Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

    Ganjas! Ik gebruik 65L Smartpots, ik neem aan dat ik hier niet mag linken, maar ze kosten ongeveer 11 euro. Verschilt dus niet veel in prijs met de speciekuipen, maar de smartpots schijnen erg voordelig te werken voor de wortelgroei. Luchtdoorlatend, dus meer zuurstof in je grond, hitte kan weg blabla. Of het allemaal waar is weet ik niet, maar ik vind het wel mooie dingen.

    Ik had ze eerst in 1,5L potjes met Lightmix van Plagron staan, na een week of twee begonnen met Power Roots van Plagron. Ongeveer 25 dagen na onkiemen heb ik ze in Batmix van Plagron in de 65 liter potten gezet. Ik heb ze een week geleden 1x een halve dosis Plagron Alga Grow gegeven, maar volgens mij is dat nog niet echt nodig omdat de Batmix een rijk bodemleven en voorlopig nog wel voldoende voeding bevat. Ik kijk het even aan en doe het eigenlijk voornamelijk op gevoel, ze krijgen voornamelijk liefde, ha! Soms maak ik me totaal onnodig zorgen om kleine kwaaltjes, dat krijg je als je er drie keer per dag naast gaat zitten om de luisjes er af te plukken, je ziet ze pas groeien als je twee dagen niet kijkt. Voor straks in de bloei heb ik nog een 2 jaar oude fles Alga Bloom (hopelijk is die nog goed). Die Special Queen #1 vrouwen van jou zien er mooi uit man!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Bedankt Greyvol!
    Ben benieuwd naar jouw buitenkweek, mooie plek wel zo tussen de schaapjes
    Hoe werkt zo'n wedstrijd eigenlijk? Je kunt zeker alleen meedoen als je de zaadjes van een bepaalde webshop hebt?
    Ach als ik het voor elkaar krijg om een jaar lang geen wiet te hoeven kopen.. Winning!

    Comment


      #17
      Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

      Thanks man ik kweek buiten met voeding van canna ong en 6 producten van potgrond gebruik ik potgrond voor kamerplanten van aveve en gebruik regenwater met nu 3 in 30 l pot staan en 2 dat ik in 30 tot 40 l ga steken.
      Ik volg je zeker.
      Plantjes zien er ook mooi uit hoor en plagron word ook veel gebruikt.
      Post je af en toe wat foto.s dat ik wat kan mee kijken en genieten ?
      Denk dat de sleutel tot geluk gewoon veel liefde en zorg aan geven.
      en als je plantjes wat rapper wil laten groeien in groei periode doe wat meer dan op verpaking staat bij je water van wortelstimulator dat doet echt wonderen.
      hoop dat ik jou wat kan helpen en jij mij als we op probleempjes komen.
      Alvast veel kweek plezier
      Greets ganjas
      buitenkweek 2015

      Comment


        #18
        Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

        Oorspronkelijk geplaatst door SoaD View Post

        Bedankt Greyvol!
        Ben benieuwd naar jouw buitenkweek, mooie plek wel zo tussen de schaapjes
        Hoe werkt zo'n wedstrijd eigenlijk? Je kunt zeker alleen meedoen als je de zaadjes van een bepaalde webshop hebt?
        Ach als ik het voor elkaar krijg om een jaar lang geen wiet te hoeven kopen.. Winning!
        Weet echt niet hoe dat verder werkt die wedstrijd, mijn eerste keer heb me aangemeld en doe een verslag maken, meer niet. En meer hoeft ook niet volgens mij. Moest inderdaad wel spliff zijn van 420, maakte voor mij de keuze gemakkelijker om buiten eens te proberen. Zijn zoveel zaadjes om te kiezen. En inderdaad een jaar lang wiet is de hoofdprijs
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #19
          Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjas View Post
          Thanks man ik kweek buiten met voeding van canna ong en 6 producten van potgrond gebruik ik potgrond voor kamerplanten van aveve en gebruik regenwater met nu 3 in 30 l pot staan en 2 dat ik in 30 tot 40 l ga steken.
          Ik volg je zeker.
          Plantjes zien er ook mooi uit hoor en plagron word ook veel gebruikt.
          Post je af en toe wat foto.s dat ik wat kan mee kijken en genieten ?
          Denk dat de sleutel tot geluk gewoon veel liefde en zorg aan geven.
          en als je plantjes wat rapper wil laten groeien in groei periode doe wat meer dan op verpaking staat bij je water van wortelstimulator dat doet echt wonderen.
          hoop dat ik jou wat kan helpen en jij mij als we op probleempjes komen.
          Alvast veel kweek plezier
          Greets ganjas
          Haha geweldig die eerste zin! Je Belgische tekort aan interpunctie en grammatica is enorm verwarrend, maar het heeft zo zijn charme
          Ik post sowieso 1-2 x per week een kleine update
          De wortelstimulator is al bijna op! Die kreeg ik gratis bij een bestelling, dus het was maar een klein flesje.
          Bedankt Ganjas!

