Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plantjesi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

    Denk dat dat net toevallig zo uitkomt, misschien vergelen er wel meer.. je ziet het wel. Als niemand van de JD lezers heeft gezegd dst het helemaal verkeerd gaat en je zelf ook niks kunt vinden dan gaat het vast wel goed.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
    - Kweekverslag 2015

    Praten tegen je plant helpt!

    Comment


      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

      Okej hoop ook dat het niets is hoor :p
      Hier nog wat foto.s van plantjes.
      Greets2015-06-20 09.55.42.jpg2015-06-20 09.56.18.jpg
      buitenkweek 2015

      Comment


        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

        Blaadjes aan de binnenkant die vergelen...... De plant gaat hier dan de bouwstoffen uithalen om ergens anders te gebruiken.....
        Oorzaak : voeding (stikstof) tekort of wortels te nat.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

          Thanks qnq ga ze dagje of 2 zonder water zetten. Dan eens kijken als niet weg is meer voeding geven.
          Hier nog en groeps foto 2015-06-20 15.07.54.jpg
          20150620_143510.jpg
          Greets ganjas
          buitenkweek 2015

          Comment


            Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

            Hey
            Vanaf nu zal ik enkel in weekend of savonds nog updat.s kunnen doen vanwegen mijn werk.
            Vandaag heb ik de frote geen water gegeven voor te zien dat het toot te nat staan is de vergeling maar nu lijkt ze wat te beginnen hangen.
            Hier nog reeksje foto.s
            Greets ganjas
            20150621_114611.jpg20150621_114618.jpg20150621_114626.jpg2015-06-21 11.48.49.jpg2015-06-21 11.49.28.jpg2015-06-21 11.50.31.jpg2015-06-21 11.51.24.jpg2015-06-21 11.52.03.jpg2015-06-21 11.52.44.jpg2015-06-21 11.53.18.jpg
            buitenkweek 2015

            Comment


              Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

              Steek je vinger eens in de grond en voel hoe vochtig het is. Als dit erg droog is dan ligt het dus niet aan water te veel.

              Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
              - Kweekverslag 2015

              Praten tegen je plant helpt!

              Comment


                Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                Nee aan water teveel ligt het echt niet spijtig genoeg weet iemand wat ik moet toedienen van mijn producten ofzo ?
                Dacht ook eens van wanneer zou ik de bloei voeding beginnen geven momenteel krijgt ze enkel canna voor groei wortelstimulator canazym wand ik zou echt niet weten in wat er stikstof zit.
                Greets
                buitenkweek 2015

                Comment


                  Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                  In groeivoeding.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                    Oke kreeg eerst 7.6 ml groei voeding op 2 liter water heb dit naar 9 ml gebracht ga eens kijken anders nog 2 ml higer gaan maar dan heeft deze plant echt wel veel voeding nodig of komt dit mss door dat ik geen growshop potgrond gebruik.
                    Greets
                    buitenkweek 2015

                    Comment


                      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                      Hey had eens en vraagje.
                      Wanneer zou ik best beginnen met bloei voeding te geven plaat groei ?
                      Oogst zou klaar zijn laat september dacht dat ik laatste dag van julli of 1 ste van augustus overstap ?
                      Of ben ik daar fout mee ?
                      En dan gewoon de weken dat ze moet bloeien met kweek schema van canna bloei peruode toe pas ?.
                      Alvast bedankt
                      ganjas
                      buitenkweek 2015

                      Comment


                        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                        lekkerrr als die geoogst worden zit je wel even goed
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                          Thanks man denk ik ook
                          En zou het kunnen dat ze al aan het bloeien is ? Ze begint meer en meer pistels te krijgen
                          Greets ganjas
                          buitenkweek 2015

                          Comment


                            Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                            1 special queen getoot omdat ze wat groot aan het worden is 20150627_214402.jpg
                            Hier boven kan foto van special queen en power flower dat en blad probleem heeft heb ze samen in kuip van 90 l gestoken.
                            20150627_214417.jpg
                            Biven af foto van special queen dat in 30 l staat en de special kush dat ook in 30 l staat.
                            20150627_214427.jpg
                            En dan mijn grootste vrouwtje special queen in 30 l pot.
                            20150627_214441.jpg
                            En hier nog en groep.s foto sorry als deze niet recht staat.
                            20150627_214755.jpg
                            Nog en prettige dag verder
                            buitenkweek 2015

                            Comment


                              Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                              Op de groepsfoto lijken de voorste twee planten wel erg uitgerekt ect. Vind je niet ?
                              Verder staan ze er lekker bij.

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
                              - Kweekverslag 2015

                              Praten tegen je plant helpt!

                              Comment


                                Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                                Hey tsjonko
                                Ja die dat ik samen in bak van 90 l gestoken heb hebben wel wat meer gestrekt denk dat dit komt door dat ik zo lang gewacht heb van 12 l naar 45 l te steken hoop dat deze tog nog wat in breete gaan groeien 1 is er ook van getopt.
                                Greets
                                buitenkweek 2015

                                Comment

                                Bezig...
                                X