Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    na een vorige kutkweek pak ik het nu goed aan, op tijd beginnen, kwaliteitszaad, goed water, etc.
    De zaden zijn geschonken door Escargot en hij heeft zaden van AQS erbij gestoken, topzaadjes van de enige echte Angel (Quality Seeds).
    18 maart gaat normaal alles voor het eerst buiten, het is te zeggen.. alle AF's gaan buiten.
    heb enkel nog 1 probleem en dat is een geschikte plaats vinden, door omstandigheden lukt het niet meer waar ze eerst stonden.. balen
    Dit is wat ik heb:
    3 x Keradwarf AF die ik nog had liggen (deze is fem)
    5 x White Whidow (van AQS)
    5 x Hippie zaden van Escar
    3 x Dane x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
    5 x Taiga x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)
    4 x Nl x verrassing (vader is onbekend dus ik zie nog wat ik ermee doe)

    Ik ontvang ook nog wat random auto's ook van die vrijgevige slak hihi

    ga voor de auto's in 12 liter potten, ik verwacht dat het 50/50 mannen/vrouwtjes zal zijn dus vandaar de vele zaden
    zoals jullie me kennen gaat alles low budget, universele aveve potgrond, perliet, en stekkengrond voor de opkweek.
    Als voeding canna vega en canna flores, en vermits het leidingwater gans m'n vorige kweekje om zeep heeft geholpen, zal het nu regenwater en spa rein worden, luxe plant he

    groeteeen
    Last edited by groenevingers7; 27 January 2014, 22:02.

    #2
    Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

    Vorige kweek te laat, en nu heel vroeg beginnen. Het is januari
    De ultieme tijd om te beginnen kies je zo, dat de plantjes het langst licht en volop zon hebben als ze bloeien.
    De temperatuur moet minimaal 18 graden zijn om voordeel van 'n vroege start te hebben.

    Als je alleen regenwater/Spa + voeding gaat gebruiken komt dat weer niet goed eh...
    Dat vorige kweek niet lukte kwam niet door leidingwater.

    Anyho, veel wijsheid en succes dit seizoen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

      Het is koud en zal nog kouder worden, te weinig lichturen buiten ook, zonde van het zaad.

      Comment


        #4
        Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

        Ik zou toch echt pas in april beginnen op zijn vroegst, eerder en je gooit zaad echt weg. Niet eens om de lichturen, maar de temperatuur; die is te laag. 10 centimeter plant en nog geen gram per pot. Geloof me: been there, done that, failed.. Mijn 8 jaar experimenteren behoudt jou hopelijk van het maken van dezelfde fouten.
        Of zit je buiten de benelux?
        Dan tellen er andere regels natuurlijk.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

          Hier in de benelux kan je niet vroeger beginnen dan 15 mei, dan vriest het niet meer.
          Wil je toch vroeger beginnen rond eind april kan je ze best in een serre kweken, daar is het wat warmer.

          De autoflowers kan je het best ontkiemen tegen begin juni, dan bloeien ze begin juli en heb je ook het meeste zonne-uren, wat heel voordelig is voor de opbrengst van je AF's.

          Groeten van Orgasmatron

          Comment


            #6
            Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Ik zou toch echt pas in april beginnen op zijn vroegst, eerder en je gooit zaad echt weg. Niet eens om de lichturen, maar de temperatuur; die is te laag. 10 centimeter plant en nog geen gram per pot. Geloof me: been there, done that, failed.. Mijn 8 jaar experimenteren behoudt jou hopelijk van het maken van dezelfde fouten.
            Of zit je buiten de benelux?
            Dan tellen er andere regels natuurlijk.
            Ik vind die lichturen even nefast, je kweekt toch om de opbrengst?
            Stel dat het warm genoeg is zodat je plant niet sterft van de koude, wel met de lichturen die we nu hebben heb je geen opbrengst.
            Zet bv een plant voor je raam in de winter, binnen is het warmer dan buiten, je geeft hem gewoon daglicht en niks anders, brengt niks op en is zonde van je tijd en zaad.

            Comment


              #7
              Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

              Goed, maar bedenk je wel dat je dan drie rondes kunt draaien in plaats van twee Ganjax. Dat telt ook in de opbrengst. Zonlicht door (dubbel)glas, op zo'n verwarmde vensterbank.. Dat is wat anders. Daarvan weten we allemaal dat het geen zin heeft. Dat vind ik een oneerlijke vergelijking.

              Ik heb nu een autoflower op 12/12 staan, 90W spaarlamp (vergelijkbaar met schaduw buiten, rond april met 'hoge' temperatuurwaarden: 8-25 graden) en die bestaat uit 60 centimeter aan toppen. Midden in de zomer zou dat 1.2 meter aan top zijn. Maar het is nu niet niks. Veel is het ook niet, maar naar omstandigheden
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                Ok, die plant achter een raam is mss een slechte vergelijking, maar dat vind ik ook van die plant op 12/12 onder 90 watt licht met een temperatuur tussen 8 en 25 graden.
                Buiten nu heb je niet eens 12 uur licht, en zeker geen temperaturen die boven de 8 graden tot 25 gaan en dat vangt ook voor een stuk het gebrek aan licht op.
                Je zou dan moeten een vergelijking maken, 1 plant binnen met beperkte omstandigheden en 1 buiten met hoe het nu is, denk dat die het binnen beter zal doen zoals jij het nu hebt staan.

                Comment


                  #9
                  Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                  Ja je hebt gelijk. Die vergelijking is ook niet opperbest. Maar, ik had het over april op zijn vroegst, want dat blijft mijn advies. Niet januari! Dat zou van de zotte zijn. Heb ik wel geprobeerd hoor! Vorig jaar nog zelfs, ofja, dat deden de zaden zelf.
                  In april telt de dag alweer 13 uur licht dacht ik. Maar de temperatuur loopt idd nog niet in de 20 over het algemeen. Hopelijk dit jaar wel!
                  Weet je wat, ik zaai gewoon een Autohaze in April en eentje in Mei. Kijken wat het verschil word!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                    In maart en april vind ik het dan weer wel kunnen, ook al haal je niet eruit wat in betere omstandigheden zou hebben.
                    Wat je hebt heb je desnoods effe bij nacht binnen halen moest het redelijk onder het vriespunt dalen.
                    Maar de TS wil nu al naar buiten, en ik heb zo'n gevoel dat hij toch zijn goesting gaat doen ondanks de gegeven tips en raad

                    Comment


                      #11
                      Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                      Het is inmiddels eind maart ...
                      Succes Hermien!

                      Comment


                        #12
                        Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                        Ja hallo iedereen, weet niet hoe het bij jullie zit maar hier al enkele dagen bij de 15-20 graden, de keradwarfs gaan al naar buiten normaal gezien en gaan bij een maat in de serre, veel voordeliger.

                        Comment


                          #13
                          Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                          Oke, hoe staat het er mee?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                            2 kera'tjes maar gezet, om toch iets van opbrengst te hebben en een lekker rokertje voor de zomer maar de rest zal wachten worden en mss wel guerilla..

                            Comment


                              #15
                              Re: 3 x Keradwarf AF 5 x White Whidow 5 x Hippiezaad 3 x Royal Dane 5 x Taiga 4 x NL

                              wachten? dan ben je een beetje laat man ..
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X