Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

    Bedankt gasten!

    Greyvol ik ben net begonnen met bijvoeden, een frisdrankdopje(tussen 5 en 10 ml) per 5 Liter regenwater. Volgens Plagron kan er wel 20ml in (1:250), maar dat lijkt me te heftig. Tot nu toe gaan ze er wel lekker op, maar het is denk ik nog te vroeg om eventuele negatieve effecten te zien. Ik houd het voorlopig bij 1 doppie

    Comment


      #47
      Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

      Mooi bezig man echt geweldig heb hier ook zoon giga schatjes staan.
      Greets van de special kush.s en spacial queens.s 20150710_094900.jpg
      buitenkweek 2015

      Comment


        #48
        Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

        Wooaaah Ganjas wat een papzak! Geweldig! Zijn er bij jou ook al piepkleine bloeihaartjes te zien als je heeeel goed kijkt??

        Comment


          #49
          Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

          Hey soad ja hoor bij alle 5 zijn ze heel duidelijk te zien bij mij staan ze in 30 l pot met aarde van aveve en voeding van canna ganse voedings lijn.
          Jou planten zien er ook echt prachtig uit die van jou zullen wss groter worden ! Je hebt dubbel zo grote potten en je gebruikt growshop potgrond als ik je plantjes zie zie ik dat je heel goed bezig bent
          Heb jij bij al je plantjes allemaal pistels zichtbaar ?
          wel spijtig van de laatste dagen zo slecht weer.
          Greets
          buitenkweek 2015

          Comment


            #50
            Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

            goed zo ivm die voeding
            honger ze niet uit maar geeft ze voldoende
            less is more, zeker in ons klimaat

            jij gaat hier op het forum de grootste potplanten hebben, daar heb ik geen twijfel over
            en je gaat bergen wiet oogsten, meer dan een kilo mag je gerust op rekenen

            je kunt wat wiet invriezen en maanden/jaren later weer ophalen uit de vrieskist
            mijn bevroren rookkabinet is uitgeput geraakt, gelukkig kan ik dat dit jaar weer eens beginnen aan te vullen

            ikzelf haal bij gescheurde takken en snelle reperatie met tape de tape er binnen een week af, bind wel eerst tak even vast aan andere en geef ze dan een omzwachteling met verbandgaas en smeer het dicht met paraffine
            de lijm van de tape zorgt ervoor dat de buitenwand week blijft
            omdat ik ver van mijn deur kweek moet ik dat zo doen
            jij daarentegen kunt ze nu omzwachtelen met gaas en die is dan binnen een goede week weer helemaal hard en gehecht
            eventuele wondjes of openingen zeker afdekken met paraffine, anders kruipen daar wormen in en schimmels kunnen zo ook voet aan wal zetten

            heerlijke tuin deze

            Comment


              #51
              Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

              Dat klinkt toch als muziek in de oren, wat is dat gaaf zeg
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                #52
                Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                B2N bedankt voor je aanmoediging!

                Omdat je zei dat na een weekje de tak wel weer gehecht zou zijn, heb ik net even gevoeld en gewoon de tape eraf gehaald.
                Die zit weer prima vast!
                DSC_0773.jpgDSC_0772.jpg
                Er zit wel nog een kiertje in. Is het echt het verstandigst om dit dicht te druppelen met wat kaarsvet?
                Ik moet zeggen, het voelt goed om haar gebroken arm te repareren in plaats van te amputeren.

                Leuk deze positiviteit over mijn planten! Op naar duizend grammen weeeeeed!! Ok SoaD niet te vroeg juichen, er kunnen ook nog duizend dingen mis gaan..

                Tof dat jij je stuff invriest, heb daar wel vaker over gelezen. Eigenlijk vooral dat het qua houdbaarheid niet veel helpt en dat als je niet oppast al je trichomen eraf vallen haha.
                Maar zoals met alle beschikbare informatie over growen, drogen en curen neem ik het met een korreltje zout en hoor ik graag ook firsthand ervaringen van anderen.
                Hoe bevalt het invriezen jou?
                Ik ben zelf van plan om het in afsluitbare lichtdichte mayonaise emmers te bewaren. Lekker groot en die deksels zijn aardig luchtdicht.

                Greyvol dit is inderdaad heerlijk om te horen!

