Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Administratief, alweer: Bloei lichtelijk begonnen in de P#2; er zitten haren in de groeiende topjes, de PPP zit er tegenaan; wel al groene sprieten, maar de witte haartjes komen overmorgen pas.

    Vandaag nog eens even flink knakken, en de plantwonden gaan insmeren met zeezoutvaseline.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Oke oke zeezout vaseline .... maar lr2 alle zout kwam toch ooit uit de zee dus dan is al het zout toch zee zout annyhow zoutvaseline.. ga ik onthouden thanks man

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      K-007
      Kishan's kijkdoosje

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Mja.. alle zout komt volgens mij ook uit de zee, een jaar of een miljoen jaar geleden.. het enige verschil wat ik zie is dat zeezout ongeraffineerd is.
        Keltisch zout net zo.. dat is gewoon zeezout met een spiriwiri prijs. En badzout is gewoon zeezout met olie waardoor de prijs tientallen keren over de kop gaat.
        Maar ok, back on topic.

        Waarom zout vaseline LR2? Puur omdat het langer blijft zitten dan bijv waterstof peroxide spray of heb je ook andere redenen?
        Het sealed wel mooi natuurlijk, maar dat doet paraffine ook. Er zal een meerwaarde aan zitten anders doe je het niet.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Dat denk ik ook Laukr, er zit hier en daar wat handige informatie verstopt in de lappen tekst.
          Vooral in het begin is er veel wijsheid te vinden, naarmate het jaar vordert neemt dat steeds meer af

          Voor de eigen administratie, waar jullie niets mee kunnen: fungicide test gestart vandaag, circa 4 druppels op een liter.
          Hey LR, leuke quote ghehe .
          Gaat zn gangetje hier zo te zien he, benieuwd hoe je vlammetjes gaan bloeien.

          Zet em op met de knak en veel geluk !


          Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
            Mja.. alle zout komt volgens mij ook uit de zee, een jaar of een miljoen jaar geleden.. het enige verschil wat ik zie is dat zeezout ongeraffineerd is.
            Keltisch zout net zo.. dat is gewoon zeezout met een spiriwiri prijs. En badzout is gewoon zeezout met olie waardoor de prijs tientallen keren over de kop gaat.
            Maar ok, back on topic.

            Waarom zout vaseline LR2? Puur omdat het langer blijft zitten dan bijv waterstof peroxide spray of heb je ook andere redenen?
            Het sealed wel mooi natuurlijk, maar dat doet paraffine ook. Er zal een meerwaarde aan zitten anders doe je het niet.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Duidelijk!
              Baas in eigen brein.

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Mooie uitleg LR2, bedankt.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Indd!! Thanks

                  Comment


                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Balkon-kweek 2015

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        IMG_20150901_163502.jpg
                        Het blok P#2, hier en daar wat manke takken van het knakken. Dat rijmt, dus het is waar. Wat je hier ziet, is ongeveer de helft. Ik krijg het niet op beeld zonder ladder.

                        IMG_20150901_163451.jpg
                        PPP
                        IMG_20150901_164157.jpg
                        Bloei in de P#2
                        IMG_20150901_164241.jpg
                        Bijnabloei in de PPP. Let goed op het verschil tussen hierboven, en hier onder. De PPP bloeit dus nog niet. De WR#2 hier beneden, zit in de 'eerste week' van de bloei. Net als de P#2 verder omhoog.
                        IMG_20150901_075856.jpg
                        Mee-eter en bloei in de WR#2. De toppen beginnen pas net te groeien. Als ik bloeivoeding zou gaan geven, zou ik nu nog twee weken wachten.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          Mooi hoor lR2!! Volgend jaar ga ik ze ook zo trainen! Grappig die sprinkhaan.. Hier heb ik er ook een paar gespot.. Eten ze vd toppen??? Nee toch?

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            Hehe ken dat probleem lr2. De mijne is ook goed verbreed Door te knakken. Wordt toch ook al heel lastig om ze van bovenaf op 1 foto te krijgen.

                            Mooie plantjes. En fijn dat bloei er is. Met wat geluk. Want volgens mij krijgen we een slechte nazomer.

                            Thugzz
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Ik denk het ook thugz. Maar goed, de warmte van afgelopen dagen belooft misschien ook wat. Ach, we zien het wel. We kunnen er toch niets tegen doen.
                              Ik ga geen zeiltjes spannen of datsoort onzin.

                              @Renzemens: Die sprinkhaan heeft daar dus zeker 6 uur gezeten. Geen hapje uit het blad of de pistils, geen poepje te bespeuren. Ze zullen vast wel wat knabbelen hier en daar, maar daar zie ik niets van. De zonnebloemen die tegen de WR#2 stonden te schuren, hebben wel schade achtergelaten op het blad. Dus al met al, is er weer iets op het lijstje waar ik anticare van ben.

                              Ik zie het als een teken van een gezonde tuin!
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Das een struiksprinkhaan nimf en behoort tot de familie van de sabelsprinkhanen. Die zitten idd vaak dagen aan een stuk op het zelfde plekje. De Struiksprinkhaan is een planteneter maar ik zie er hier nooit verschrikkelijk veel schade van. De jonge dieren zitten vooral op lage struiken en planten. Ze eten vooral bloei en blad van zachte kruiden. Hier zit die liever op de rabarber dan op me wiet overigens. De oudere nimfen en volwassen dieren immigreren naar de boomlaag waar ze leven van de bladeren van o.a. berk, eik en bramen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X