik toch eventjes iets omdat het al een week kouder is en er geen zon meer schijnt. dus ik maak me wat zorgen hoe het nu verder moet.

    plantjes zijn bovengekomen op dinsdag 30 juli, als ik goed kan tellen dan zijn ze morgen denk ik 8 weken. de bloei is al goed te zien, sommige haartjes zijn al bruin, maar ik vind niet dat er veel volume is. die ene plant is ook groter dan de twee andere, kan niet zoveel kwaad denk ik

    planten hebben altijd op mijn dakterras gestaan, zuidgericht, hele dag zon dus, 's avonds kwamen ze binnen in de serre om te overnachten.

    hoe denken jullie dat mijn planten ervoor staan?

    IMG_20130727_121655.jpgIMG_20130916_090009.jpgIMG_20130916_090002.jpgIMG_20130916_085951.jpgIMG_20130916_085938.jpgIMG_20130916_085929.jpgIMG_20130916_085918.jpgIMG_20130905_082750.jpgIMG_20130818_180406.jpgIMG_20130811_190334.jpgIMG_20130916_090035.jpg
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #2
    Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

    Gaat lekker zo te zien alleen ze gaan van klein naar groot en van groot naar klein heb nog nooit zo een plant zien groeien

    Haha mooi man

    Comment

    • budha54
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2013
      • 717

      #3
      Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

      Waarom loop je met die planten te slepen , sávonds naar binnen in de serre ? buiten laten staan !!! worden ze sterk , je maakt er kas plantjes van !!! ze mogen pas naar binnen als ze dikke knoppen hebben !!!!! die beter dan droog moeten blijven ! maar voor de eerst keer , mooi resultaat !!! als je nu wat blossem booster voert zetten je knoppen nog wat aan !!! grtz budha

      Comment

      • zulv
        Stoner
        Member
        • Jul 2013
        • 21

        #4
        Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

        geen idee, ik wil niet dat ze koud hebben ofzo, en op het dakterras waait het zo hard, mss knakken ze?

        en ik wil vooral niet dat ze nat worden!!! ik wil geen rot :s of geeft dit niet?

        Comment

        • budha54
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 717

          #5
          Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

          Waarom loop je met die planten te slepen , sávonds naar binnen in de serre ?&nbsp; buiten laten staan !!! worden ze sterk , je maakt er kas plantjes van !!! ze mogen pas naar binnen als ze dikke knoppen hebben !!!!! die beter dan&nbsp; droog moeten blijven ! maar voor de eerst keer ,&nbsp;mooi resultaat !!!&nbsp; als je nu wat blossem booster voert zetten je knoppen nog wat aan !!!&nbsp;grtz budha<br>&nbsp;

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Jonge planten gewoon buiten laten staan worden ze sterk !! alleen als je toppen hebt , en slecht weer !! mogen ze naar binnen !!!

          Comment

          • roel213
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 279

            #6
            Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

            hoi zulv

            het zijn kleine potten dus zet ze lekker binnen als het te slecht word
            anders gewoon buiten laten

            ik heb nog 2 planten in 60 l kuipen staan en als het slechte weer aan houd
            gaan ze gewoon weer me schuur in....je moet er wat voor over hebben he lol

            gr su6

            Comment

            • zulv
              Stoner
              Member
              • Jul 2013
              • 21

              #7
              Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

              potten zijn 13 liter dacht ik...

              binnen of buiten maakt me nu niet echt uit, ik vraag me af wat er gebeurt als ze geen zon meer krijgen?

              stopt de bloei dan?

              Comment

              • roel213
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 279

                #8
                Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                hoi

                nee jo dat maakt niet uit als ze maar dag licht krijgen
                als ze maar niet te nat blijven is shit voor je toppen

                gr su6

                Comment

                • zulv
                  Stoner
                  Member
                  • Jul 2013
                  • 21

                  #9
                  Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                  oke ik heb hier een bus voeding staan, staat wel op geschikt voor groei en bloei

                  NPK 7+3+5 staat erop

                  geen idee of dit geschikt is

                  1.75% nitraatstikstof
                  1.75% ammoniumstikstof
                  3.5% ureumstikstof

                  3% fosfaat
                  5% kalium

                  Comment

                  • budha54
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2013
                    • 717

                    #10
                    Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                    Voor bloei pk 13/14 ! of gold label ultra pk , zetten je toppen nog wat aan !!!

                    Comment

                    • zulv
                      Stoner
                      Member
                      • Jul 2013
                      • 21

                      #11
                      Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                      oke zal eens kijken of ik dat vind in de winkel

                      Comment

                      • zulv
                        Stoner
                        Member
                        • Jul 2013
                        • 21

                        #12
                        Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                        hallo

                        even een fotoupdate

                        babie nummer 1 ziet er maar raar uit, bruine bladeren, op sommige plaatsen wordt de thc bruin??? slaphangende bladeren? ofwel is deze klaar om te oogsten? ofwel is er iets mis mee? alhoewel de bloeihaartjes nog vaak wit zijn op sommige plaatsen?

                        wat denken jullie?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        en dan nu babie 2 en 3
                        Attached Files

                        Comment

                        • zulv
                          Stoner
                          Member
                          • Jul 2013
                          • 21

                          #13
                          Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                          plantje 1 is geoogst op aanraden van iemand in de hulpvragen

                          IMG_20130923_170717.jpg

                          ze hangen nu te drogen, meer fotos volgen dan

                          Comment

                          • zulv
                            Stoner
                            Member
                            • Jul 2013
                            • 21

                            #14
                            Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                            heb net ontdekt dat mijn planten hermas zijn :s

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #15
                              Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                              Jammer, hoeveel procent vrouwelijk schat je ?

                              Als de vrouwelijke Gen overheerst en al jouw planten herma zijn.

                              Dan in je serre zetten en gewoon af laten bloeien.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              Bezig...