zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zulv
    Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 21

    #16
    Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

    hoeveel procent? geen idee? hoe bekijk ik dat?

    er zijn er al twee geoogst, derde straks...

    ik mag dat wel roken he?

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #17
      Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

      Je kan een herma gewoon roken.

      als al jouw planten herma zijn en binnen staan, kan je ze gewoon binnen afbloeien.

      De wiet kan een beetje tegenvallen echter, het is wel wiet.

      percentage kun je zien of ze duidelijk bloeit.
      Je moet zoveel mogelijk van de mannelijke bloemen er tussen uit knippen.

      Zo zorg je dat de plant zichzelf zo laat mogelijk bevrucht.

      Heel erg goed speuren op mannelijke teelballen en deze verwijderen.

      veel succes
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • zulv
        Stoner
        Member
        • Jul 2013
        • 21

        #18
        Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

        plant is aan het drogen , maar verliest haar geur hoe komt dit

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #19
          Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

          Is normaal, planten ruiken niet direct naar wiet.
          Die echte wietgeur die je kent krijg je pas als de plant droog en gecured is.
          Sommige laten de geur echt wachten tot in de cure pot.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • zulv
            Stoner
            Member
            • Jul 2013
            • 21

            #20
            Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

            sorry maar wat is curen?

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #21
              Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

              zoek maar op het forum.

              Zoekop drogen, curen en oogsten
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • Gamm
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1610

                #22
                Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                Ik herinner me nog goed dat ik na m'n allereerste oogst hier ook mee zat.

                Droge grasgeur hebben ze allemaal. Niets om zorgen over te maken.
                Zoals onze slak hierboven zegt is het goed om eens op te zoeken hoe je het best cured.
                Het kan voor een wereld van verschil qua kwaliteit zorgen indien je dit naar behoren doet.

                Mocht je het geduld hebben... Na het curen en een 6tal maand later zal je wietje nóg lekkerder smaken.
                In de praktijk doe je dit natuurlijk enkel als je reeds een mooie voorraad hebt.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #23
                  Re: zulv's eerste kweek, 3x easy bud autoflower

                  En na die 6 Maanden flink door roken.

                  Dan zit de nieuwe oogst er al weer aan te komen

                  Of ga je niet aan de binnenkweek?

                  Heb je de informatie over curen trouwens al doorgelezen???

                  Hier heb je de link
                  Ben onlangs een mooi postje tegen gekomen en omdat er vaak toch nog vrij veel onwetenheid is over hoe nu precies te "curen" hier even wat verduidelijking
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  Bezig...