Re: Zelf gemaakt afdak voor de ladies buiten 
heb je zo gele plakplaten gezet in uw Kas?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ja maar dan gaan ze in september wel naar mijn veranda waar ze het licht nog krijgen die ze nodig hebben maar daar staat een blazer al klaar voor dan. Hem namelijk geen zin in toprot
heb je zo gele plakplaten gezet in uw Kas?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ja maar dan gaan ze in september wel naar mijn veranda waar ze het licht nog krijgen die ze nodig hebben maar daar staat een blazer al klaar voor dan. Hem namelijk geen zin in toprot




. hehe
Comment