Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The Balconia Flowers 2 - Hippie's Next Summer !

Wauw mooie gezonde planten hip!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Mooie fotoo's.

Comment

Hij gaat lekker.
        Lets not criticize but legalize

Comment

Hoi Greenfarmer, veel leesplezier . Is goed man !

Hey Inti, ja, ik spreek ze toe en aai ze regelmatig . Als ik goed bij de achterste moet komen zal ik alles weg moeten halen, ghehe .

Nik, bedankt man , laat het zo blijven !

Há die Flint, het zijn de planten, het fototoestelletje blijft zichzelf .

Nou he GPS... ZE gaan lekker !

Dank voor jullie reacties en tot laters,

Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

gaat lekker hip!!! hoe zit het met de geur nu?
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ja Poep, het ruikt hier sterk naar verschillend geurende planten !

We zijn weer een week verder. Er is weing gebeurd alleen dat de planten hun zijtakken goed gaan vullen en dan ook wat gaan hangen.
              De voorbloei laat zich zien maar wil nog niet doorkomen. De Kush heeft nog geen voorbloei en de kleintjes uiteraard .

Dag 109 groei Afrodite buitenkweek 2013-2014 !! 1581.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1582.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1609.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1591.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1611.jpg

Dag 75 groei Special Kush #1 buitenkweek 2013-2014 !! 1586.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1599.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1600.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1601.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1602.jpg

Dag 75 groei Nadia buitenkweek 2013-2014 !! 1595.jpg Dag 36 groei Superskunk buitenkweek 2013-2014 !! 1605.jpg buitenkweek 2013-2014 !! 1606.jpg Dag 20 auto Speedy Gonzales buitenkweek 2013-2014 !! 1604.jpg

Hun nodige voeding apart van ieder, de HP Terra en wortelstimulator, hebben ze weer es gekregen want het was zo'n 12 dagen geleden.

Dat was em weer, ik ga dr maar es eentje ...

Hippie ...haha

!
              Attached Files
              Last edited by de oerhippie; 6 August 2014, 00:14.

Comment

Ze staan er mooi bij240.gif!
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dank je wel Stemma wietsmiley jumpin2.gif!!!

Tot laters eh wiet smiley okeeee.gif...

Hippie wiet smiley zomer.gif.
                  Attached Files

Comment

Mooie Dutch Jungle Hipper

Comment

Wouw mooie bladeren hebben je planten

Comment

ja wat een mooie kleur hebben eigenlijk al je planten hoelang laat je die afrodite nog in de groei?
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Gaat hier nog steeds heel goed zie.
                          Je hebt daar ook al wat ferme plantjes staan hip. Ook geen af?
                          De mijne groeien ook nog steeds die NL x auto BB. Is ondertussen een monsterplant geworden. Bijna 2m hoog en 3m breedt

Het gaat je goes en tot laters,
                          Thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Héé Holmes, ja he...tis wat drukker dan vorig jaar !

Hoi Piet302, dank je wel man !

Thanks Ilikebigbuds, ze zijn allen in de voorbloei, behalve de Kush maar ik zie al de 1e haartjes doorkomen . Het Superskunk plantje nog niets, maar die auto Speedy G. wil gaan bloeien al .

Hey Thugz kerel ! Het enige afje wat er staat is die auto Speedy Gonzales. Heb nog nooit zo snel een afje zien gaan bloeien . Wat daar vanaf zou gaan komen...wel zielig eigenlijk !

Bedankt voor jullie reacties kwekerts, en we gaan er nog ff tegenaan ghehe...

Hippie .

Comment

pfiew maatje die jungle bij jou is echt tegek he .
                              schrok me tepletter toen ik op bezoek kwam !
                              was trouwes echt chill maatje lekker gelult en gerookt voor herhaling vatbaar .
                              gheheh echt tegek dat de afrodite maar een pot kleinder is dan mij gheheh met je joekels jonge echt knap werk .
                              nou tis bijna half augustus dus de bloei zal er bijna gaan komen he man succes er mee en hou je goed vriend !

groetjes Steundje

Comment

trekt op nikst

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                                trekt op nikst
                                .....diene muziek hier amai wat een mooie monsterplants zo bloot en open op je balkon,vertrouw je dat wel naar je geburen of vreemden toe hippiedie staan toch serieus in het zicht of vergis ik mijspeedy gonzales staat ook op to do lijstje,jammer genoeg niet terug te vinden in de 420 shop hier,ook ghaze van flash seeds zou ik ooit eens willen groets soulrebel

Comment

Bezig...
                                X