Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

    Volgens mij hipp, zijn alle 2 nog goed om te gebruiken tegen meeldouw. Ik heb ook wel eens van water met wat melk gehoord maar dat weet ik niet helemaal zeker. Met chemische producten zit je weer niet goed met je eindproduct. Wiet met een vleugje bayer bah. Goed meeldouw is niet echt mijn ding, heb er zelf geen last van gehad. afkloppen natuurlijk. Dus ik ben niet echt een goede raadgever wat dit probleem betreft. Maar ik denk dat hier wel een mouw aan te passen is. Houd moed zoals het er nu voor staat zijn er iig weer wat extra zaden die jou richting uitkomen.

    Comment


      Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

      dit is nu exact de reden waarom ik een preventief middel gebruik als mijn plantjes jong zijn...
      ik kan je vitaplant multicare van bayer ten stelligste aanraden als preventieve en genezende meeldauwbestrijder.

      werkt echt perfect man!!!

      Comment


        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

        He Ronson, was gister iemand op bezoek, die vertelde van water met melk, maar was niet erg overtuigend. Bayer Finesse is vergif.
        Een andere variant van Bayer die wellicht helpt; http://www.bayergarden.nl/nl-NL/data...uitzwavel.aspx
        Bayer Microsulfo, biologish. Dank je wel vrind, ow, es ff kijken op balletje trap .

        Hoi Cannavis, heb t aantal jaren terug gehad. Komt niet vaak voor gelukkig.
        Blaadjes rondom de toppen en de toppen raken ook in die witte poeder, voorkomen dus.
        Zat net even te kijken op jouw topic meeldauw, toevallig .
        Mn auto plant telt nu exact 6 weken bloei, is dit middel dan nogwel te gebruiken,
        vandaag begonnen met enkel watergift.

        Dat wordt kiezen Cannavis?

        Hippie.
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

          hee hips maatje ,


          ik las van de meeldauw ik gebruik daar zelf 1/10 carnemelk voor en 9/10 water , bij mij helpte dit perfect men vorige kweekje .
          heb nu buiten ook last van meeldauw en binne enkele dagen pas ik het toe , gebruik liefst zo min mogelijk chemische dingetjes .

          en ik hoop echt mee op extra dikke oogst bij de komende dames daar hipske !



          hou je goed en groetjes Steundjee

          Comment


            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

            In de bloei zou ik sowieso niet sproeien. Alleen als het echt niet anders kan. Dat is de reden waarom ik dit product in de groei alleen gebruik. Daar voorkom je dit mee... Better safe then sorry je kan het erop wagen. Niks doen is geen optie meer denk ik...

            Comment


              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

              ik ben maar een beginertje CannaVis , dus ik volg jou zekerin wat je zegt .
              wou het hipske gewoon efe mee geven .


              Groetjes Steundje

              Comment


                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                Jammer van de meeldauw Hip. Vorig jaar heb ik ook geprobeerd; water, melk plus kurkuma en gember.
                Helaas werkte het niet. De meeldauw was al echt goed verspreid en het was al eind november...

                Comment


                  Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                  He Steun, ik ga het wel aankijken. Er zit hier en daar wat meeldauw. De meeste toppen zijn schimmelvrij.
                  Dit omdat ik al in week 6 van de bloei zit. Als ik nu ga sprayen, wie weet zijn de andere toppen ook niet
                  meer te roken door het goedje. Ben bezig met de watergift, desnoods even goed plonsen. Wil dan ook zo
                  snel mogelijk oogsten, maar wel even die voedingsmiddelen eerst eruit hebben .

                  Hoi Cannavis. Wat je zegt over sprayen in de bloeifase, ik durf dat niet meer aan. Week 6 bloei. Gelukkig
                  zit het niet verspreid over de gehele plant maar hier en daar wat. Waar t mij om gaat dat ik straks helemaal
                  niks meer kan roken door dat late gespray. Knip het wel weg die meuk.

                  Ja 12bar, als het er goed inzit is het bijna uitgesloten dat ie dr van opknapt. Aantal jaren terug ook gehad,
                  maar toen nog geen bloei. Was niks meer aan te redden.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  We gaan nog even door. De Superskunk is niet meer R.I.P. buitenkweek 2013-2014 !! 1366.jpgbuitenkweek 2013-2014 !! 1388.jpg
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                    Daim Hip wat een zonde hoop dat je alles onder controle krijgt! Veel succes Holmes

                    Comment


                      Last edited by member16666; 27 June 2014, 04:01.

                      Comment


                        Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                        zeker niet toppen met meeldauw roken ,dat smaakt echt goor
                        Dat niet alleen, maar kan je ook fikse longonsteking bezorgen
                        Last edited by Annie; 27 June 2014, 10:05. Reden: typo wegahlen

                        Comment


                          Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                          Hoi Leo, ja man, ineens slaat het lot toe. Ben verplicht om nog wat watergiften te doen,
                          anders kan ik de auto Bomb zowiezo rechtstreeks de kliko ingooien, die voedingsmiddelen
                          moeten er ook uit.

