Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diamond girl - kweekverslag 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Diamond girl - kweekverslag 2015

    Korting op 420shop
    BUITEN KWEEK VERSLAG met diamond girl van Green house. ik ga er 2 in de volle grond zetten & 3 in Speciekuipen van 50L.
    ik heb 4 Zakken All mix & 1 zak Light mix omdat dit het enigste is wat ik kon krijgen.
    & de zaadjes heb ik net in een bakje gedaan met Toilet papier & Folie er overheen ze staan nu in het vensterbank kamer temperatuur is 19graden als ze zijn ontkiemt ga ik ze in stek en zaai grond stoppen met 1l potjes Iemand nog tips/suggesties alles is welkom


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

    Meng de onderste 5cm van de stekgrond vast met lightmix. Verder nog geen tips te bedenken.

    Succes!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

      Zijn 1l potjes niet te groot ze gaan van zaai en stekg grond met 5cm lightmix thnks voor de tip LR2 naar 6,5l lightmix en dan in de All mix?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #5
        Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

        okee ik begrijp dit maar als nog heb ik geen informatie kunnen vinden over de grote van de potten en welke grond alleen maar hoe en Waneer verpotten dus dat is dan ook geen duidelijke informatie voor mij kan ik ze van zaai en stek grond 1l pot gelijk overpotten naar de volle grond (All mix) of van zaai en stek grond 1l pot naar Lightmix 6,5L en dan in de volle grond (All Mix)?


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #6
          Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

          Doe toch gewoon wat man, een klein kind heeft nog meer zelfvertrouwen... Je stelt drie of vier maal dezelfde vraag en lijkt het antwoord nog niet te begrijpen. Tja, vind je de info niet of....?
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #7
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #8
              Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #9
                Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

                Comment


                  #10
                  Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

                  Duidelijk


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                    #11
                    Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

                    Hoe kom je eigenlijk aan je nickname, je komt over als een domme wout die niet weet waar ie niet thuishoort.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      #12
                      Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

                      Anymouse je bomberdeerd het hele forum hier met je vragen over grond. Je hebt ook al heel veel antwoorden en oplossingen gekregen. Ben je zo onzeker of wat? Doe gewoon iets komt allemaal goed!
                      Geef je plantje wat grond water en klaar. Wiet is onkruid dat groeit toch ook overal en nergens....

                      Comment


                        #13
                        Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

                        De die op forums (meest wietforum) af en toe eens meekijken weten echt wel wat van wiet kweken @witte
                        Anyhow, dit is een kweekverslag, dus Anymouse, laat het maar zien !
                        We zijn benieuwd wat je allemaal gaat doen en wat fotootjes zijn altijd leuk.
                        "Een klacht moet je zien als een kans", zei m'n baas altijd.
                        Succes.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #14
                          Diamond girl - kweekverslag 2015

                          Zaadjes zijn ontkiemt 5 van de 5 hebben wortels laten zien. Potten gevuld met 1. 20% lightmix 80% zaai en stek 2. Hetzelfde 3 50% lightmix 50% zaai en stek grond 4 & 5 alleen zaai en stek grond besproeid met regen water en in 2 bakken gezet voor het vensterbank verwarming staat op 22. Zaaien doe ik als de potjes en water op juiste temperatuur zijn.


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                            #15
                            Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

                            zaadjes zitten in de potjes En staan voor het vensterbank als het wat mooier weer is zet ik ze in de schuur
                            Voor het raam en dan snachts zet ik ze binnen neer omdat het in de schuur bloedheet is daar houde kleine plantjes van een broeikas effect toch?


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment

                            Bezig...
                            X