Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Cannabis is geen lichtkiemer, het kiemt zowel in het licht als in het donker. De wortel wordt voornamelijk gestuurd door gravitropisme en niet zozeer door fototropisme.
Dat gaat toch nooit passen in een tomaten kasje?
Ik zou een viertal pc fans nemen. In elke hoek 1 monteren zodat je een circulerende luchtstroom hebt.
Ik heb vorig jaar ook een soort van formaat "tomatenkasje" voor autoflowers in elkaar getimmerd en ik zat te denken aan een kleine fan met een zonnepaneeltje. Zoiets http://www.dx.com/p/solar-powered-co...ats-caps-14570 , zou toch moeten werken zolang ie maar droog hangt er geen condens op vormt? Blijft het mooi koel in de volle zon en er is een beetje airflow voor de plantjes
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Nope ziet er veel slechter uit steeds, ben t weekend niet thuis dus heb dr in de aarde gedaan, verwacht niks meer dus laat em daar lekker zitten, hopen voor een wonder, ga nieuwe bestellen
Volgende ga ik gewoon 12u int water leggen en dan in de aarde doen.
Als je de 44 graden hebt gehaald, meerdere keren, dan is de kans klein dat je zaadje nog leeft.
Volgende keer meteen in de grond, en hou er gewoon rekening mee dat het 21 dagen kan duren voordat ze bovenkomen.
Als je echt een vaste hand hebt, doe ze dan in water met een scheutje (2-3 theelepels per glaasje) 3% waterstofperoxide. Dan kiemen ze prima in water, iets sneller dan normaal. Die vaste hand heb je nodig om de zaadjes uit dat water te pulken en ze zonder te beschadigen in de grond te stoppen. Maar voorkiemen is echt niet nodig. In de vochtige (niet nat!) grond moet het vanzelf gaan.
Maar een punt blijft; geduld heb je écht nodig. Na het kiemen moet je nog minstens 2 maanden zitten wachten op je oogst. Dus als die paar weken al teveel zijn, kun je misschien beter klimop gaan kweken, of tomaten ofzo Dan heb je iets om mee bezig te blijven, terwijl je de wiet met rust kan laten.
Comment