Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    ik heb hetzelfde voorgehad met mijn NL X BB he hip, dacht dat ook een af was ondertussen 130dagen+ enkel wat haartjes in de oksel maar anders nog niets te bespeuren. ondertussen bijna 1m hoog en heb deze plant dan nog 2x getopt
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      He verdomme Hipp, wat een pech weer. Ik lees net wat je allemaal heb meegemaakt. 3 van de 13 is wel heel erg weinig. Damn...

      Meeldouw is volgens mij wel behandelbaar. Maar kijkend naar die andere gevallen, valt het wel weer in het plaatje. Nou ik hoop dat het nu wel weer ff de goede kant op gaat voor je. Ik ga hard voor je duimen hier.

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        Hoi Thugz, de verpakking hier zegt toch echt af buitenkweek 2013-2014 !! 910.jpg groei dag 66, lengte 62 cm . Heb jij misschien een semi af, kan heel goed?

        He Ronzz, ja zit niet echt mee, ineens slaat het toe. De Bomb met meeldauw zit net in week 6 bloei ! Dan kom ik uit op Bayer Microsulfo, tegen meeldauw.
        Kan ik dit nog toepassen vanwege de afbloei die gaat komen?Kost wel weer een paar knaken, heb al aardig wat uitgegeven voor die autoflowers bij elkaar,
        dat krijg ik er nooit meer voor terug .

        Zijn er nog andere middelen, of een of ander brouwseltje? had paar jaar geleden Bayer Finesse, maar dat is echt puur vergif ?!

        Hippie .
        Last edited by de oerhippie; 23 June 2014, 22:32.
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          He hippie,

          Ja idd de verpakking zegt idd af. wat kan ik verstaan onder semi af hip? Merk nu wel dat ee laatste dagen meer haartjes zichtbaar zijn meer bovenin in de topjes zeg maar. Zou de bloei dan toch stillaan in aantocht zijn...

          Thugz

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            heey hip wat een pech man
            jammer dat ik niet toevallig weet dat je vlakbij woont anders zou ik je wel wat babydames brengen
            groetjess
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              Vervelend van de meeldauw hip. Succes verder met je mooie balkontuintje!!
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Ach bekijk het van de positieve kant.

                Je kunt nu wel broodjes wiet bakken
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  hee hips ,

                  pff das echt wel kut ...
                  hopelijk geven de komende dames dan wat meer ter compensatie .
                  als nog vind ik echt dat je da dames mooi hebt groot gebracht maat .
                  nu is het wachten op de echt dames en hou je goed daar ,

                  en Groetjes Van Steundjeee

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Jammer van je magere opbrengst van je WW, zelf heb ik er ook 1tje staan, hoe groot zijn je WW's geworden toen je ze oogstte? De mijne is amper 30 cm 10411399_10203000773598147_3939302070072103139_n.jpg
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment


                      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                      Hoi Thugz, semi-autoflower is een vrouw (geen autoflower) x man ( autoflower) (genen), of andersom. Die Northernlight x Big Bang is het een of het andere.
                      Wat is de breeder? Of het is helemaal geen autoflower. Verkeerde info of verpakkingsmateriaal ...ff kijken op je topic binnenkort, ben wat off-topic laatste tijd.

                      Hey Poep, niks is veraf . We moeten verder, toch ga ik een lekker rokertje tegemoet van die auto Bomb .

                      Hoi Chemiel, valt mee die meeldauw, nu enkel watergift en dan plukken zeggen de trychomen .

                      Schimm, had wel trek in een eigen rokertje, nog een paar weekjes wachten maar!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Steunke he, laten we daar maar vanuit gaan. Watergift nu en daarna oogsttijd .
                      Die auto Afro gaan met een lange strakke steel de lucht in . Op de ene een
                      enkel witte schaamhaar gespot. Zullen de meisjes een klein teken gaan geven
                      van voorbloei? Spannend, haha !

                      Hoi Planter, leuk dat je even komt kijken. De grootste 32 cm. Die van jouw heeft
                      iig topvorming. Veel suc6 .

                      Hippie .
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        De breeder van de NL X BB is world of seeds. Gekregen als Freebie bij een bestelling bij original sensible seeds. Spaanse zaadbank.

                        Grtz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          He Thugz, ff wezen googelen; http://www.seedsman.com/nl/free-seed...-x-bb-auto-fem
                          Dit moet em zijn . Het is Northern Lights x Big Bud auto fem. Das idd een semi-autoflower. Mijn ervaring met de Danish Passion x
                          auto AKsnow was zo dat de genen sterk naar voren komen van de non-auto (de Danisch), een wat kortere groeitijd als normale
                          planten, begin/half september oogsten. Vandaar Thugz !

                          Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            okey thx hip.

                            maar euh als ik dan idd half/begin september wil oogsten moet die dan wel nu in bloei gaan schieten he?
                            aangezien we nu al bijna eind juni zijn.
                            ochja we zien het wel.
                            wel merk ik nu ook op dat de groei enorm aan het verminderen is en zie ook wel al meer haartjes dan ervoor.
                            dus mss binnen een week of 2 wel echte bloei.


                            ochja we zien het wel.

                            alleszins enorm bedankt met deze misterie

                            thugz
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Fijn omte horen dat het meevalt, dat het je moge smaken.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                Echt een snelle reactie, Thugz ! NL x BB auto kan een langere bloeitijd hebben dan de Danisch,
                                dan wordt t paar weken later. Maar eh.... groeit minder, meer haartjes, die gaat binnenkort in de
                                voorbloei !

                                Suc6 en ik kom even kijken bij je...

                                Hippie .
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X