Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

    Korting op 420shop
    Poepzak is terug!!
    Vandaag 1x Amnesia Autoflower en 1x AK47 Autoflower van Hy-seeds.nl geplant.
    Na vorig jaar een erg goed en erg lekker wietje van de ak47 te hebben geoogst heb ik besloten dit jaar mijn laatste zaadje ervan te planten.

    20150408_132001.jpg

    Links Amnesia Autoflower, rechts Ak47 autoflower.

    Meer info volgt!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

    Leukk, succes ik ga volgen!
    Welke breeder komen ze van?

    Of is hy seeds een breeder?

    Comment


      #3
      Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

      Mooi dat je er weer bij bent ! Suc6 met je nieuwe kweek .

      kom er bij zitten , grtz Budha

      Comment


        #4
        Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

        succes man , komen er nog meer plantjes?
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

          thx hypnotized! ja volgens mij is hy seeds de breeder. anders verkopen ze het gewoon en dan weet ik de breeder niet, maar was in ieder geval heel blij met het resultaat vorig jaar.
          budha gezellig!! dankjewel
          heey inti dankje, voorlopig blijft het even bij deze 2 (heb nog een mystery autoflower zaadje te kiemen gelegd maar die doet vooralsnog niets) en dan als het echte zomerweer eraan komt zaai ik de auto bubble van femaleseeds.
          ik ben van plan om nog later in het jaar een paar eigen kruisingen te zetten van 2013, die zet ik pas later omdat ze anders weer te groot worden zoals vorig jaar.
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

            Gezellig, de poepzak weer buiten aan de slag, ik ga dit jaar even mee volgen, is er nog plaats in de tuin?
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              #7
              Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

              Die amnesia vond ik qua smaak erg lekker. Maar het effect was mij te heftig. Ik kreeg er echt een soort kater van als ik 'm in de avond rookte.

              Wel mooie soortjes verder. Ik kijk lekker mee. Veel plezier poepzak!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                dankje witte zeker is er nog plaats, voor plantjes word het krap maar bezoek mag altijd
                thanks LR2, dat is mooi om te weten hou wel van erg sterke soortjes

                heb vandaag een kasje gemaakt van hout, moet maandag alleen nog van die folie halen dan is ie af.
                daar komt de auto bubble van femaleseeds in die ik vandaag tussen de watjes heb gelegd.
                met dit kasje hoop ik de auto bubble mooi te kunnen afbloeien zonder last van regen te hebben
                misschien moet ik wel gaan knakken o.i.d. om ervoor te zorgen dat de hoofdtop niet tegen het 'dak' komt\

                de ak47 en amnesia autoflowers staan lekker buiten te genieten van het zonnetje en alles gaat lekker
                volgende update fotos
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                  Succes!

                  Comment


                    #10
                    Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                    thanks dieseltj!!!!

                    UPDATE

                    daar zijn we weer!! het kasje is inmiddels al enkele dagen af en staan in de tuin. hier heb ik de volgende plantjes in staan:
                    3x blueberry autoflower AQS (regular)
                    1x auto bubble femaleseeds (feminised)

                    20150428_101012.jpg20150428_101005.jpg
                    in de 3 grote potten staan de blueberry autoflowers, in het kleine potje de auto bubble van femaleseeds.
                    de auto bubble ga ik nog overpotten, de blueberry's niet. ben erg benieuwd naar hoe die het gaan doen.
                    mocht ik een mannetje krijgen en alles gaat goed met de auto bubble, dan laat ik die deels bestuiven door een blueberry. dat lijkt me een erg mooie kruising (auto bubble heb ik vorig jaar gekweekt, super super wietje)
                    het enige wat ik nog moet veranderen aan het kasje is het dak. aangezien het de laatste dagen zo geregend had lag het vol met regen en was het ingezakt waardoor de plantjes alsnog nat werden. Zodra ik tijd heb ga ik het dak verstevigen zodat het niet meer gebeurt of misschien gewoon een heel nieuw dakje maken, is toch maar klein

                    En last but not least, de amnesia autoflower (links) en ak47 autoflower (rechts) van hy-seeds. hiermee gaat alles prima, niet veel over te melden.

                    20150428_101032.jpg
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #11
                      Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                      Goed bezig , altijd mooi die jonge plantjes !

                      Comment


                        #12
                        Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                        Thanks! ja ze gaan lekker, de auto bubble heeft nu ook een fatsoenlijke pot (10 liter) en de ak47 en amnesia gaan ook heel lekker
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #13
                          Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                          Ga je de Red Purps nog zetten deze zomer?

                          Comment


                            #14
                            Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                            Zelf ook eens een kas gemaakt op deze manier en hetzelfde probleem met het dak gehad. Dat heb ik toen opgelost met twee pvc buizen, die net iets langer waren dan het diagonaal van het houten dakframe. Deze zo geklemd dat het zeil bol ging staan, even een touwtje op de kruising en de buizen blijven bij elkaar. Ging helaas het maar 1 seizoen mee, doordat het pvc half verteerde door de zon denk ik.

                            Succes met de kweek!

                            (Zou wel leuk zijn om een paint tool te hebben trouwens op zo'n forum)
                            Balkon-kweek 2015

                            Comment


                              #15
                              Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble

                              @odessa weet ik niet zeker, waarschijnlijk wel als de autoflowers bijna klaar zijn

                              @ppmbuzi heb het al opgelost met hout, zal de volgende update ook een foto van de kas maken


                              20150511_133148.jpg

                              Hier linksboven de auto Ak47, rechtsboven de auto amnesia en in het midden onderaan staat de auto bubble

                              20150511_133157.jpg
                              hier zijn de 3 blueberry's van aqs
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X