                Cheers

                Comment


                  #53
                  Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                  het invriezen bevalt mij prima
                  ik doe dat steeds in koffieblikken waar een ons ingaat
                  degene die ik invries zijn (90% tot)95 % gedroogd , dus de takjes knappen niet helemaal
                  later bij het ophalen gaat dat blik open voor een uurtje om alles op temperatuur te laten komen
                  en dan kan het roken en curen beginnen
                  ingedroogde wiet droogt sneller uit
                  en natuurlijk, als die bevroren is , dan schud je de thc-kristallen er makkelijker vanaf
                  beter wiet in wat kleinere hoeveelheden invriezen

                  qua houdbaarheid niets afdoet?
                  vijf jaar oude wiet ontdooit met dezelfde frisse muntsmaak als drie weken oud gedroogde wiet, mm , lekkah
                  mijn drogen neemt ook steeds minstens twee weken in beslag, die binnenjongens, daar moet alles snel gaan
                  maar ja, wie moet je nu geloven?
                  ik doe wat ik ken en daar ben ik meer dan tevreden mee
                  ik ben blij voor die ander, dat die maar doet wat ie denkt dat best is

                  zoals eerder aangegeven ,die opening moet dicht
                  en natuurlijk niet met een brandende kaars in je plant zitten als je niet wenst dat enkel blaadjes verbranden
                  aluminiumschaaltje maken , kaarsvet erin, aansteker eronder en gaatje dichten
                  Last edited by member16666; 15 July 2015, 17:05.

                  Comment


                    #54
                    Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                    Oeps! 4 weken geen update

                    Ze zijn behoorlijk groot geworden, allemaal wel tegen de 2,5 meter.
                    De potten hebben het erg moeilijk gehad, heel lichtgroen en donkere paarse strepen in de scheuten. Ik wist niet zeker of het kwam doordat ze te lang nat hebben gestaan of gewoon te weinig fosfor in de voeding. Na een weekje lekker weer en de overstap op bloeivoeding doen ze het weer heerlijk en het paars is weggetrokken. De volle grond gaat alleen maar lekker! Alhoewel ze een keer compleet gevloerd is geweest door de wind. Vanaf het punt waar ik haar getopt had was ze helemaal naar de grond in tweeen gespleten. Met goeie hoop heb ik haar helemaal gefixt en verstevigd. Het enige wat ze er aan over heeft gehouden is een enorm verticaal litteken

                    Ik zal deze week een hoop foto's uploaden!

                    De ballen

                    Comment


                      #55
                      Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                      Eindelijk!!
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #56
                        Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                        Ok zoals belooft wat foto's!

                        Het ongeluk:
                        DSC_0788.jpgDSC_0789.jpgDSC_0791.jpgDSC_0793.jpg

                        En wat een beest is ze nu!
                        DSC_0113.jpgDSC_0114.jpgDSC_0116.jpg

                        De potten:
                        DSC_0110.jpgDSC_0109.jpgDSC_0107.jpgDSC_0105.jpgDSC_0100.jpgDSC_0111.jpg


                        DSC_0042.jpgDSC_0097.jpg

                        Nog een paar beauty shots van een tijdje terug:
                        DSC_0037.jpgDSC_0040.jpgDSC_0824.jpgDSC_0827.jpgDSC_0832.jpg

                        Nog niet veel bloei activiteit, maar ze zijn verder gezond dus zal wel goed komen.
                        Ik spot wel af en toe een paar verschrompelde bloeihaartjes, niks om bang van te worden toch?

                        Hoooooooi!

                        Comment


                          #57
                          Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                          Dat heb je mooi gefikst dat ongelukje,
                          Mooie plaatjes en mooie plantjes..

                          Heerlijk om naar te kijken
                          Last edited by Greyvol; 19 August 2015, 13:05. Reden: Nouja plantjes hehehe
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            #58
                            Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                            Thanks Greyvol. Houden je wedstrijd planten het een beetje uit met alle regen en wind?
                            Mijn telefoon is fucked dus volgende week heb ik pas weer foto's.
                            De bloei gaat hard nu, mooie topjes al, en paars!

                            Wat wel echt kut is, is dat ik ze al zeker een week geen voeding heb kunnen geven omdat ze door de regen al meer dan genoeg water hebben, dus wat vergeling hier en daar..
                            Ik ga nu even het forum afstruinen voor oplossingen, misschien de potten afdekken met wit zeil? Vraag me dan wel af of ze door lichtgebrek aan het oppervlak wortels gaat schieten en of het dan geen kwaad kan om later het zeil er weer af te halen..

                            Deze week voor de grap eens de lengte van de volle grond plant gemeten: 2,80m

                            Binnenkort weer foto's

                            Comment


                              #59
                              Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                              De wedstijdplantjes doen het heel goed
                              Beetje hopen op wat redelijk weer, dat afdekken lijkt me een goed plan. Je kan ook een plastic bordje gebruiken. En wat dan nog als er wortels naar boven komen? Zand erover hehehe lijkt me alleen maar een goed teken.
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment


                                #60
                                Re: 4x Frisian Dew (3 in 65L Smartpots, 1 in volle grond) Let's goooo

                                Haha die ladder!!
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...
                                X