Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #76
    Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

    Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel
    Hopelijk voor jouw die niet al te veel hé vind dat wel best grappig,jou quote,dat weed enorm kan stinken,typisch women opmerking bij ons zeggen ze dan,zeg niet te gauw,tis weer een vrouw
    He Soulrebel, ik kweek voor mijn zonen en ben vorige maand voor het eerst stoned geweest in mijn leven. Wel vapend via de volcano want ik rook niet
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #77
      Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

      huh dat wist ik dus niet van jouw en ik die dacht,dat Stemma een verstokte blowster was maarja,zo leert men iedere dag bij hé,irl ken je de mensen hier niet persoonlijk en dat hoeft ook niet voor mij,alhoewel sommigen,zo nu en dan wél héééél nieuwsgierig zijn leuk een moeder die weed kweekt
      Ach die vapo wil ik ook ooit,maar momenteel,als alleenstaande papa,te prijzig voor mij
      Tot laters Stemma,have fun

      Cheers!
      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
      He Soulrebel, ik kweek voor mijn zonen en ben vorige maand voor het eerst stoned geweest in mijn leven. Wel vapend via de volcano want ik rook niet

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #78
        Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

        Bedankt mannen, we houden de moed erin !

        @soulrebel, mijn zoon heeft de volcano van zijn eigen geld kunnen kopen,
        met als voordeel dat ik ook eens een ballonnetje kan proberen

        Update 23 november

        Eergisteren kon ik klein blaadje lostrekken, eigenlijk viel hij er zelf van af. (herfst...)
        Geen toprot te bekennen. Vanmiddag weer een los blaadje en wat donkerder plekjes te zien, dit maar even binnen verder inspecteren. Onder "groot licht" kon ik ook niets ontdekken.
        Ik dacht bij mijzelf, pluk het bovenste stukje er maar af en ga dat eens verder bekijken...

        Hier de foto's;

        Hier met zonder top
        P1010362.jpg



        de top en haar crop, donkerder plekjes zijn goed te zien
        P1010357.jpgP1010357a.jpg


        Tja, zo te zien geen toprot.....

        Dan maar net doen of ik er veel verstand van heb, ik speel graag doktertje dus we pakken microscoop er maar bij
        P1010343.jpg


        Een donker plekje en het restant van een eerder losgelaten blaadje ??
        Snap_2.jpgSnap_1.jpg


        Ook hier zie ik geen schimmeldraden ?
        Zien jullie hier nog iets bijzonders ?

        Het is 4 weken geleden dat ze voeding/boosters of extra water heeft gehad,
        toch lijkt ze geen tekorten te hebben en voelt de pot nog zwaar.

        Zal haar zo klein beetje voeding en water geven en dan gaat ze maar weer de tuin in.......
        Last edited by Stemma; 23 November 2014, 16:09. Reden: Goed plaatsen van foto's
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #79
          Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

          licht het aan mij of zijn de foto`s niet zichtbaar?
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #80
            Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

            Op je wenken bediend Thugz !

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Toch de fertometer en moistmeter maar even op meerdere plaatsen gebruikt.
            Fertometer gaf oranje aan, moistmeter moist en wet.

            Toch maar 200 ml water gegeven met aangepaste hoeveelheden biogrow, biobloom en fishmix ca 1 a 1,5 ml
            en van de boosters algamic en bioheaven 5 ml. Hierna de plantjes goed ingespoten met Vital van ecostyle

            Na 10 minuten stond de fertometer weer op groen en de moistmeter zoals verwacht op wet.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • de oerhippie
              Ultra Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 2132

              #81
              Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

              Hoi Stemma,

              We hadden het er nog over gehad.
              Ga het plantje oogsten, maar je hebt net weer wat voeding gegeven.
              Dan zit er niks anders op dan je aarde spoelen met water.
              Het liefste ergens binnen om eventueel meerdere schimmels te ontlopen.
              Kan je haar niet in de schuur zetten?
              Ja, als je buiten bij je plantje bent geweest kan je ook schimmels mee
              naar binnen nemen ivm zaailingen die ontkiemen binnen en uit gaan komen.
              De kans verhoogt wel meer schimmels als je de aarde een goede slok water geeft,
              dus wat is wijsheid? Of nog even een weekje ofzo laten staan en wat water geven.
              Ik weet niet wat je gaat proeven als je net nog voeding gegeven hebt.
              Ach, je zei dat er amper nog wat aanzat maar het gaat om het principe .

