Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

    Korting op 420shop
    Beste kwekers/hobbyisten.

    Dit word mijn tweede buitenkweek verslagje.
    Ik ben ''gesponsord' door hy-seeds mooie verpakking binnen gekregen vandaag.
    Big up naar hy-seeds.

    Er liggen nu 4 zaadjes in een beker lauw water te kiemen.
    Deze gaan morgen de watten in en erna onder de TL lamp in een soort klein growbakje..
    Ik heb zaai en stekgrond om te in te laten groeien en zal alleen wat bloeivoeding van canna tijdens de bloei geven.
    Verder gaan ze meteen in 11 liter potten of met zijn 2tjes in een 25 liter pot.
    Ik ga jullie hierbij een leuk verslag aanbieden van mijn ervaring met de bbxnl en de ak47 auto.

    Groetjes metsenl.
    Attached Files

    #2
    Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

    Ik ben benieuwd, mijn oog is ook al op hy-seeds gevallen. Prima prijzen, maar maken ze het waar? Daar gaan we achter komen!

    Succes!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

      Thanks LR2 !! Geduld is een vereiste met deze hobby
      Last edited by metsenl; 14 April 2014, 20:39.

      Comment


        #4
        Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

        Nou we zijn weer wat verder.. Ik heb de ak47 en de bbxnl ter ontkieming gelegd. in totaal 6 zaden 3 van elke soort. Tot mijn verbazing zijn alleen de bbxnl uitgekomen en de ak47 is nog niet eens opengebroken terwijl deze tegelijkertijd in de watten zijn gelegd en in de zelfde ruimte hebben gelegen. Ze hebben ongeveer 48 uur gekiemd !! Ik heb een serre tot mijn beschikking, deze word met dit weer al goed warm binnen en is max 25 graden en minimaal 18. De 3 bbxnl hebben hun worteltjes laten zien en zijn dus ook meteen hun potje ingedoken nu verder afwachten hoelang het duurt voordat deze bovenkomen. Tot nu toe mijn ervaring met de bbxnl is goed, ik vind de ak47 minder, ik heb hier nog 2 zaden van liggen die ik eind mei nog ga laten ontkiemen. Ik gebruik zaai en stekgrond om hun naar boven te laten komen. Verder gaat hier alles zijn gangetje in metsenl zijn tuin. De volgende update komt als de plantjes zijn bovengekomen. Fijn weer iedereen toegewenst ! over en uit.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

          heey metse succes pikkie ik wou ook bij hy-seeds autofems bestellen nu ga jij ze toch lekker voor me testen
          gaat goed komen je tweede buitenkweekje zal zeker vaker langs komen

          groetjesss
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

            Thanks @poepzak ze zijn nu gekiemd, zit ff zonder laptop fotoupdate komt eraan !!!

            Comment


              #7
              Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

              Nice, ik ben benieuwd! Met die NL x Big bud ga ik ook aan de haal dit jaar. Eens zien of de verhalen waar zijn! Een naam als 'big bud' doet je toch fantaseren
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

                Als ik Gamm moet geloven LR2, dan zit dat wel goed met die big bud..!
                Kzelf heb hem ook dit jaar. Ga je hem toppen?
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

                  Ziet er tot nu toe veel belovend uit !,
                  Ik maak btw. ook altijd foto's met een tosti ijzer (flauw grapje) Succes!

                  Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

                    Beste medegrowers,

                    Ik zit even op mijn mobiel, internet ligt al dik 1.5 maand bij ons thuis eruit. Ik heb 2 x nlxbigbud in april gezaaid en afgelopen week 2 zaden gezaaid. Kijken of er kwaliteit/groei/bloeiverschil in de periode van de maanden ligt. Waarom ? Omdat ik wil uitvogelen welke maanden het beste zijn voor een autoflower. Dan heb ik volgend jaar een beter inzicht wanneer ik deze ga neerzetten. Verder doen de autoflowers het prima, als het maar rond de 10 graden in de nacht is. De opbouw van de plant zijn lange internodes. tot nu een goed stam/blad verhouding weinig blad. Ik heb 2 big bud zaden langs elkaar in een 7 liter container zitten. Als deze eenmaal goed geworteld is kan ik deze in een 15 l emmer overpotten om tijdens de bloei ze nog wat ruimte te geven.

