Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Zo, die hebben er zin an. Met dit mooie weer zullen ze wel lekker gaan ook.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #62
      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Mwa, ik heb het idee dat ze al een week stilstaan. Ze komen boven, persen er een bladsetje uit, en ze gaan in rust. Wel leuk om te zien hoor! Ondertussen liggen de pepers in de propagator, sphagnum op kweek gezet voor de grondmix. Nu zit er niks anders op dan geduld hebben.

      Vandaag nog wat gebrowsed door zadenbanken, maar damn, er zijn in een jaartje even 2000 soorten bijgekomen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #63
        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Thanks voor je foto's .

        Er zijn er al wat boven, en die nietbloeiers van binnen ook buiten gezet.
        De andere foto's spreken voor zich, er is iig ook al wat kleur te bekennen !
        Ja, de rem zit er nog op LR, deze week een lekker zonnetje dus das weer meegenomen .

        Hippie .
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #64
          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          Hier in huis werd al gefluisterd dat we morgen de 18 graden aan zouden tikken. Ik heb zojuist de derde mug doodgeslagen. Nu nog wachten op de zwaluwen. Niet om dood te slaan, maar om de zomer in te luiden.
          Gelukkig is mijn pa zo'n hemelstaarder dat het me alsnog wel verteld wordt als ik niet op zit te letten

          Waar het mij vooral om gaat, is dat ik een excuus heb om buiten te gaan zitten met een bak troost. Daar hoeft het maar 15 graden en een beetje zonnig voor te zijn gelukkig.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #65
            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Ik heb zojuist de derde mug doodgeslagen. Nu nog wachten op de zwaluwen. Niet om dood te slaan, maar om de zomer in te luiden.

            Comment


              #66
              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Jaaaaa start schot ZOMER !

              zaaien dus !

              10 uur nu , naar buiten en KOFFIE !

              Grtz Budha

              Comment


                #67
                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Enneh??
                Ik ben effe naar buiten geweest voor koffie. Niets veranderd. Behalve dat een hele zool drie planten vertrapt heeft. Kan diegene ook niets aan doen; de bedoeling was goed. En zulke kleine plantjes, ach, wie mist die nou? Een soort postnatale abortus. Gevoelig onderwerp LR2, zet afleiding in.Wat een feest!Wat gebeurt er nog meer?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #68
                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Net even je buiten en binnen avonturen gelezen, met die goede schrijfstijl vlogen die erdoor
                  Dus als het goed begrijp is die WR generaties tot 1.85m gegaan maar ergens zeg je "ondertussen moesten ze al 2.5m geweest zijn " ofzo (een vd laatste berichten van het outdoor topic)
                  Dus die WR tot 2.5 meter gaan en dit als autoflower, en die punisher is dus een verdere versie op de WR maar nu 100% autoflower
                  En hopelijk met behoud van vorige eigenschappen,
                  Ja man als dat gaat werken heb je toch wel een miniwondertje gemaakt, autoflowers van 2.5m :eek:

                  Comment


                    #69
                    Re: LR2's Garden of Eden 2015



                    Maar je hebt tenminste de koffie
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      #70
                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Dus als het goed begrijp is die WR generaties tot 1.85m gegaan maar ergens zeg je "ondertussen moesten ze al 2.5m geweest zijn " ofzo (een vd laatste berichten van het outdoor topic)
                      Als ik niet geknakt had, kwamen ze tot de schutting op 6 juli (dat was de tweede/derde week bloei), die schutting is 2 meter en een beetje. Als ze niet dood was gegaan, was die 2.5 meter (van wortel tot top, niet totale hoogte want: knakken) toch wel behaald.

                      Dus die WR tot 2.5 meter gaan en dit als autoflower, en die punisher is dus een verdere versie op de WR maar nu 100% autoflower
                      Ik heb de punisher #3 nog niet gezaaid, maar de hoop zit er wel in ja. Om deze gegevens:
                      - De WR#2 haalde binnen slechts 70cm, buiten dus 2.1m+ (toename van +/-300%).
                      - De Punisher #2
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #71
                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        Interessante dinges, hopelijk krijg je met je nieuwe generatie nog meer eruit en hopelijk wat stabieler,
                        Want dat van die herma's bij rugelier zaad klonk me wel wat jammer aangezien je aan die strain zo te zien al lang bezig bent met opbouwen en verbeteren

                        Comment


                          #72
                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          Nouja, met FEM als basisgenetica mag je dat verwachten. Als het goed is, ben ik daar de volgende generatie van af. Dan zitten we inmiddels bijna 4 generaties van de fem vandaan. Alle allelen (die Aa, aa, aA, AA) zouden dan ongeveer eenzelfde geslachtsverhouding moeten hebben.
                          Maar dan nog, de herma's pik je er wel zo tussenuit. Ik ben al lang blij dat ik autoflowers van formaat heb, en dat er zowel zuivere mannen als zuivere vrouwen uit komen. Zolang ik de herma's weg blijf gooien, moet dat in een generatie of 2 opgelost zijn.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #73
                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            Misschien iets om die WR#2 van een jaar ouder in de palmzaden ontkiemer te doen?
                            Ik las daar bij CeBep en HJM goede dingen over en heb het daarom ook gekocht.
                            https://www.123zaden.nl/subpagina.ph...&produkt_id=87
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              #74
                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Stel dat je droomsoort een succes word, dus 100% AF, dikke 2m en non herma,
                              Enige feminizeer plannen ?
                              Ik denk dat dan toch 90% van het forum die buitenkweekt interesse zou hebben
                              De naam en het idee zijn alvast een shot in de roos

                              Comment


                                #75
                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                                Misschien iets om die WR#2 van een jaar ouder in de palmzaden ontkiemer te doen?
                                Ik las daar bij CeBep en HJM goede dingen over en heb het daarom ook gekocht.
                                https://www.123zaden.nl/subpagina.ph...&produkt_id=87
                                Dat heb ik - in zuivere vorm - in huis ja. Maar ik gooi ze gewoon in de peroxide oplossing en dan zien we wel. De zaden zijn in de vriezer bewaard, dus eigenlijk zou er weinig vergaan moeten zijn. Met hormoontjes kun je altijd gestuntel krijgen, en dat wil ik een beetje voorkomen.

                                @Grinderke: feminiseerplannen heb ik wel, maar vooralsnog alleen voor de bubblekush. De WR moet eerst stabiel zijn en 0% herma's opleveren. Dan pas ga ik daar aan denken.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X