          Comment


            #20
            Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

            Heeeeee hallo! Kijk mij eens het gras ziieeen goeieeen.
            En iedereen maar denkeeen da`k niks dooeee

            7 weken en 3 dagen sinds het zaaien.
            Het heeft flink geregend afgelopen paar dagen. Ik was even bang dat ze te nat zouden staan in die bakken, maar ze vinden het rete chill.
            Vooral die rechts vooraan met haar dikke stam staat mooi strak. Die stamdikte vertaalt zich echt naar de grootte van het blad.
            Links achteraan blijft een beetje achter, maar ze is vanaf het begin af aan al een beetje een rugzakleerling.

            DSC_0526.jpgDSC_0527.jpgDSC_0528.jpgDSC_0532.jpg

            Volle grond:
            DSC_0530.jpgDSC_0531.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Yes! Nature is on my side, enorme larve! Dat dit lieveheersbeestje maar lekker mag smullen en al zijn vriendjes uitnodigt
            Screenshot_2015-06-23-14-04-26.jpg
            Ruim een centimeter lang

            Comment


              #21
              Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

              Mooi planten !
              Doe zo voort groeien ook mooi zo te zien.
              jij laat ze als het regent er ook in staan ?
              Laat mijn nu ook buiten staan maar zet ze savonds onder afdakje.
              Greets ganjas
              buitenkweek 2015

              Comment


                #22
                DSC_0554.jpg
                2. Ik wilde de potten even optillen om t gewicht te checken of ze dorst hadden, zie ik dat er onwijs mooie witte behaarde wortels uit de bodem van de smartpots groeien.
                Hopelijk betekent dit dat de wortels dus niet gaan ronddraaien, maar als een malle kleine vertakkingen in de pot blijven maken en zo alle beschikbare grond benutten.
                DSC_0552.jpg

                En tot slot, lunch met een uitzicht waar ik enorm vrolijk van word
                DSC_0550.jpg

                Volgende week weer een update

                Comment


                  #23
                  Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                  Looking good ^^

                  Love,
                  Wunkie
                  Life's a bitch and then you die.
                  So fuck the world and lets get high.

                  Comment


                    #24
                    Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                    Thanks Wunk!

                    Comment


                      #25
                      Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                      ziet er goed uit!! veel succes nog !!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #26
                        Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                        Much appreciated poepzak!

                        Comment


                          #27
                          Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                          Terug van weggeweest!
                          Familieweekend was lachen, er werd dit jaar zelfs gesmoked

                          Voor vertrek heb ik elke bak een liter of 9 regenwater gegeven omdat het in Zeeland erg warm zou worden en niet zou regenen.
                          Ik wist niet wat ik zag toen ik gister weer thuiskwam! Ze groeien snoeihard, en dan te bedenken dat ze pas ergens in augustus gaan bloeien.
                          Ze gaan dan toch wel heel lekker op die Batmix, want ik geef ze verder alleen regenwater
                          DSC_0590.jpgDSC_0591.jpgDSC_0594.jpg

                          Volle grond chick is denk ik wel 20cm gegroeid in een weekend. Water krijgt ze bijna nooit, dat vindt ze zelf wel.
                          Oh, en de schotels met pils (geen zorgen, ver over de datum!) werken heel goed tegen de slakken. Er zijn er vannacht weer drie in verzopen.
                          DSC_0595.jpgDSC_0596.jpg

                          Cheers

                          Comment


                            #28
                            Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                            Sorry dat jullie een heeeeeele week moesten wachten.. Geen reden, geen excuus, pure laksheid.

                            Ze zijn nu zo groot dat ik ze niet meer zo goed op de foto krijg dus daarom nu ook filmpjes! Yes!

                            Spot de ganja!
                            DSC_0661.jpgDSC_0659.jpg

                            Met een lekker briesje:

                            Ik kon blijkbaar maar 1 HD filmpje per week uploaden bij vimeo (al vind ik het nog steeds crappy kwaliteit).
                            Misschien maar gewoon via youtube de volgende keer dan.

                            De stam wordt ook al aardig dik
                            DSC_0673.jpgDSC_0672.jpg

                            DSC_0675.jpgDSC_0670.jpg

                            Wat vinden jullie er van? Ik twijfel om met Plagron Alga Grow te beginnen.. Maar het lijkt tot nu toe nog niet echt nodig, misschien kan ik net zo goed wachten tot de bloei en dan Alga Bloom

                            Cheers

                            Comment


                              #29
                              Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                              Damn wat een mooie tuin, leuk dat van bovenaf. Heel lang stokje met ducktape? Of heb je een vlieg apparaat met camera
                              Jammer van de filmpjes, hopelijk volgende keer..
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                #30
                                Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                                Hahaha een heel lang stokje Zo'n drone zou trouwens wel vet zijn ey! Nee het is gewoon vanuit de ramen van de zolder.

                                Ja balen van de filmpjes, maar het filmpje van de pottenwiet is gewoon te zien toch? hoop ik?

                                Je Afghan gaat lekker Greyvol! Geweldig ook die gigantische kolen naast je plantjes

                                Comment

                                Bezig...
                                X