                    Over hy-seeds.

                    - Goede levering, anoniem aangekomen geen poespas met dure doosjes gewoon in een cone de zaden.
                    - Ik vroeg om als test ieder 2 zaden te krijgen, dit waren van de ak47 en nlxbigbud. Ik heb 5 zaadjes van elke soort gekregen.
                    - AK47, kleine zaden. Er is iets bij mij mis gegaan waardoor ze slecht gekiemd zijn. Dus mijn fout...
                    Ak47 een zaadje is nu de grond in, heeft net zijn kopje laten zien, nu maar hopen dat dit een sterk plantje is.
                    - NLxbigbud: Super kiemtest, 5 van de 5 zaden ontkiemd !
                    - Groeit als een malle, ik schat 3 a 4 cm per 24u. Planten staan nu 2 weken.
                    - Kwaliteit van de zaden is heel goed, net zo goed als rqs of ghs.
                    - Een goede kwaliteit/prijs verhouding, zaden zijn betaalbaar en niet overdreven duur zoals bij sommige online zaadbanken.

                    Conclusie:

                    Mijn mening tot NU toe over de zaden is goed van hy-seeds, doet echt niet onder voor de hele grote zadenbanken en hebben toch een ruim assortiment. Vind het persoonlijk tof dat je als grower zaden kunt testen voor een zadenbank en vooral voor een zadenbank vlak in de buurt . Ik ga volgend jaar zeker weer een soortje van hy-seeds neerzetten !!!!

                    Foto update komt straks of morgen even kijken hoe ik de foto's op de site krijg.

                    @ Lr2 De naam laat mij ook fantaseren over grote dikke harde toppen ! Wie weet, wat er vanaf gaat komen.
                    @ Smokindad: Ik heb gelezen dat je een autoflower het beste niet kunt toppen vanwege de beperkte groeiperiode. Ligt er natuurlijk ook aan hoe groot jij de plant zelf wilt.
                    @younggrower: Ik heb idd een tosti ijzer haha !

                    Verder zie ik wel verschil in sterkte qua plantjes, ik heb 1 nlbigbud die net wat harder groeit en zich beter ontwikkelt als nummer 2. Achja wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

                    Iedereen zonnige en droge dagen toegewenst.

                    Metsenl

                    Comment


                      #11
                      Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

                      Heey pik ik heb ook ak47 autofem van hy seeds nu!! Is te zien op salviaweb.nl/forum ergens
                      Groetjess
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

                        FOTOUPDATE !!!!!!!!!!! mijn bbxnl blaadjes hangen begon nacht te worden

                        NLX stek die de bloei is ingeschoten + plus 2 bbxnl

                        Leuk artikel over het zonnige zuiden hier !

                        http://www.rollingstoned.nl/wiet-kwe...-is-best-fijn/
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Hy-seeds 2 x bigbudxnorthernlight auto en 2 x AK47 auto

                          THE UPDATE:

                          Dames groeien lekker, Kan niet anders met dit weer. Ik zit elke dag langs de dames te genieten, wat ik zie zijn mooie grote bladeren en een mooie opbouw van de rechter bigbud, het zijn 2 planten die langs elkaar zitten in 30L. Heb er voor gekozen om ze fijn wat ruimte gegeven, hebben vanaf zaad in een 7l pot gezeten. Ik vind de opbouw van de rechterplant op de foto mooi. Een hele open structuur een goede verhouding. De heb alleen last van beestjes, iemand tips voor een goed biobestrijdingsmiddel ? Heb al enkele insecten gevonden die mij niet goed bevallen. ik zag een tip om met groene zeep en water een middeltje te maken. Dus ook gedaan en met een vernevelaar over de planten gespoten. Helpt wel, kan er geen meer terug vinden maar ze komen altijd terug. Verder heb ik nog last gehad van veel regen, dus warm en vochtig. En de twee stormen overleefd...
                          De planten groeien goed door, ze krijgen veel zon en hun scheutje water wanneer het nodig is.
                          Ik doe volgende week weer een foto-update.


                          Ik heb ook nog een moneymaker van GHS. Een feminized soortje, groeit ook mooi met dit weer.

                          Op nog vele mooie warme dagen.

                          Mets
                          Attached Files

                          Comment

                          Bezig...
                          X