Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

    Korting op 420shop
    Nou hop na een introductie meteen een paar foto's online gooien denk ik dan maar.

    Ik was al (te) vroeg begonnen dit jaar met het opkweken van een paar plantjes in maart. Ik heb tijdelijk een 30W LED floodlicht gebruikt als assistentie in het omhoog in plaats van opzij groeien. Ik was begonnen met 2x Dark Devil en 1x Ultra Critical (promozaadje) Er had ook een Red Poison moeten opkomen maar die had er geen zin in



    Na 2 weken:


    Zelfde week eerste zonnige dag! Ook meteen de introductie van mijn balkon! Als het ware is het een omgekeerde dakuitbouw. In plaats van een bak op het dak is het een soort bak in het dak van ongeveer 3 meter breed en 1,5 meter lang. De eerste helft van de dag is er geen zon. Vanaf 12.00 krijgen de planten veel zon pas tegen zonsondergang hebben alleen de hoogste plantjes nog direct zonlicht. Niet optimaal lijkt mij, maar wel mooi afgeschermd voor te harde wind enzo.


    Week 3:


    In week 4 ging ik de boel verpotten en heb ik helaas bij een plant de wortel afgebroken een andere plant die wel gezond was heb ik als verjaardagscadeau aan mijn zus gegeven! (inmiddels zit die vol met beestjes maar de bloei is mooier (paarser donkerder) Aan het eind heb ik er 1 foto van.

    De zielepiet.

    Ultra Critical

    Wat een droef stel zo


    Een maandje geleden ben ik overnieuw begonnen met alleen nog de mutant (gebroken wortel) in mijn bezit:


    En er zijn nog wat andere plantjes bijgekomen (pepers tomaatjes basilicum knofbieslook). De kleintjes in het groene bakje waren tijdelijke oppasplantjes.


    Voor mijzelf heb ik nu staan: 2x Dark Devil (1 nieuw 1mutant) 1x Red Poison 1x Money Maker en 1x Cream Caramel. De Dark Devil en Red poison staan in 50L smartpots De bedoeling is dat als zij klaar zijn de MM en de CC naar de smartpots worden overgeplaatst. De aarde die ik gebruik is allmix van bio-green en de voeding is de bio lijn van plagron (box) met als extra guana bat-extract van no-mercy.

    Dark Devil Mutant is bijna klaar. Het wordt wel een heel kleine opbrengst en helaas niet zo paars/zwart geworden als de gezonde plant.




    De Dark Devil bij mijn zus ziet er op de beestjes na mooier uit!


    Ik ga vanaf nu dit topic ongeveer om de 2 weken updaten met als hoofdrol de Dark Devil en de Red Poison. Hopelijk kunnen jullie er net zo van genieten als ik!
    Attached Files
    Last edited by Balkonanas; 21 June 2014, 20:54.

    #2
    Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

    Ik ben vanmiddag nog even langs gegaan bij het logeeradres van de ultra critical. Nu ongeveer 1,5 maand geleden dat hij uit de pot en de volle grond is gegaan. Gegroeid als een wietplant! Er staat van een andere donateur nog een ander onbekend nichtje naast.
    IMG_1447.jpg
    IMG_1480.jpg

    En een vraagje ik maak me geen zorgen maar wat betekent het als je blad van binnenuit geel word zoals deze?
    IMG_1461.jpg

    Comment


      #3
      Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

      Ik ga je dark devils en red poison volgen ik hoop voor je dat je nog meer mooi paarse pheno's treft!


      Sent from Tapatalk

      Comment


        #4
        IMG_1558.jpgIMG_1559.jpg

        Dan 1 van de hoofdrolspelers in dit verslag. DarkDevil. 5 weken oud. Oh wie is dat in het raam? Nou dat ben ik dus hooi! Op de close up al goed te zien dat de toppen paars groeien.
        IMG_1562.jpgIMG_1565.jpg

        Dame nummer 2 is RedPoison. Ook 5 weken oud. Helaas met een groei achterstand door een vermoedelijk virus. Helaas nog geen paars/rode kleur in de bloemen maar al wel in de stam. Gaat hopelijk vanzelf de goede kant op!
        IMG_1560.jpgIMG_1561.jpg


        Ook in de close up, de cream caramel f1 en de money maker. De plantjes zijn ook al ruim 2 weken oud maar zijn erg laat overgepot. Ik heb bewust gekozen voor een beetje groei achterstand tegenover de darkdevil en redpoison, omdat ik geen haast heb en ze uiteindelijk ook nog eens overgepot moeten worden naar de potten waar nu de rode dames in staan.
        IMG_1564.jpgIMG_1563.jpg

        Comment


          #5
          Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

          Lekker man, mooie kleuren in die dark devil! Om met je gezicht op de foto te gaan, tja, vind ik onverstandig, maar ieder zijn ding.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

            Mooi die darkdevil! Het is altijd een goed teken als je vroeg in de bloei de paarse kleur spot. Dan weet je dat ze erg donkerpaars wordt
            Lekker zoet is dat, ga zo door he!

            Comment


              #7
              Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

              Thnx en Thnx! De DarkDevil gaat goed, en word volgensmij ook echt heel donker deze keer. De RedPoison ben ik nog niet van overtuigd. Misschien word dat toch een green poison (kan gebeuren toch?)
              (over die foto, ik ga er van uit dat het onherkenbaar genoeg is en er vanuit de dienende arm der wet geen tot weinig aandacht aan mij besteed zal worden)

              Comment


                #8
                Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

                ziet er lekker uit daar!! komt helemaal goed met je dochtertjes
                groetjess pik
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  IMG_1574.jpgIMG_1577.jpgIMG_1580.jpgIMG_1581.jpg


                  De RedPoison
                  IMG_1575.jpgIMG_1578.jpgIMG_1584.jpgIMG_1583.jpg


                  De CreamCaramel F1
                  IMG_1576.jpgIMG_1582.jpg

                  Tot de volgende keer!

                  Comment


                    #10
                    Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

                    Dit topic word afgelast wegens regen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

                      Neeeeee leven je planten nog??
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

                        rot?

                        thugz
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          #13
                          Re: Balkonanas 1e kweekverslag (Dark Devil, Red Poison, Cream Caramel)

                          10 dagen op vakantie geweest. De RedPoison heeft de regen niet overleefd 50% rot. Geen zin in watercuren. De DarkDevil was er nog niet klaar voor maar kon ik ook niet droog zetten. Toen ging ik even naar lowlands. Ik kwam terug en de plant zat vol met bladluis en witte vlieg. En weet ik veel welke andere beestjes. Van beide planten heb ik misschien 2 takken met een paar (handjevol) topjes weten te redden. Tja het is een kutzomer voor autoflowers en kwekers die de plant niet binnen kunnen zetten. Nu heb ik gelukkig nog de MoneyMaker en de CreamCaramel en de UltraCritical bij vrienden doet het ook heel goed.
                          Hopen op een mooie nazomer!

                          Comment

                          Bezig...
                          X