              Veel geluk met het plantje, er is nog hoop !
              Last edited by de oerhippie; 26 November 2014, 19:03.
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #82
                Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                Het is niet uit te roeien; het zotte idee dat planten mest kunnen eten en dat je dat dan zou kunnen proeven.

                Ik heb nog nooit een boer gezien die voor de oogst z'n grond / substraat gaat spoelen...................
                Dit is nu echt weer wiet gerelateerde non-sense.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #83
                  Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                  Dan heb ik toch het woordje bio over het hoofd gezien ....
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #84
                    Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                    Bij minerale voeding geld het zelfde.
                    Als een plant mineralen opneemt is dat omdat hij deze nodig heeft.
                    Hij doet daar dus wat mee. N wordt o.a. gebruikt om eiwitten te bouwen, K is nodig bij de omzetting en verplaatsing van suiker/zetmeel. Enz.

                    Als jij tomaten koopt komen die echt niet van een "gespoelde" steenwol mat.
                    Roep je dan ook: "Ik proef de kalinitraat?" Of: "Warempel ik proef bitterzout"

                    Kortom, wietgerelateerde prietpraat die maar niet ophoudt.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #85
                      Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                      Oorspronkelijk geplaatst door HJM
                      Bij minerale voeding geld het zelfde.
                      Als een plant mineralen opneemt is dat omdat hij deze nodig heeft.
                      Hij doet daar dus wat mee. N wordt o.a. gebruikt om eiwitten te bouwen, K is nodig bij de omzetting en verplaatsing van suiker/zetmeel. Enz.

                      Als jij tomaten koopt komen die echt niet van een "gespoelde" steenwol mat.
                      Roep je dan ook: "Ik proef de kalinitraat?" Of: "Warempel ik proef bitterzout"

                      Kortom, wietgerelateerde prietpraat die maar niet ophoudt.

                      dus planten `spoelen is eigenlijk niet nodig`?
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #86
                        Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                        Geef maar eens een weekje PK13/14 aan het eind, dan praat je wel anders. Dat merk je wel, bijv. aan de scherpe steken in je keel.
                        Tot het eind voeding geven beïnvloed de smaak, of het je wat uitmaakt is wat anders.
                        Net zoals tomaten "uit eigen tuin" ook altijd veel beter smaken dan die van de winkel.

                        Je kunt wiet roken voor het effect, of bijv. olie van maken, maar ik geniet ook graag van de pure smaak.

                        BTW. Dit is NIET gebaseerd op een IDEE, dit is de praktijk !
                        Wat je leert op scholen is een idee, een theorie.
                        Last edited by QnQ; 28 November 2014, 15:04. Reden: geen idee ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #87
                          Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                          Bedankt HJM voor de wijze woorden .

                          Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • thugz
                            Amazing Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4284

                            #88
                            Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                            ja dat dacht ik ook.
                            heb al eens weed gerookt die te weinig gespoeld was een dag of 4 en dat proefde je toch ook heel goed
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #89
                              Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                              Ik vind de vergelijking niet opgaan,is als appels met peren vergelijken
                              Het ene rook je,het ander eet je op moest je weed opeten,zou je er ook geen rekker van proeven

                              Cheers

                              Comment

                              • HJM
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 3714

                                #90
                                Re: Op de valreep, Danish Snow regulier (Danish Passion X Auto AK Snow) van AQS !

                                Je ziet Oerhippie, al mijn jaren in het vak en 9 jaar scholing is niet genoeg om dit idee uit de wereld te helpen.
                                Maar goed dat het mij geen ruk uitmaakt hoe een ander kweekt
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...