staff goes pineapple kush VS Autoflowers.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #46
    Re: ook staff doet in 2014 weer mee

    oke, mevrouw Sugar mango ryder, vertoonde nog wat rare blaadjes.
    ik heb een beetje gegokt en gegist,
    punt 1- de koude nachten nog,maar er was geen teken van stress of geen groei,dus deze optie viel af
    punt 2 - het kraanwater...daar ging ik van uit, hier heb ik een goedje toegevoegd, dat het water ontgiftigd van de schadelijke stoffen,
    en dit lijkt effect te hebben, en de boosdoener ind te zijn...

    dit is in een tijd van 6 dagen, waarbij 2x een klein beetje water aan te pas is gekomen,
    en zo is ze nu..



    en zoals te zien is zijn haar niewe bladeren al een stuk beter

    Last edited by stafford; 8 May 2014, 02:08.

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #47
      Re: ook staff doet in 2014 weer mee

      pineapple had ik vorig jaar ook buiten staan , eind september was ze nog ni in bloei :s

      dus bij deze veel geluk met je nieuwe run
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #48
        Re: ook staff doet in 2014 weer mee

        ziet er goed uit staff!! mijn kweekverslagje begint ook volgende week ergens!!!
        heb een deel zaden besteld bij gorilla seedbank!!!

        Comment

        • SweetMango
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1252

          #49
          Re: ook staff doet in 2014 weer mee

          Veel succes Staff, vergeet niet. Om een beter opbrengst te krijgen met AF zou ik toppen
          sigpic

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #50
            Re: ook staff doet in 2014 weer mee

            @ k1. Was dat de pineapple kush? Of de pineapple soort zelf?

            @ cannavis welcome back mate miste je al hier inmiddels haha,ben benieuwd wat je voor soorten hebt (h)

            @ smoking dad i know ,maar toch bedankt voor de tip te delen, zouw ze nunog topbaar zijn ?


            Verder ben ik opzoek naar een spot....
            ik heb nog 2 reguliere zaden van de BLACK ERDPURT, ik hoop man & vrouw.
            zodat ik niewe zaden heb, ik wil wat naderhand gaan proberen met deze soort, en nog een hele mooie soort.
            gr staff

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #51
              Re: ook staff doet in 2014 weer mee

              suc6 staf!!!!
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              • inti
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 1259

                #52
                Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                ja dat komt helemaal goed met het blad.
                leuke soortjes ook ben benieuwd hoe ze smaken
                sigpic

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #53
                  Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                  Update,

                  Nu is het 2014 buitenseizoen pas echt begonnen voor mij,
                  Vandaag eindelijk,me pakketje binnen,en dit kwam eruit:

                  (White) Turbo Widow Af,Freebie:


                  Black Jack Auto:


                  Pineaplle Kush R.Q.S:



                  Black Erdpurt: Reg voor guerilla in de hoop M en V voor zaden voor iets nieuws later


                  En tot Slot,

                  De goed herstellende Sugar Mango Ryder: kwekers met het raar blad, vraag maar in reactie (y)




                  Be continued:
                  Staff

                  Comment

                  • poepzak200
                    Cronic Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 3081

                    #54
                    Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                    SUCCES STAFF!!!!
                    ben heel er benieuwd naar die soortjes
                    gaat goed komen sjef!!!!
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment

                    • stafford
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 2382

                      #55
                      Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                      thnx poepzak,
                      ik ga me best weer doen

                      Comment

                      • Lovis
                        Senior Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2012
                        • 912

                        #56
                        Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                        Succes Staf, Ik zit en kijk mee
                        - 1m² Tuin

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #57
                          Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                          Lekker bezig stafford! Krijgt alles weer de gen2000 behandeling? Dat was jij toch, ik weet het niet meer zeker?
                          Veel succes kerel!
                          En sterkte met de kou doorkomen
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #58
                            Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                            Hey Lr2,
                            Dat was ik inderdaad,helaas werd dat niet overal goed ontvangen hier...
                            Ja ik zal zeker met Gen200 Doorgaan,bij deze.
                            Maar ik zal het niet meer gaan melden in dit topic.
                            Buiten deze reactie om dan nu,

                            Gr Staff

                            Comment

                            • DenSchimmige
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 1132

                              #59
                              Re: ook staff doet in 2014 weer mee

                              Oorspronkelijk geplaatst door stafford
                              Gen2000
                              He wat? :O

                              al een plekje voor je aardstops gevonden? :O
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment

                              • LR2
                                Mother of all Growers
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2011
                                • 8552

                                #60
                                Re: staff goes pineapple kush VS Autoflowers.

                                Heel begrijpelijk. Ik was ook niet overtuigd hoor, maar als je er zelf blij van wordt; waarom dan niet?! Ik gebruik zo ook allerlei spul dat ik zelf goed vind werken, omdat ik dat zelf vind. Niet omdat anderen er wat van vinden. Gewoon lekker blijven gaan zoals je gaat! Ik zie zon aan het eind van de week!
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...