                          Hallo B2N, ik heb reeds de toppen met meeldauw weggeknipt. Maar het versprijdt zich
                          razendsnel over de gehele plant. Wat je zegt, die zijn niet meer geschikt voor consumptie.


                          Hoi Annie, kun je nagaan wat voor een rotzooi dat is. Thanks!

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Even weer alles op een rijtje zetten . Wat foto's van de auto Bomb met meeldauw week 6 bloei; buitenkweek 2013-2014 !! 1392.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1393.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1394.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1395.jpg reeds er tussenuit geknipt, het gaat zich nu goed

                          verspreiden over de gehele plant, zo zie je maar hoe effectief zo'n schimmel kan zijn. Heb inmiddels de aarde 2x goed gespoeld met water. Aardig wat water geven wekt alleen meer schimmels op. Had een tip vernomen en die heb ik toegepast.
                          Spoelen met water van 20 graden celsuis. Eventueel aanzuren met citroensap. Een dag na het spoelen de pot van de kluit verwijderen . buitenkweek 2013-2014 !! 1397.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1401.jpg nog een paar keer herhalen want er moet echt
                          dringend geoogst worden. Het lieftste zondag om.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ook even de tijd voor de andere planten. We beginnen met de bloeiers. buitenkweek 2013-2014 !! 1398.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1400.jpg wat rookbaars aan de meeldauw Bomb buitenkweek 2013-2014 !! 1404.jpg auto Bomb, klaar voor de oogst en bezig met watergift .

                          buitenkweek 2013-2014 !! 1405.jpg LR test, rookklaar, wat fluffy en al een tijdje luisvrij, watergift buitenkweek 2013-2014 !! 1402.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1403.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1406.jpg laatste 2 automatica's Afrodite, een miniscuul haartje vormt zich .

                          buitenkweek 2013-2014 !! 1390.jpg Special Kush #1 buitenkweek 2013-2014 !! 1408.jpg 3x Nadia met een verstekeling die uit de bloemenbak kwam op t voorbalkon buitenkweek 2013-2014 !! 1409.jpg kleine donder gaat nog lekker bloeien ook !

                          Tijd voor een boterham met pindakaas ,

                          Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                            Vandaag besloten om de auto Bomb met meeldauw z'n laatste watergift te geven.
                            Alle meeldauw is weggeknipt en heb haar dan ook meteen helemaal geknipt.
                            Na het knippen heb ik haar binnenshuis neergezet. Ze mag nog wat water in zich
                            opnemen en dan knip ik de takken af en gaat ze in de droogkast.
                            Ze heeft me gezegt dat ze ongetwijfeld haar best gaat doen om er toch wat rookbaars
                            af te kunnen halen .

                            buitenkweek 2013-2014 !! 1410.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1411.jpg hier zijn alle toppen meeldauw uigeknipt en hoop dat ie aardig smaakt na een wat te
                            korte maar goede watergift ondanks dat water geven worden de schimmels alleen maar versterkt. Dus morgen afknippen en drogen .

                            De geboorte van de Superskunk is goed verlopen. De kiem is een meisje !!! In een 10x10 potje geplant met luchtig lightmix
                            en een topping van zaai/stekgrond. Die was op namelijk . Het is eind juni maar er moest nog een meisje in de plaats voor het
                            Superskunk plantje die een vogel te pakken heeft gehad.

                            Nice weekend,

                            Hippie .
                            Last edited by de oerhippie; 29 June 2014, 22:36.
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                              Vandaag maandagmiddag mevrouw auto Bomb haar takken gesnoeid en opgehangen in de droogkast. buitenkweek 2013-2014 !! 1415.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1416.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1417.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1418.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1419.jpg het rookbare is nog te overzien!
                              Tevens de LR wat geknipt, kleine topjes maar wel gehard door de PKtjes buitenkweek 2013-2014 !! 1414.jpg . Auto Afrodite gaat prima, heb ze beiden gesprayd tegen bladluis. Foto post #327.
                              Nadia 3x, 1x auto Iets, en 1x Special Kush buitenkweek 2013-2014 !! 1422.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1423.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1424.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1426.jpg Nadia's buitenkweek 2013-2014 !! 1409.jpg mini auto merk ? buitenkweek 2013-2014 !! 1425.jpg Special Kush .
                              Kinneke geboren, Superskunk baby; buitenkweek 2013-2014 !! 1420.jpg wel wat laat, maar niks mis met een nageboorte .

                              Good evening,

                              Hippie .
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

                                heey hip dat ziet er lekker uit!!!!! toch flink wat te roken pik
                                die nadia's zullen je zeker door de winter gaan helpen is een sterke plant
                                succes met je lekkere chickies!!!!
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...
                                X