Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

    Korting op 420shop
    hallo iedereen,ik smoor al meer dan 20j.maar de prijzen zijn duurder en duurder,daarom wil ik opnieuw een poging doen met een buitenkweek.ik ben half aprill begonnen met men zaadjes te ontkiemen.ik heb niet veel geduld en daardoor is het wat misgelopen in het begin(veel teveel water gegeven).ik lees nochtans al maanden jullie blogs,maar ik merk dat ik echt geen groene vingers heb.nu na wat geknoei,heeft er toch 1plantje(k2) het overleeft,en 1trainwreck. foto's volgen nog.
    nu ben ik eergisteren begonnen met 2zaadjes van ak-47 te ontkiemen.ik denk dat ik nu wel van men fouten geleerd heb en dat ik geen 2keer dezelfde fout zal maken(ben hoopvol)
    Ik zal proberen om regelmatig nieuws te geven over mijn plantjes.ik vertrek wel op reis van 27mei tot 4juni,dus ik denk dat ik vanaf5juni terug info zal kunnen geven.ik werk met biobizz en gewone universele potgrond.ik hoop da jullie mij tips zullen geven groetjes

    #2
    Re: amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

    Hey rasta
    ben benieuwd naar foto.s en ik volg je zeker ben ook met en buitenkweek bezig dus vragen zijn ook altijd welcom
    hoop dat het je goed gaat in hoeveel l potten ga je ze overplanten ? Geef je ook wortelstimulator ?
    Greetz ganjas
    buitenkweek 2015

    Comment


      #3
      Re: amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

      Op reis? En wie gaat er voor de plantjes zorgen?
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

        Ze staan buiten denk ik Witte, daar zorgt de natuur voor de plantjes.
        Benieuwd naar de foto's rfgirl.
        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

          Hehe leuk zal wel af en toe eens kijken, ben nogal benieuwd naar de K2.

          Amateur klingt zo slecht, ook kwekers die al jaren kweken maken fouten.
          We leren er altijd wat bij en van fouten kun je leren.

          Dat van die groene vingers snap ik niet geheel, die van mij zijn meestal zwart als er met planten gewerkt moet worden

          Heel veel plezier gewenst met de kweek.

          Comment


            #6
            Re: amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

            K2! Vet! Ik ken wel mensen die 'm buiten gehad hebben, maar volgens mij nog nooit in een verslag gezien.
            De eerste tip: doe voorzichtig in het begin met die biobizz. Teveel is nooit goed voor 'n plant.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

              hallo iedereen,hier alvast enkele foto'sDSC00005.jpgDSC00006.jpgDSC00007.jpgDSC00008.jpgDSC00009.jpgDSC00010.jpgDSC00011.jpg de grootste is de k2,de middelste is de ak-47en de laatste is de trainwreck.mijn baby's gaan naar een goeie vriend als we op reis gaan;bedankt voor de tip​ lr2..............nu hang ze een beetje de k2,maar de zon is juist gedraaid en ze staat beetje vree nat,maar paar dagen geen water en ze fleurt wel weer op!!zoals jullie zien,zit ik echt wel nog in de begin face tot de volgende rasta's

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              hallo iedereen,hier alvast enkele foto'sde grootste is de k2,de middelste is de ak-47en de laatste is de trainwreck.mijn baby's gaan naar een goeie vriend als we op reis gaan;bedankt voor de tip lr2
              Last edited by rastafarigirl; 22 May 2015, 08:16.

              Comment


                #8
                Re: amateur buitenkweek k2 & ak-47&trainwreck

                Hier alvast nog wa foto'sIMG-20150602-WA0016.jpgIMG-20150602-WA0020.jpg

                Comment

                Bezig...
                X